نادری نسب.مهدی
تأثیر تداعی کنندهها بر ارزش ویژه برند باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران
[
دوره13,
شماره
4
- زمستانسال
1397]
ناصحی فر.وحید
تأثیر بکارگیری جایگاهیابی برند و تجربه مشتری در وفادارسازی (مورد مطالعه: همراه اول)
[
دوره15,
شماره
3
- پاییزسال
1399]
ناظمی.جمشید
کاوش خصوصیات مشتریان بانکداری خرد با استفاده از تکنیک های داده کاوی
[
دوره7,
شماره
1
- بهارسال
1391]
ناظمی.جمشید
برآورد مدل انتخاب گسسته تمایز مشتری مبتنی بر بخش بندی (مطالعه موردی بررسی ترجیحات خریداران سایپا)
[
دوره8,
شماره
4
- زمستانسال
1392]
ناقلی.الهام
رویکرد مدل سازی معادلات ساختاری در تبیین اثر تجربه، اعتماد و وفاداری به برند بر ارزش ویژه برند
[
دوره8,
شماره
4
- زمستانسال
1392]
نامدار جویمی.احسان
بررسی ارتباطات دهان به دهان در خرید گوشی GLX G5 از نمایندگی های مربوطه در سطح شهر اصفهان
[
دوره10,
شماره
4
- زمستانسال
1394]
نامدار جویمی.احسان
بررسی رابطه، ارتباطات دهان به دهان در خرید گوشی تولید داخلی (مورد مطالعه، خریداران گوشیGLX G5 از نمایندگی های مربوطه در سطح شهر اصفهان)
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1397]
نامدار جویمی.احسان
بررسی رابطه، ارتباطات دهان به دهان در خرید گوشی تولید داخلی (مورد مطالعه، خریداران گوشیGLX G5 از نمایندگی های مربوطه در سطح شهر اصفهان)
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1397]
نایب زاده.شهناز
بررسی نقش بخشش مصرفکننده در رابطه بین رفتارهای تجاوزگرانه برند و رفتارهای انطباقی مصرفکننده (مطالعه موردی: نمایندگیهای شرکت ایران خودرو در شهر یزد)
[
دوره16,
شماره
1
- بهارسال
1400]
نایب زاده.شهناز
ارزیابی کیفیت خدمات بانک ملی با استفاده ازروش سروکوال از نظر مشتریان استفاده کننده از خدمات بانکداری الکترونیک ( مطالعه موردی: بانک ملی شهر یزد )
[
دوره5,
شماره
1
- بهارسال
1389]
نایب زاده.شهناز
طراحی و تبیین مدل صفات شخصیتی مصرف کننده مبتنی بر رویکرد خرید تکانشی در بازارهای بین المللی با اتکا به رویکرد آمیخته
[
دوره19,
شماره
1
- بهارسال
1403]
نایب زاده.شهناز
ارزیابی کیفیت خدمات در دفاتر پلیس+ 10 با استفاده از روش سروکوال
[
دوره4,
شماره
2
- پاییزسال
1388]
نایب زاده.شهناز
ارزیابی تاثیر بازارگرایی ، نوآوری و وفاداری مشتری بر عملکرد کسب و کار (مطالعه موردی: گروه پوشاک پل)
[
دوره6,
شماره
1
- بهارسال
1390]
نایب زاده.شهناز
بررسی تأثیر هدایای تبلیغاتی بر ارزیابی کلی مصرفکننده (مطالعه موردی: مشتریان محصولات ایرانسل شهر اصفهان)
[
دوره11,
شماره
2
- تابستانسال
1395]
نایب زاده.شهناز
بررسی تأثیر شخصیت و تصویر ذهنی برند بر تبلیغات شفاهی
[
دوره11,
شماره
3
- پاییزسال
1395]
نایب زاده.شهناز
بررسی رابطه بین ریسک گریزی و وفاداری به نام تجاری با توجه به نقش اعتماد و احساسات مشتری در این رابطه
[
دوره8,
شماره
4
- زمستانسال
1392]
نایب زاده.شهناز
