عابدی. فروغ
یکپارچه سازی بازاریابی مبتنی بر خلق ارزش در صنعت بانکداری
[
دوره19,
شماره
4
- زمستانسال
1403]
عابدین.بهاره
ارائه مدل تحلیل چند معیاره رضایت (MUSA) به منظور سنجش رضایت مشتریان
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1387]
عابدینی.راضیه
تاثیر عناصر آمیخته رسانه بر ارزش ویژه برند خدمات (مطالعه موردی بانک سینا)
[
دوره10,
شماره
1
- بهارسال
1394]
عابدینی.راضیه
تاثیر عناصر آمیخته رسانه بر ارزش ویژه برند خدمات (مطالعه موردی بانک سینا)
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1397]
عابدینی.علی
بررسی رابطه بین ارزشهای لاکچری و نگرش مشتریان بر قصد خرید آنها در هنگام سفر با میانجیگری تصویر غذا
[
دوره16,
شماره
3
- پاییزسال
1400]
عابدینی.علی
رابطه بین بازاریابی بازیهای رایانهای و تمایل به خرید با نقش میانجی فرهنگ سازی
[
دوره13,
شماره
2
- تابستانسال
1397]
عابدى.احسان
بررسی تاثیر تبلیغات در شبکه های اجتماعی بر قصد خرید مشتریان نوجوان در صنعت رستوران داری (مورد مطالعه:نوجوانان ۱۴تا ۱۷ سال مدارس تهران)
[
دوره18,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
عادل.حسین
شناسایی نقش مؤثر میانجی گرایش اعتماد و جنسیت مصرفکننده در قصد خرید مجدد و بازاریابی آنلاین با رویکرد آیندهنگاری (مطالعه موردی: مجتمع سینا اسکان غرب)
[
دوره13,
شماره
3
- پاییزسال
1397]
عبادی.علی
طراحی مدل محصول جدید بر مبنای رویدادهای نوآورانه و عملکرد شرکت
[
دوره19,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
عبادی.قاسم
مدل کسبوکار چابک شرکت پتروشیمی اروند در محیط انقلاب صنعتی چهارم با استفاده از سیستمهای مدیریت فرآیند کسبوکار
[
دوره19,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
عباس علیزاده.علی
تدوین مدل بازاریابی کشاورزی با تأکید بر گیاهان دارویی در ایران
[
دوره18,
شماره
1
- بهارسال
1402]
عباسپور.باقر
بررسی تأثیر کیفیت وبسایت، هیجان و رضایت بر وفاداری الکترونیکی مشتریان در وبسایتهای رزرو سفر
[
دوره13,
شماره
1
- بهارسال
1397]
عباسی نهوجی.مرتضی
تدوین مدل استراتژیهای بازاریابی دیجیتال در استارت آپهای موفق ایرانی مبتنی بر نظریه داده بنیاد
[
دوره18,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
عباسی.حامد
بررسی تأثیر ارزش ویژه برند بر جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان موجود (مورد مطالعه: فرآوردههای غذایی کاله)
[
دوره11,
شماره
1
- بهارسال
1395]
عباسی.عباس
بررسی عوامل و نتایج رفتار های فرانقشی مشتریان خدمات
[
دوره6,
شماره
4
- زمستانسال
1390]
عباسی.علی
نقش سن شناختی در مصرف منزلت گرای مصرف کنندگان میانسال تحصیلکرده ایرانی
[
دوره9,
شماره
3
- پاییزسال
1393]
عباسی.علی
نقش سن شناختی در مصرف منزلت گرای مصرف کنندگان میانسالِ تحصیل کرده ایرانی
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1397]
عباسی.محمدرضا
طراحی مدل معادلات ساختاری رقابت پذیری در سطح واحدهای ستادی شرکت های بیمه شهر تهران
[
دوره7,
شماره
