ن

  • نادری نسب.مهدی تأثیر تداعی کننده‌ها بر ارزش ویژه برند باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران [ دوره13, شماره 4 - زمستان سال 1397]
  • ناصحی فر.وحید تأثیر بکارگیری جایگاه‌یابی برند و تجربه مشتری در وفادارسازی (مورد مطالعه: همراه اول) [ دوره15, شماره 3 - پاییز سال 1399]
  • ناظمی.جمشید کاوش خصوصیات مشتریان بانکداری خرد با استفاده از تکنیک های داده کاوی [ دوره7, شماره 1 - بهار سال 1391]
  • ناظمی.جمشید برآورد مدل انتخاب گسسته تمایز مشتری مبتنی بر بخش بندی (مطالعه موردی بررسی ترجیحات خریداران سایپا) [ دوره8, شماره 4 - زمستان سال 1392]
  • ناقلی.الهام رویکرد مدل سازی معادلات ساختاری در تبیین اثر تجربه، اعتماد و وفاداری به برند بر ارزش ویژه برند [ دوره8, شماره 4 - زمستان سال 1392]
  • نامدار جویمی.احسان بررسی ارتباطات دهان به دهان در خرید گوشی GLX G5 از نمایندگی های مربوطه در سطح شهر اصفهان [ دوره10, شماره 4 - زمستان سال 1394]
  • نامدار جویمی.احسان بررسی رابطه، ارتباطات دهان به دهان در خرید گوشی تولید داخلی (مورد مطالعه، خریداران گوشیGLX G5 از نمایندگی های مربوطه در سطح شهر اصفهان) [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]
  • نامدار جویمی.احسان بررسی رابطه، ارتباطات دهان به دهان در خرید گوشی تولید داخلی ‏(مورد مطالعه، خریداران گوشیGLX G5 ‎‏ از نمایندگی های مربوطه در سطح شهر اصفهان)‏ [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]
  • نایب زاده.شهناز بررسی نقش بخشش مصرف‌کننده در رابطه بین رفتارهای تجاوزگرانه برند و رفتارهای انطباقی مصرف‌کننده (مطالعه موردی: نمایندگی‌های شرکت ایران خودرو در شهر یزد) [ دوره16, شماره 1 - بهار سال 1400]
  • نایب زاده.شهناز ارزیابی کیفیت خدمات بانک ملی با استفاده ازروش سروکوال از نظر مشتریان استفاده کننده از خدمات بانکداری الکترونیک ( مطالعه موردی: بانک ملی شهر یزد ) [ دوره5, شماره 1 - بهار سال 1389]
  • نایب زاده.شهناز طراحی و تبیین مدل صفات شخصیتی مصرف کننده مبتنی بر رویکرد خرید تکانشی در بازارهای بین المللی با اتکا به رویکرد آمیخته [ دوره19, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • نایب زاده.شهناز ارزیابی کیفیت خدمات در دفاتر پلیس+ 10 با استفاده از روش سروکوال [ دوره4, شماره 2 - پاییز سال 1388]
  • نایب زاده.شهناز ارزیابی تاثیر بازارگرایی ، نوآوری و وفاداری مشتری بر عملکرد کسب و کار (مطالعه موردی: گروه پوشاک پل) [ دوره6, شماره 1 - بهار سال 1390]
  • نایب زاده.شهناز بررسی تأثیر هدایای تبلیغاتی بر ارزیابی کلی مصرف‌کننده (مطالعه موردی: مشتریان محصولات ایرانسل شهر اصفهان) [ دوره11, شماره 2 - تابستان سال 1395]
  • نایب زاده.شهناز بررسی تأثیر شخصیت و تصویر ذهنی برند بر تبلیغات شفاهی [ دوره11, شماره 3 - پاییز سال 1395]
  • نایب زاده.شهناز بررسی رابطه بین ریسک گریزی و وفاداری به نام تجاری با توجه به نقش اعتماد و احساسات مشتری در این رابطه [ دوره8, شماره 4 - زمستان سال 1392]