شناسایی و تحلیل عوامل موثر بر توسعه خدمات با رویکرد بازاریابی پایدار (مورد مطالعه: خرده فروشان صنایع غذایی)
[
دوره19,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
نایب زاده.شهناز
بررسی تأثیر ارزش، اثربخشی و ریسک درک شده از سوی مصرفکننده بر قصد وی برای خرید محصولات سبز (موردمطالعه: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران)
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1397]
نایب زاده.شهناز
بررسی مقایسه ای رابطه بازارگرایی توسعه یافته (EMO) با ارزش افزوده اقتصادی تعدیل شده (REVA) و نرخ بازده دارایی ها (ROA) در شرکت های تولیدی
[
دوره6,
شماره
3
- پاییزسال
1390]
نایب زاده.شهناز
مقایسه گرایش به بازار در بانک های خصوصی و دولتی و تاثیر آن بر کیفیت خدمات بانکی (مطالعه موردی: شهر یزد)
[
دوره7,
شماره
2
- تابستانسال
1391]
نایب زاده.شهناز
تحلیل پارادایم فکری و ترسیم نگاشت علمی تحقیقات بینالمللی در حوزه ابزارهای بازاریابی دیجیتال در صنعت مد و پوشاک
[
دوره18,
شماره
1
- بهارسال
1402]
نایب زاده.شهناز
ارزیابی بروندادهای علمی پیرامون بازاریابی رسانههای اجتماعی در حوزه سلامت و بهداشت بر اساس اسناد پایگاه وب علوم
[
دوره20,
شماره
1
- بهارسال
1404]
نایب زاده.شهناز
بررسی تأثیر ایدئولوژیهای اخلاقی بر ارزیابی مصرفکننده از محصول و شرکت با توجه به نقش میانجی مسئولیت اجتماعی سازمان
[
دوره14,
شماره
1
- بهارسال
1398]
نایب زاده.شهناز
بررسی بروندادهای علمی حوزه بازاریابی ویروسی در پایگاه وب آف ساینس
[
دوره18,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
نایب زاده.شهناز
بررسی تاثیر ارزش، اثربخشی و ریسک درک شده از سوی مصرف کننده بر قصد خرید محصولات سبز (موردمطالعه: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران)
[
دوره10,
شماره
2
- تابستانسال
1394]
نایب زاده.شهناز
تاثیر رضایت و بی تفاوتی (اینرسی) بر وفاداری مشتری (مطالعه موردی: گوشی تلفن همراه)
[
دوره8,
شماره
2
- تابستانسال
1392]
نایب زاده.شهناز
بررسی رابطه عزت نفس، نفوذ اجتماعی و رضایت از زندگی با تمایل به خرید تفننی
[
دوره9,
شماره
2
- تابستانسال
1393]
نبی زاده مامانی.الناز
مطالعه تأثیر قابلیتهای بازاریابی بر مزیت رقابتی و عملکرد تجاری شرکتهای بیمه (مطالعه تطبیقی بیمههای تأمین اجتماعی و خدمات درمانی)
[
دوره11,
شماره
2
- تابستانسال
1395]
نجاتی.مهرناز
تأثیر شکست کیفیت خدمات بر وفاداری مشتریان در صنعت بانکداری
[
دوره11,
شماره
1
- بهارسال
1395]
نجفی زاده.نادره السادات
بررسی رابطه انگیزههای خرید مسافران و انتخاب انواع خرید در فرودگاه (مطالعه موردی: فرودگاه اهواز)
[
دوره12,
شماره
4
- زمستانسال
1396]
نجفی زاده.نادره السادات
ارائه مدلی جهت شناسایی ابعاد کیفیت خدمات در بانکداری تکنولوژی محور از دیدگاه دانشجویان (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی- واحد اراک)
[
دوره8,
شماره
3
- پاییزسال
1392]
نجفی زاده.نادره السادات
بررسی تأثیر کیفیت وبسایت، هیجان و رضایت بر وفاداری الکترونیکی مشتریان در وبسایتهای رزرو سفر