1
- بهارسال
1391]
عباسی.نازنین
بخشبندی و تعیین نیمرخ مشتریان خودروهای پلاک اروند با استفاده از الگوریتم شبکه عصبی مدل نقشههای خودسازمانده
[
دوره17,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
عبدالعظیمی.حمید
بررسی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی از تلفیق دو مدل "پذیرش تکنولوژی" و "تئوری رفتار برنامه ریزی شده" با ریسک و سود ادراک شده توسط مصرف کننده
[
دوره7,
شماره
2
- تابستانسال
1391]
عبدالکریمی.مهوش
ارزیابی نقش سیستم مدیریت بازاریابی ترافیک بین الملل در شرکت مخابرات ایران و پیشنهاد الگویی جهت بهینه کردن توانمندی های مدیریتی آن
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1387]
عبدالوند.محمد علی
تدوین مدل استراتژیهای بازاریابی دیجیتال در استارت آپهای موفق ایرانی مبتنی بر نظریه داده بنیاد
[
دوره18,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
عبدالوند.محمدعلی
تاثیر هویت فرهنگی، جذابیت، قابل اعتماد بودن و سفارشگردانی وبسایت فروشگاههای اینترنتی بر تمایل (قصد) مکرر خرید و ارتباط موثر جذابیت محصول و خدمات
[
دوره19,
شماره
1
- بهارسال
1403]
عبدالوند.مهری
شناسایی و رتبهبندی متغیرهای اثرگذار ضمانتنامههای اعتباری بر رشد و توسعه بازارصادراتی با استفاده از تکنیک تصمیمگیری گروهی (MCDM)
[
دوره15,
شماره
2
- تابستانسال
1399]
عبدالوند.مهری
شناسایی عوامل مؤثر بر اثر بخشی بانکداری شرکتی با نقش متغیر میانجی مدیریت ارتباط با مشتری "پژوهش ترکیبی"
[
دوره12,
شماره
2
- تابستانسال
1396]
عبدالوند.مهری
ارائه و تبیین رویکردی فازی در سنجش رضایت مشتری (بررسی موردی شرکت تولیدی فرآورده های لبنی روزانه)
[
دوره2,
شماره
2
- پاییزسال
1386]
عبدالوند.مهری
عوامل مؤثر بر شکل گیری نگرش مصرف کننده نسبت به بانکداری الکترونیک
[
دوره5,
شماره
2
- پاییزسال
1389]
عبدالوند.مهری
شناسایی و رتبهبندی عوامل مؤثر در رقابتپذیری بر رشد و توسعه بازار صادراتی به کمک تکنیکهای تصمیمگیری چندمعیاره فازی
[
دوره11,
شماره
4
- زمستانسال
1395]
عبدالوند.مهری
طراحی مدل رفتار خرید مصرف کننده زیبایی و مد با استفاده از بازاریابی دیجیتال( رویکرد کیفی -تئوری داده بنیاد)
[
دوره19,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
عبدالوند.مهری
شناسایی و رتبه بندی معیارهای خرید مشتریان خودروهای سواری متوسط قیمت در شهر تهران با استفاده از AHP فازی
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1387]
عبدالوند.مهری
تأثیر تصویر برند، رفتاراخلاقی و کیفیت خدمات بر وفاداری بیماران با متغیر میانجی رضایت (مطالعه موردی: مراکز خصوصی چشم پزشکی تهران)
[
دوره16,
شماره
2
- تابستانسال
1400]
عبدالوند.مهری
ارزیابی عوامل موثر بر رضایت خریدار در زنجیره تامین (مطالعه موردی: کارخانجات مواد غذایی استان اصفهان)
[
دوره4,
شماره
2
- پاییزسال
1388]
عبدالوند.مهری
بررسی تاثیر ارزش های خرید مصرف کنندگان بر رضایت، وفاداری، گفته های کوچه و بازار و سهم از سبد خرید
[
دوره7,
شماره
4
- زمستانسال