  • نایب زاده.شهناز شناسایی و تحلیل عوامل موثر بر توسعه خدمات با رویکرد بازاریابی پایدار (مورد مطالعه: خرده فروشان صنایع غذایی) [ دوره19, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • نایب زاده.شهناز بررسی تأثیر ارزش، اثربخشی و ریسک درک شده از سوی مصرف‌کننده بر قصد وی برای خرید محصولات سبز (موردمطالعه: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران) [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]
  • نایب زاده.شهناز بررسی مقایسه ای رابطه بازارگرایی توسعه یافته (EMO) با ارزش افزوده اقتصادی تعدیل شده (REVA) و نرخ بازده دارایی ها (ROA) در شرکت های تولیدی [ دوره6, شماره 3 - پاییز سال 1390]
  • نایب زاده.شهناز مقایسه گرایش به بازار در بانک های خصوصی و دولتی و تاثیر آن بر کیفیت خدمات بانکی (مطالعه موردی: شهر یزد) [ دوره7, شماره 2 - تابستان سال 1391]
  • نایب زاده.شهناز تحلیل پارادایم فکری و ترسیم نگاشت علمی تحقیقات بین‌المللی در حوزه ابزارهای بازاریابی دیجیتال در صنعت مد و پوشاک [ دوره18, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • نایب زاده.شهناز ارزیابی بروندادهای علمی پیرامون بازاریابی رسانه‌های اجتماعی در حوزه سلامت و بهداشت بر اساس اسناد پایگاه وب علوم [ دوره20, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • نایب زاده.شهناز بررسی تأثیر ایدئولوژی‌های اخلاقی بر ارزیابی مصرف‌کننده از محصول و شرکت با توجه به نقش میانجی مسئولیت اجتماعی سازمان [ دوره14, شماره 1 - بهار سال 1398]
  • نایب زاده.شهناز بررسی بروندادهای علمی حوزه بازاریابی ویروسی در پایگاه وب آف ساینس [ دوره18, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • نایب زاده.شهناز بررسی تاثیر ارزش، اثربخشی و ریسک درک شده از سوی مصرف‌ کننده بر قصد خرید محصولات سبز (موردمطالعه: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران) [ دوره10, شماره 2 - تابستان سال 1394]
  • نایب زاده.شهناز تاثیر رضایت و بی تفاوتی (اینرسی) بر وفاداری مشتری (مطالعه موردی: گوشی تلفن همراه) [ دوره8, شماره 2 - تابستان سال 1392]
  • نایب زاده.شهناز بررسی رابطه عزت نفس، نفوذ اجتماعی و رضایت از زندگی با تمایل به خرید تفننی [ دوره9, شماره 2 - تابستان سال 1393]
  • نبی زاده مامانی.الناز مطالعه تأثیر قابلیت‌های بازاریابی بر مزیت رقابتی و عملکرد تجاری شرکت‌های بیمه (مطالعه تطبیقی بیمه‌های تأمین اجتماعی و خدمات درمانی) [ دوره11, شماره 2 - تابستان سال 1395]
  • نجاتی.مهرناز تأثیر شکست کیفیت خدمات بر وفاداری مشتریان در صنعت بانکداری [ دوره11, شماره 1 - بهار سال 1395]
  • نجفی زاده.نادره السادات بررسی رابطه انگیزه‌های خرید مسافران و انتخاب انواع خرید در فرودگاه (مطالعه موردی: فرودگاه اهواز) [ دوره12, شماره 4 - زمستان سال 1396]
  • نجفی زاده.نادره السادات ارائه مدلی جهت شناسایی ابعاد کیفیت خدمات در بانکداری تکنولوژی محور از دیدگاه دانشجویان (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی- واحد اراک) [ دوره8, شماره 3 - پاییز سال 1392]
  • نجفی زاده.نادره السادات بررسی تأثیر کیفیت وب‌سایت، هیجان و رضایت بر وفاداری الکترونیکی مشتریان در وب‌سایت‌های رزرو سفر [ دوره13, شماره 1 - بهار سال 1397]
  • نجفی زاده.نادره السادات بررسی تأثیر سرمایه‌گذاری بر روی تاکتیک‌های بازاریابی رابطه‌مند بر قدردانی و وفاداری مشتریان در خرده‌فروشی (مطالعه موردی: مشتریان فروشگاه‌های زنجیره‌ای هاکوپیان) [ دوره13, شماره 4 - زمستان سال 1397]