[
دوره13,
شماره
1
- بهارسال
1397]
نجفی زاده.نادره السادات
بررسی تأثیر سرمایهگذاری بر روی تاکتیکهای بازاریابی رابطهمند بر قدردانی و وفاداری مشتریان در خردهفروشی (مطالعه موردی: مشتریان فروشگاههای زنجیرهای هاکوپیان)
[
دوره13,
شماره
4
- زمستانسال
1397]
نجفی زاده.نادره السادات
بررسی تأثیر آمیخته بازاریابی خدمات بر ارزشهای درک شده، رضایت و نیات رفتاری مشتری در رستوران
[
دوره13,
شماره
2
- تابستانسال
1397]
نجفی زاده.نادره السادات
بررسی رابطه بین کشور مبدأ و ارزش برند (مطالعه موردی: گراد)
[
دوره7,
شماره
4
- زمستانسال
1391]
نجفی.امیرعباس
رتبه بندی روش های ارزش گذاری نام تجاری از دید مشتریان صنعت مالی
[
دوره9,
شماره
4
- زمستانسال
1393]
نجفی.امیرعباس
رتبه بندی روش های ارزشگذاری نام تجاری از دید مشتریان صنعت مالی
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1397]
نجفی.سپیده
شناسایی شاخصها، مولفهها و ابعاد موثر بر خودناهمخوانی و رفتار مصرفکنندگان کالاهای لوکس
[
دوره19,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
نجفی.فرزانه
بررسی تاثیر کشور خاستگاه تولید بر رفتار مصرف کننده: ارزیابی نقش تعدیل گرانه میزان درگیری محصول و میزان آشنایی با محصول بر تاثیر کشور خاستگاه تولید بر ارزیابی محصول و نیات رفتاری مشتریان
[
دوره7,
شماره
4
- زمستانسال
1391]
نجفی.کبری
نقش اتاق پرو (اتاق تعویض لباس) فروشگاهها در مراکز خرید تهران بر به یاد آوردن تجارب خرید: رویکرد ترکیبی
[
دوره18,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
نجفی.مهرنوش
ارائه الگوی مدیریت ارتباط با مشتری در حوزه بانکداری خرد
[
دوره11,
شماره
2
- تابستانسال
1395]
نخعی.آرزو
بررسی تاثیر عوامل منتخب بر قصد خرید محصولات سبز
[
دوره7,
شماره
2
- تابستانسال
1391]
نزاکتی علیزاده.حسین
صدور خدمات فنی و مهندسی ایران "بررسی مشکلات و ارائه پیشنهادات"
[
دوره1,
شماره
2
- پاییزسال
1385]
نزاکتی علیزاده.حسین
مدلی برای تعیین و اولویت بندی عوامل موثر در بازاریابی مالیاتی و افزایش رضایت مودیان سازمان امور مالیاتی کشور
[
دوره4,
شماره
1
- بهارسال
1388]
نژادمحمد نامقی.احسانه
رابطه بازاریابی رسانه های اجتماعی با رفتار مصرف کننده بر اساس رده سنی با نقش میانجی ارزش ویژه برند در شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل
[
دوره18,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
نسائی.خبات
راهبرد مشارکت برند با توجه به نگرش مشتری؛ محصولات لپ تاپ، گوشی همراه و خودرو
[
دوره10,
شماره
3
- پاییزسال
1394]
نسائی.خبات
راهبرد مشارکت برند با توجه به نگرش مشتری؛ محصولات لپ تاپ، گوشی همراه و خودرو
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1397]
نسیمی.محمدعلی
تأثیر ادراکات اخلاقی بر قصد خرید با نقش هویتپذیری مصرفکننده از سازمان و اعتماد به برند (مورد مطالعه: مشتریان تلفن همراه سامسونگ)
[
دوره16,
شماره
3
- پاییزسال
1400]
نصراله نیا.محمد