1391]
عبدالوند.مهری
بررسی تاثیر کیفیت خدمات پس از فروش بر تمایلات رفتاری خریداران تجهیزات آزمایشگاهی
[
دوره6,
شماره
2
- تابستانسال
1390]
عبدالوند.مهری
بررسی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی از تلفیق دو مدل "پذیرش تکنولوژی" و "تئوری رفتار برنامه ریزی شده" با ریسک و سود ادراک شده توسط مصرف کننده
[
دوره7,
شماره
2
- تابستانسال
1391]
عبدالوند.مهری
ارزیابی و اولویت بندی مولفه های موثر در پذیرش شخصیتهای مشهور در برنامه های تبلیغاتی از دیدگاه مصرف کننده
[
دوره9,
شماره
2
- تابستانسال
1393]
عبدالوند.مهری
نقش و تأثیر پیشایند های روانشناختی و نام تجاری بر مصرف کالاهای لوکس در قشر جوانان (مطالعه موردی: ساعت لوکس)
[
دوره5,
شماره
1
- بهارسال
1389]
عبدالوند.مهری
بررسی رابطه میان درگیری ذهنی محصول و تعهد به نام و نشان تجاری (برند) (مطالعه موردی: اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای تهران)
[
دوره6,
شماره
4
- زمستانسال
1390]
عبدالوند.مهری
برآورد مدل انتخاب گسسته تمایز مشتری مبتنی بر بخش بندی (مطالعه موردی بررسی ترجیحات خریداران سایپا)
[
دوره8,
شماره
4
- زمستانسال
1392]
عبدالوند.مهری
مروری بر عشق به مقصد گردشگری: مفاهیم مدیریتی برای کسبوکارهای گردشگری
[
دوره18,
شماره
1
- بهارسال
1402]
عبدالوند.مهری
بررسی تأثیر مشتریمداری بر عملکرد صادراتی شرکتهای صادرکننده لوازم منزل با در نظر گرفتن تأثیر اعتماد، ارتباطات و تعهد رفتاری به کمک روش بیزی
[
دوره14,
شماره
4
- زمستانسال
1398]
عبدالوند.مهری
تأثیر نگرش مشتریان در مورد هتلهای سبز بر تمایل آنها به پرداخت و نیت مراجعه مجدد
[
دوره13,
شماره
2
- تابستانسال
1397]
عبدالوند.مهری
شناسایی و رتبهبندی عوامل مؤثر بازاریابی پروژهای بر روابط خریدار و فروشنده بازار معاملاتی
[
دوره12,
شماره
4
- زمستانسال
1396]
عبدالوند.مهری
تأثیر ارزشهای شخصی بر وفاداری مشتریان شعب بانک کشاورزی در تهران
[
دوره14,
شماره
2
- تابستانسال
1398]
عبدالوند.مهری
ارزیابی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی در میان مشتریان بانک های دولتی و خصوصی مناطق 22 گانه شهر تهران
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1397]
عبدالوند.مهری
بررسی تاثیر ارزیابی های شناختی و عاطفی بر تمایلات رفتاری
[
دوره8,
شماره
2
- تابستانسال
1392]
عبدالوند.مهری
ارائه الگوی مدیریت ارتباط با مشتری در حوزه بانکداری خرد
[
دوره11,
شماره
2
- تابستانسال
1395]
عبدالوند.مهری
بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان بانک تجارت
[
دوره3,
شماره
2
- پاییزسال
1387]
عبدالوند.مهری
ارزیابی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی در میان مشتریان بانک های دولتی و خصوصی مناطق 22 گانه شهر تهران
[
دوره10,
شماره
4
- زمستانسال
1394]
عبدالهی بجستانی.امیر
شناسایی و اولویت بندی ابزارهای ارتباطات بازاریابی یکپارچه (IMC) در صنایع غذایی با استفاده از تکنیکAHP- FUZZY (صنایع غذایی دینا)
[
دوره10,
شماره
4
- زمستانسال