  • نجفی زاده.نادره السادات بررسی تأثیر آمیخته بازاریابی خدمات بر ارزش‌های درک شده، رضایت و نیات رفتاری مشتری در رستوران [ دوره13, شماره 2 - تابستان سال 1397]
  • نجفی زاده.نادره السادات بررسی رابطه بین کشور مبدأ و ارزش برند (مطالعه موردی: گراد) [ دوره7, شماره 4 - زمستان سال 1391]
  • نجفی.امیرعباس رتبه بندی روش های ارزش گذاری نام تجاری از دید مشتریان صنعت مالی [ دوره9, شماره 4 - زمستان سال 1393]
  • نجفی.امیرعباس رتبه بندی روش های ارزشگذاری نام تجاری از دید مشتریان صنعت مالی [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]
  • نجفی.سپیده شناسایی شاخص‌ها، مولفه‌ها و ابعاد موثر بر خودناهمخوانی و رفتار مصرف‌کنندگان کالاهای لوکس [ دوره19, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • نجفی.فرزانه بررسی تاثیر کشور خاستگاه تولید بر رفتار مصرف کننده: ارزیابی نقش تعدیل گرانه میزان درگیری محصول و میزان آشنایی با محصول بر تاثیر کشور خاستگاه تولید بر ارزیابی محصول و نیات رفتاری مشتریان [ دوره7, شماره 4 - زمستان سال 1391]
  • نجفی.کبری نقش اتاق پرو (اتاق تعویض لباس) فروشگاه‌ها در مراکز خرید تهران بر به یاد آوردن تجارب خرید: رویکرد ترکیبی [ دوره18, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • نجفی.مهرنوش ارائه الگوی مدیریت ارتباط با مشتری در حوزه بانکداری خرد [ دوره11, شماره 2 - تابستان سال 1395]
  • نخعی.آرزو بررسی تاثیر عوامل منتخب بر قصد خرید محصولات سبز [ دوره7, شماره 2 - تابستان سال 1391]
  • نزاکتی علیزاده.حسین صدور خدمات فنی و مهندسی ایران "بررسی مشکلات و ارائه پیشنهادات" [ دوره1, شماره 2 - پاییز سال 1385]
  • نزاکتی علیزاده.حسین مدلی برای تعیین و اولویت بندی عوامل موثر در بازاریابی مالیاتی و افزایش رضایت مودیان سازمان امور مالیاتی کشور [ دوره4, شماره 1 - بهار سال 1388]
  • نژادمحمد نامقی.احسانه رابطه بازاریابی رسانه‏ های اجتماعی با رفتار مصرف ‏کننده بر اساس رده سنی با نقش میانجی ارزش ویژه برند در شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل [ دوره18, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • نسائی.خبات راهبرد مشارکت برند با توجه به نگرش مشتری؛ محصولات لپ تاپ، گوشی همراه و خودرو [ دوره10, شماره 3 - پاییز سال 1394]
  • نسائی.خبات راهبرد مشارکت برند با توجه به نگرش مشتری؛ محصولات لپ تاپ، گوشی همراه و خودرو [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]
  • نسیمی.محمدعلی تأثیر ادراکات اخلاقی بر قصد خرید با نقش هویت‌پذیری مصرف‌کننده از سازمان و اعتماد به برند (مورد مطالعه: مشتریان تلفن همراه سامسونگ) [ دوره16, شماره 3 - پاییز سال 1400]
  • نصراله نیا.محمد تدوین مدل بازاریابی کشاورزی با تأکید بر گیاهان دارویی در ایران [ دوره18, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • نصیر.ملیکا از ویژگی‌های حائز اهمیت در خرید تا ارزش‌های شخصی مصرف‌کنندگان: مروری بر تکنیک نردبانی و چگونگی اجرای آن در تحقیقات بازاریابی [ دوره13, شماره 3 - پاییز سال 1397]