تدوین مدل بازاریابی کشاورزی با تأکید بر گیاهان دارویی در ایران
[
دوره18,
شماره
1
- بهارسال
1402]
نصیر.ملیکا
از ویژگیهای حائز اهمیت در خرید تا ارزشهای شخصی مصرفکنندگان: مروری بر تکنیک نردبانی و چگونگی اجرای آن در تحقیقات بازاریابی
[
دوره13,
شماره
3
- پاییزسال
1397]
نظرپور.سهیلا
اصالت برند در صنعت درمان و سلامت: واکاوی پیشایندها و پیامدها و ابعاد با رو یکرد کیفی
[
دوره17,
شماره
1
- بهارسال
1401]
نظری.رسول
ارائه مدل اهرمسازی برند باشگاههای حرفهای فوتبال ایران با رویکرد نظریه داده بنیاد
[
دوره15,
شماره
1
- بهارسال
1399]
نظری.رسول
ارائه مدل تأثیر عوامل نمایشگاه ورزشی بر راهبردهای موفقیت تجاری محصولات ورزشی
[
دوره14,
شماره
4
- زمستانسال
1398]
نظری.رسول
مخاطرات دوگانه اثر استراتژیهای سهم بازار بر همنوایی با برند و وفاداری رفتاری و نگرشی هواداران باشگاههای فوتبال و والیبال
[
دوره11,
شماره
4
- زمستانسال
1395]
نظری.رسول
ارائه مدل مفهومی برند رویدادهای ورزشی در ایران
[
دوره15,
شماره
2
- تابستانسال
1399]
نظری.رسول
اثر فاکتورهای اجتماعی سازمانی بر دانش ضمنی و اثربخشی بازاریابی برند ورزشی
[
دوره13,
شماره
1
- بهارسال
1397]
نعامی.عبدالله
متغیرهای اثرپذیر بر تغییر نگرش مصرفکننده مبنی بر رویکرد ناهماهنگی شناختی
[
دوره17,
شماره
2
- تابستانسال
1401]
نعامی.عبدالله
تدوین مدل بازاریابی کشاورزی با تأکید بر گیاهان دارویی در ایران
[
دوره18,
شماره
1
- بهارسال
1402]
نعامی.عبدالله
ارائه مدل متغیرهای اثرپذیری بازاریابی بازارهای بالقوه با رویکرد ارزش محوری محصولات لبنی (مورد مطالعه: بازار منطقهای محصولات لبنی ایران) ارائه مدل متغیرهای اثرپذیری بازاریابی
[
دوره18,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
نعلچی کاشی. علیرضا
بررسی تأثیر هیجانات بر قصد خرید مشتریان محصولات سبز (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی کاشان)
[
دوره11,
شماره
1
- بهارسال
1395]
نعمتی زاده.سینا
ارائه الگوی بازاریابی دیجیتال شخصی سازی شده از طریق موتور توصیه گرا به مشتریان با رویکرد تحلیل تم (مضمون)
[
دوره19,
شماره
4
- زمستانسال
1403]
نعمتی زاده.سینا
ارائه مدل توسعه برند در گردشگری اماکن طبیعی
[
دوره18,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
نعیم آبادى.مهتا
بررسی تأثیر فعالیتهای بازاریابی رسانههای اجتماعی بر ارزش ویژه برند و واکنش مشتری (مطالعه موردی: شرکت قفل یال)
[
دوره15,
شماره
2
- تابستانسال
1399]
نعیمی مجد.آرزو
تأثیر نگرش مشتریان در مورد هتلهای سبز بر تمایل آنها به پرداخت و نیت مراجعه مجدد
[
دوره13,
شماره
2
- تابستانسال
1397]
نقش زن.ریحانه
ارائه مدل مفهومی برند رویدادهای ورزشی در ایران
[
دوره15,
شماره
2
- تابستانسال
1399]
نمامیان.فرشید
ارائه چارچوبی به منظور تبیین مؤلفههای بازاریابی پایدار با استفاده از روش فراترکیب و دلفی در شرکتهای دانشبنیان
[
دوره18,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
نمامیان.فرشید