1394]
عبدالهی بجستانی.امیر
شناسایی و اولویت بندی ابزارهای ارتباطات بازاریابی یکپارچه( IMC ) در صنایع غذایی با استفاده از تکنیکAHP- FUZZY (صنایع غذایی دینا)
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1397]
عبدلی.مریم
اثر بازارگرایی صادرات و جهتگیری راهبردی بر عملکرد صادراتی از طریق قابلیت پویای مدیریت دانش
[
دوره15,
شماره
4
- زمستانسال
1399]
عبدی.حمیرا
بررسی تأثیر تبلیغات محیطی با نقش میانجی ارزش ویژه برند بر تصویر برند از دیدگاه مشتریان فروشگاههای ورزشی شهر اصفهان (مورد مطالعه: برند پوشاک ورزشی درفش)
[
دوره14,
شماره
3
- پاییزسال
1398]
عرفای جمشیدی.شادی
نقش ویترینگردی در بهبود بازاریابی دهان به دهان در فروشگاههای زنجیرهای
[
دوره16,
شماره
1
- بهارسال
1400]
عسگرپور.رسول
عوامل مؤثر بر رفتار تغییر برند سبز در مصرفکنندگان محصولات آرایشی و بهداشتی طبیعی (مطالعه موردی: محصولات سینره)
[
دوره16,
شماره
2
- تابستانسال
1400]
عسگرپور.عسکر
تاثیر بازاریابی رابطهمند بر کیفیت روابط مشتری – فروشنده و عملکرد مالی
[
دوره12,
شماره
1
- بهارسال
1396]
عشوری.فاطمه
متغیرهای اثرپذیر بر تغییر نگرش مصرفکننده مبنی بر رویکرد ناهماهنگی شناختی
[
دوره17,
شماره
2
- تابستانسال
1401]
عضدی.راضیه
تاثیر مرچندایزینگ (بازارپردازی) بر رضایت و تصمیم خرید مشتریان (مطالعه موردی: فروشگاههای زنجیره ای شهر شیراز)
[
دوره11,
شماره
1
- بهارسال
1395]
عطاالهی.پروانه
ارزیابی رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش محصولات سایپا با استفاده از مدل کانو
[
دوره2,
شماره
2
- پاییزسال
1386]
عطایی.سپیده
خریداران شکگرا و حساسیت قیمتی آنان در خرید بیمه نامههای اختیاری
[
دوره11,
شماره
3
- پاییزسال
1395]
عطایی.سپیده
نقش مسئولیت اجتماعی شرکتی بر وفاداری مشتریان در بخش بانکداری
[
دوره12,
شماره
2
- تابستانسال
1396]
عطف.زهرا
تأثیر ارزشهای شخصی بر وفاداری مشتریان شعب بانک کشاورزی در تهران
[
دوره14,
شماره
2
- تابستانسال
1398]
عظیم پور خورجین.محمد
وابستگی عاطفی مصرف کنندگان به برند: پیش نیازها و نتایج
[
دوره8,
شماره
3
- پاییزسال
1392]
علوی فومنی.سیده فاطمه
طراحی و سنجش پیشایندها و پیامدهای رفتار خرید مصرفکنندگان در انتخاب بستهبندیهای سازگار با محیطزیست با رویکرد آمیخته
[
دوره18,
شماره
1
- بهارسال
1402]
علوی.سید مسلم
بررسی عوامل موثر بر انتخاب برند از جانب مشتریان با استفاده از روش تحلیل عاملی
[
دوره6,
شماره
1
- بهارسال
1390]
علوی.سید مسلم
شبیهسازی الگوی آیدا با تاکید بر ارتباطات یکپارچه بازاریابی (مورد مطالعه: محصول لیگنو اَکتیوِیتِر شرکت جهان کشت فلات سبز)
[
دوره11,
شماره
4
- زمستانسال
1395]
علی پور.پروین
بررسی تاثیر کیفیت خدمات پس از فروش بر تمایلات رفتاری خریداران تجهیزات آزمایشگاهی
[
دوره6,
شماره
2
- تابستانسال
1390]
علی عربی.لیلا
تأثیر متقابل جهتگیری بازاریابی سبز استراتژیک و بازاریابی سبز داخلی بر مزیت رقابتی
[
دوره15,
شماره
2
- تابستانسال
1399]
علیپور.وحیده