  • نظرپور.سهیلا اصالت برند در صنعت درمان و سلامت: واکاوی پیشایندها و پیامدها و ابعاد با رو یکرد کیفی [ دوره17, شماره 1 - بهار سال 1401]
  • نظری.رسول ارائه مدل اهرم‌سازی برند باشگاه‌های حرفه‌ای فوتبال ایران با رویکرد نظریه داده بنیاد [ دوره15, شماره 1 - بهار سال 1399]
  • نظری.رسول ارائه مدل تأثیر عوامل نمایشگاه‌ ورزشی بر راهبردهای موفقیت تجاری محصولات ورزشی [ دوره14, شماره 4 - زمستان سال 1398]
  • نظری.رسول مخاطرات دوگانه اثر استراتژی‌های سهم بازار بر همنوایی با برند و وفاداری رفتاری و نگرشی هواداران باشگاه‌های فوتبال و والیبال [ دوره11, شماره 4 - زمستان سال 1395]
  • نظری.رسول ارائه مدل مفهومی برند رویدادهای ورزشی در ایران [ دوره15, شماره 2 - تابستان سال 1399]
  • نظری.رسول اثر فاکتورهای اجتماعی سازمانی بر دانش ضمنی و اثربخشی بازاریابی برند ورزشی [ دوره13, شماره 1 - بهار سال 1397]
  • نعامی.عبدالله متغیرهای اثرپذیر بر تغییر نگرش مصرف‌کننده مبنی بر رویکرد ناهماهنگی شناختی [ دوره17, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • نعامی.عبدالله تدوین مدل بازاریابی کشاورزی با تأکید بر گیاهان دارویی در ایران [ دوره18, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • نعامی.عبدالله ارائه مدل متغیرهای اثرپذیری بازاریابی بازارهای بالقوه با رویکرد ارزش محوری محصولات لبنی (مورد مطالعه: بازار منطقه‏ای محصولات لبنی ایران) ارائه مدل متغیرهای اثرپذیری بازاریابی [ دوره18, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • نعلچی کاشی. علیرضا بررسی تأثیر هیجانات بر قصد خرید مشتریان محصولات سبز (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی کاشان) [ دوره11, شماره 1 - بهار سال 1395]
  • نعمتی زاده.سینا ارائه الگوی بازاریابی دیجیتال شخصی ‏سازی شده از طریق موتور توصیه‏ گرا به مشتریان با رویکرد تحلیل تم (مضمون) [ دوره19, شماره 4 - زمستان سال 1403]
  • نعمتی زاده.سینا ارائه مدل توسعه برند در گردشگری اماکن طبیعی [ دوره18, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • نعیم آبادى.مهتا بررسی تأثیر فعالیت‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر ارزش ویژه برند و واکنش مشتری (مطالعه موردی: شرکت قفل یال) [ دوره15, شماره 2 - تابستان سال 1399]
  • نعیمی مجد.آرزو تأثیر نگرش مشتریان در مورد هتل‌های سبز بر تمایل آنها به پرداخت و نیت مراجعه مجدد [ دوره13, شماره 2 - تابستان سال 1397]
  • نقش زن.ریحانه ارائه مدل مفهومی برند رویدادهای ورزشی در ایران [ دوره15, شماره 2 - تابستان سال 1399]
  • نمامیان.فرشید ارائه چارچوبی به منظور تبیین مؤلفه‌های بازاریابی پایدار با استفاده از روش فراترکیب و دلفی در شرکت‌های دانش‌بنیان [ دوره18, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • نمامیان.فرشید تبیین مولفه های تاثیرگذار بر مسیربندی سیستم توزیع مواد غذایی [ دوره20, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • نوابی زند.کامبیز ارزیابی میزان وفاداری مشتریان فروشگاه های زنجیره ای رفاه و شهروند (مطالعه فروشگاه های منتخب شهر تهران) [ دوره7, شماره 1 - بهار سال 1391]