تبیین مولفه های تاثیرگذار بر مسیربندی سیستم توزیع مواد غذایی
[
دوره20,
شماره
1
- بهارسال
1404]
نوابی زند.کامبیز
ارزیابی میزان وفاداری مشتریان فروشگاه های زنجیره ای رفاه و شهروند (مطالعه فروشگاه های منتخب شهر تهران)
[
دوره7,
شماره
1
- بهارسال
1391]
نورائی.محمود
پیامدهای اجرای بازاریابی علّی در سیستم بانکی و تأثیر آن بر وفادارسازی مشتریان به بانکها
[
دوره15,
شماره
1
- بهارسال
1399]
نوربخش.سید کامران
بررسی تاثیر عوامل موثر بر بازاریابی رابطه مند در روابط کامل خریدار- فروشنده
[
دوره6,
شماره
4
- زمستانسال
1390]
نوروزی دریاکناری.نفیسه
خریداران شکگرا و حساسیت قیمتی آنان در خرید بیمه نامههای اختیاری
[
دوره11,
شماره
3
- پاییزسال
1395]
نوروزی زاد.زینب
بررسی نقش تناسب خودپنداره بر وفاداری مشتریان بانک تجارت با میانجیگری تصویر و دلبستگی احساسی برند
[
دوره16,
شماره
1
- بهارسال
1400]
نوروزی.رسول
طراحی مدل جامع بازاریابی ورزشهای تفریحی: رویکردی فناوری محور
[
دوره16,
شماره
4
- زمستانسال
1400]
نوروزی.محمدصالح
بررسی تاثیر نگرش، هنجارهای ذهنی و کنترل رفتاری بر قصد خرید کالاهای قاچاق (مورد مطالعه لوازم آرایشی و بهداشتی)
[
دوره12,
شماره
1
- بهارسال
1396]
نوری بابیان.رمضان
تأثیر بکارگیری جایگاهیابی برند و تجربه مشتری در وفادارسازی (مورد مطالعه: همراه اول)
[
دوره15,
شماره
3
- پاییزسال
1399]
نویدی نکو.رضا
بررسی عوامل مرتبط با میزان فروش محصولات توسط پایانههای فروش (خردهفروشان) (ویژه صنایع غذایی شهر کرج)
[
دوره12,
شماره
2
- تابستانسال
1396]
نیساری تبریزی.سپیده
جایگاه خدمات بانکداری اینترنتی (IBS) در بازار جوانان (مورد مطالعه: بانک اقتصاد نوین)
[
دوره7,
شماره
1
- بهارسال
1391]
نیسی.عبدالحسین
جذابیت خدمات شخصی سازی شده برای استفاده کنندگان تلفن های همراه و تاثیر آن بر رفتار تغییر خدمات دهندگان از سوی مشتریان
[
دوره6,
شماره
1
- بهارسال
1390]
نیکفر.فاطمه
بررسی رابطه میان درگیری ذهنی محصول و تعهد به نام و نشان تجاری (برند) (مطالعه موردی: اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای تهران)
[
دوره6,
شماره
4
- زمستانسال
1390]
نیکفر.فاطمه
تأثیر تأییدکننده ها، میزان درگیری ذهنی کالا و جنسیت بر نگرش به تبلیغات و نگرش به برند
[
دوره20,
شماره
1
- بهارسال
1404]
نیکنام.منوچهر
الگوی راهبردی برندسازی خدمات پژوهشی صنایع نفت، گاز و پتروشیمی
[
دوره17,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
نیکو مرام.هاشم
طراحی الگوی مفهومی اقتصاد مقاومتی در بانکها، مؤسسات مالی و اعتباری کشور
[
دوره16,
شماره
2
- تابستانسال
1400]
نیکوآبادی.حمید رضا
ارائه مدل تأثیر عوامل نمایشگاه ورزشی بر راهبردهای موفقیت تجاری محصولات ورزشی
[
دوره14,
شماره
4
- زمستانسال
1398]
نیکومرام.هاشم
ارزیابی نقش گرایش کارآفرینانه، ساختار سازمانی و بازارگرایی بر عملکرد کسب و کار شرکت های تولیدی (شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار)
[
دوره1,
شماره
2
- پاییزسال
1385]