بررسی تأثیر ابعاد بازاریابی داخلی بر تعهد کارمندان ادارات شهرداری زنجان با نقش میانجی نگرش کارکنان نسبت به کار
[
دوره16,
شماره
3
- پاییزسال
1400]
علیپور.وحیده
بررسی تأثیر اثربخشی ارتباطات بانکی بر رضایت مشتریان با نقش میانجی ارزش درک شده، کیفیت درک شده و اعتماد مشتریان (مورد مطالعه: مشتریان بانک شهر استان قزوین)
[
دوره17,
شماره
3
- پاییزسال
1401]
علیخانی.رضیه
بازاریابی کارآفرینانه دانشگاهی: توسعه مدل با رویکرد آمیخته
[
دوره16,
شماره
1
- بهارسال
1400]
علیرضایی.ابوتراب
شناسایی نقش مؤثر میانجی گرایش اعتماد و جنسیت مصرفکننده در قصد خرید مجدد و بازاریابی آنلاین با رویکرد آیندهنگاری (مطالعه موردی: مجتمع سینا اسکان غرب)
[
دوره13,
شماره
3
- پاییزسال
1397]
علیزاده مشکانی.فتانه
طراحی و تبیین مدل بازاریابی کارآفرینانه بر بازاریابی الکترونیکی با تأثیرگذاری تمایز شخصیت برند بر تمایل خرید
[
دوره17,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
علیزاده مشکانی.فتانه
طراحی و تبیین الگوی خلق مشترک ارزش در صنعت بانکداری با رویکرد خلق مزیت رقابتی (رویکرد آمیخته)
[
دوره19,
شماره
4
- زمستانسال
1403]
علیزاده مشکانی.فتانه
ارائه الگوی موثر بازاریابی در شرکت های بیمه در ایران
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1386]
علیزاده.روح اله
بررسی تاثیر ابعاد عینی پرداخت الکترونیک بر استفاده از سیستم های پرداخت الکترونیک با نقش میانجی امنیت ادراک شده و اعتماد ادراک شده پرداخت الکترونیک در شعب بانک ملت شهرستان ساری
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1397]
علیزاده.روح اله
بررسی تاثیر ابعاد عینی پرداخت الکترونیک بر استفاده از سیستم های پرداخت الکترونیک با نقش میانجی امنیت ادراک شده و اعتماد ادراک شده پرداخت الکترونیک در شعب بانک ملت شهرستان ساری
[
دوره10,
شماره
4
- زمستانسال
1394]
علیفری.ملیحه
بررسی نقش تعدیل گری ریسک پذیری مدیران و شرکت در رابطه میان عدم اطمینان سیاست اقتصادی و نوآوری در شرکت ها
[
دوره19,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
علیلو.پرویز
طراحی مدل تبیین شاخصهای ارزشآفرینی برند در صنعت نساجی ایران
[
دوره12,
شماره
4
- زمستانسال
1396]
عماری.حسین
تعیین عوامل تاثیرگذار روی ارزش ویژه نام و نشان تجاری در صنعت شکلات ایران
[
دوره6,
شماره
4
- زمستانسال
1390]
عماری.حسین
شناسایی عوامل موثر بر رضایت مشتریان پردرآمد (مورد مطالعه: خریداران آپارتمان در شهر تبریز)
[
دوره9,
شماره
1
- بهارسال
1393]
عموئی اوجاکی.علی
از ویژگیهای حائز اهمیت در خرید تا ارزشهای شخصی مصرفکنندگان: مروری بر تکنیک نردبانی و چگونگی اجرای آن در تحقیقات بازاریابی
[
دوره13,
شماره
3
- پاییزسال
1397]
عوض زاده.فریبرز
ارائه مدل مفهومی مدیریت تجربه مشتریان از وابستگی به برند براساس نظریه داده بنیاد
[
دوره13,
شماره
2
- تابستانسال
1397]
عیوضی حشمت.علی اصغر
تأثیر فعالیتهای بازاریابی بر ارزش ویژه برند با توجه به متغیر میانجی تجربه برانگیخته شده
[
دوره12,
شماره
4
- زمستانسال
1396]