  • نورائی.محمود پیامدهای اجرای بازاریابی علّی در سیستم بانکی و تأثیر آن بر وفادارسازی مشتریان به بانک‌ها [ دوره15, شماره 1 - بهار سال 1399]
  • نوربخش.سید کامران بررسی تاثیر عوامل موثر بر بازاریابی رابطه مند در روابط کامل خریدار- فروشنده [ دوره6, شماره 4 - زمستان سال 1390]
  • نوروزی دریاکناری.نفیسه خریداران شک‌گرا و حساسیت قیمتی آنان در خرید بیمه نامه‌های اختیاری [ دوره11, شماره 3 - پاییز سال 1395]
  • نوروزی زاد.زینب بررسی نقش تناسب خودپنداره بر وفاداری مشتریان بانک تجارت با میانجی‌گری تصویر و دلبستگی احساسی برند [ دوره16, شماره 1 - بهار سال 1400]
  • نوروزی.رسول طراحی مدل جامع بازاریابی ورزش‌های تفریحی: رویکردی فناوری محور [ دوره16, شماره 4 - زمستان سال 1400]
  • نوروزی.محمدصالح بررسی تاثیر نگرش، هنجارهای ذهنی و کنترل رفتاری بر قصد خرید کالاهای قاچاق (مورد مطالعه لوازم آرایشی و بهداشتی) [ دوره12, شماره 1 - بهار سال 1396]
  • نوری بابیان.رمضان تأثیر بکارگیری جایگاه‌یابی برند و تجربه مشتری در وفادارسازی (مورد مطالعه: همراه اول) [ دوره15, شماره 3 - پاییز سال 1399]
  • نویدی نکو.رضا بررسی عوامل مرتبط با میزان فروش محصولات توسط پایانه‌های فروش (خرده‌فروشان) (ویژه صنایع غذایی شهر کرج) [ دوره12, شماره 2 - تابستان سال 1396]
  • نیساری تبریزی.سپیده جایگاه خدمات بانکداری اینترنتی (IBS) در بازار جوانان (مورد مطالعه: بانک اقتصاد نوین) [ دوره7, شماره 1 - بهار سال 1391]
  • نیسی.عبدالحسین جذابیت خدمات شخصی سازی شده برای استفاده کنندگان تلفن های همراه و تاثیر آن بر رفتار تغییر خدمات دهندگان از سوی مشتریان [ دوره6, شماره 1 - بهار سال 1390]
  • نیکفر.فاطمه بررسی رابطه میان درگیری ذهنی محصول و تعهد به نام و نشان تجاری (برند) (مطالعه موردی: اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای تهران) [ دوره6, شماره 4 - زمستان سال 1390]
  • نیکفر.فاطمه تأثیر تأییدکننده ها، میزان درگیری ذهنی کالا و جنسیت بر نگرش به تبلیغات و نگرش به برند [ دوره20, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • نیکنام.منوچهر الگوی راهبردی برندسازی خدمات پژوهشی صنایع نفت، گاز و پتروشیمی [ دوره17, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • نیکو مرام.هاشم طراحی الگوی مفهومی اقتصاد مقاومتی در بانک‌ها، مؤسسات مالی و اعتباری کشور [ دوره16, شماره 2 - تابستان سال 1400]
  • نیکوآبادی.حمید رضا ارائه مدل تأثیر عوامل نمایشگاه‌ ورزشی بر راهبردهای موفقیت تجاری محصولات ورزشی [ دوره14, شماره 4 - زمستان سال 1398]
  • نیکومرام.هاشم ارزیابی نقش گرایش کارآفرینانه، ساختار سازمانی و بازارگرایی بر عملکرد کسب و کار شرکت های تولیدی (شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار) [ دوره1, شماره 2 - پاییز سال 1385]
  • نیکومرام.هاشم تاثیر جاذبه های فروش نرم و سخت آگهی های تجاری بر قصد خرید مصرف کنندگان [ دوره6, شماره 3 - پاییز سال 1390]
  • نیکومرام.هاشم بازاریابی معاصر در ایران: بررسی روایی بازاریابی رابطه مند (مراوده مند) در شرکت های بزرگ تولیدی [ دوره4, شماره 1 - بهار سال 1388]
  • نیکی.حکیمه مدل‏ بازاریابی‏ دیجیتال‏ در‏ صنایع‏ کوچک‏ و‏ متوسط‏ ایران‏ به‏ روش‏ فراترکیب [ دوره19, شماره 4 - زمستان سال 1403]