ع

  • عابدی. فروغ یکپارچه سازی بازاریابی مبتنی بر خلق ارزش در صنعت بانکداری [ دوره19, شماره 4 - زمستان سال 1403]
  • عابدین.بهاره ارائه مدل تحلیل چند معیاره رضایت (MUSA) به منظور سنجش رضایت مشتریان [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1387]
  • عابدینی.راضیه تاثیر عناصر آمیخته رسانه بر ارزش ویژه برند خدمات (مطالعه موردی بانک سینا) [ دوره10, شماره 1 - بهار سال 1394]
  • عابدینی.راضیه تاثیر عناصر آمیخته رسانه بر ارزش ویژه برند خدمات (مطالعه موردی بانک سینا) [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]
  • عابدینی.علی بررسی رابطه بین ارزش‌های لاکچری و نگرش مشتریان بر قصد خرید آن‌ها در هنگام سفر با میانجی‌گری تصویر غذا [ دوره16, شماره 3 - پاییز سال 1400]
  • عابدینی.علی رابطه بین بازاریابی بازی‌های رایانه‌ای و تمایل به خرید با نقش میانجی فرهنگ سازی [ دوره13, شماره 2 - تابستان سال 1397]
  • عابدى.احسان بررسی تاثیر تبلیغات در شبکه های اجتماعی بر قصد خرید مشتریان نوجوان در صنعت رستوران داری (مورد مطالعه:نوجوانان ۱۴تا ۱۷ سال مدارس تهران) [ دوره18, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • عادل.حسین شناسایی نقش مؤثر میانجی گرایش اعتماد و جنسیت مصرف‌کننده در قصد خرید مجدد و بازاریابی آنلاین با رویکرد آینده‌نگاری (مطالعه موردی: مجتمع سینا اسکان غرب) [ دوره13, شماره 3 - پاییز سال 1397]
  • عالی.صمد اعتبارسنجی الگوی مشارکت مشتریان شهرداری مبتنی بر بازاریابی اعتماد اجتماعی (مورد مطالعه: شهرداری تهران) [ دوره18, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • عبادی.علی طراحی مدل محصول جدید بر مبنای رویدادهای نوآورانه و عملکرد شرکت [ دوره19, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • عبادی.قاسم مدل کسب‌وکار چابک شرکت پتروشیمی اروند در محیط انقلاب صنعتی چهارم با استفاده از سیستم‌های مدیریت فرآیند کسب‌وکار [ دوره19, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • عباس علیزاده.علی تدوین مدل بازاریابی کشاورزی با تأکید بر گیاهان دارویی در ایران [ دوره18, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • عباسپور.باقر بررسی تأثیر کیفیت وب‌سایت، هیجان و رضایت بر وفاداری الکترونیکی مشتریان در وب‌سایت‌های رزرو سفر [ دوره13, شماره 1 - بهار سال 1397]
  • عباسی نهوجی.مرتضی تدوین مدل استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال در استارت آپ‌های موفق ایرانی مبتنی بر نظریه داده بنیاد [ دوره18, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • عباسی.حامد بررسی تأثیر ارزش ویژه برند بر جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان موجود (مورد مطالعه: فرآورده‌های غذایی کاله) [ دوره11, شماره 1 - بهار سال 1395]
  • عباسی.عباس بررسی عوامل و نتایج رفتار های فرانقشی مشتریان خدمات [ دوره6, شماره 4 - زمستان سال 1390]
  • عباسی.علی نقش سن شناختی در مصرف منزلت گرای مصرف کنندگان میانسال تحصیلکرده ایرانی [ دوره9, شماره 3 - پاییز سال 1393]
  • عباسی.علی نقش سن شناختی در مصرف منزلت گرای مصرف کنندگان میانسالِ تحصیل کرده ایرانی [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]
  • عباسی.محمدرضا طراحی مدل معادلات ساختاری رقابت پذیری در سطح واحدهای ستادی شرکت های بیمه شهر تهران [ دوره7, شماره 1 - بهار سال 1391]
  • عباسی.نازنین بخش‌بندی و تعیین نیمرخ مشتریان خودروهای پلاک اروند با استفاده از الگوریتم شبکه عصبی مدل نقشه‌های خودسازمانده [ دوره17, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • عبدالعظیمی.حمید بررسی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی از تلفیق دو مدل "پذیرش تکنولوژی" و "تئوری رفتار برنامه ریزی شده" با ریسک و سود ادراک شده توسط مصرف کننده [ دوره7, شماره 2 - تابستان سال 1391]
  • عبدالکریمی.مهوش ارزیابی نقش سیستم مدیریت بازاریابی ترافیک بین الملل در شرکت مخابرات ایران و پیشنهاد الگویی جهت بهینه کردن توانمندی های مدیریتی آن [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1387]
  • عبدالوند.محمد علی تدوین مدل استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال در استارت آپ‌های موفق ایرانی مبتنی بر نظریه داده بنیاد [ دوره18, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • عبدالوند.محمدعلی تاثیر هویت فرهنگی، جذابیت، قابل اعتماد بودن و سفارش‌گردانی وبسایت فروشگاه‌های اینترنتی بر تمایل (قصد) مکرر خرید و ارتباط موثر جذابیت محصول و خدمات [ دوره19, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • عبدالوند.مهری شناسایی و رتبه‌بندی متغیرهای اثرگذار ضمانت‌نامه‌های اعتباری بر رشد و توسعه بازارصادراتی با استفاده از تکنیک تصمیم‌گیری گروهی (MCDM) [ دوره15, شماره 2 - تابستان سال 1399]
  • عبدالوند.مهری شناسایی عوامل مؤثر بر اثر بخشی بانکداری شرکتی با نقش متغیر میانجی مدیریت ارتباط با مشتری "پژوهش ترکیبی" [ دوره12, شماره 2 - تابستان سال 1396]
  • عبدالوند.مهری ارائه و تبیین رویکردی فازی در سنجش رضایت مشتری (بررسی موردی شرکت تولیدی فرآورده های لبنی روزانه) [ دوره2, شماره 2 - پاییز سال 1386]
  • عبدالوند.مهری عوامل مؤثر بر شکل گیری نگرش مصرف کننده نسبت به بانکداری الکترونیک [ دوره5, شماره 2 - پاییز سال 1389]
  • عبدالوند.مهری شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر در رقابت‌پذیری بر رشد و توسعه بازار صادراتی به کمک تکنیک‌های تصمیم‌گیری چندمعیاره فازی [ دوره11, شماره 4 - زمستان سال 1395]
  • عبدالوند.مهری طراحی مدل رفتار خرید مصرف کننده زیبایی و مد با استفاده از بازاریابی دیجیتال( رویکرد کیفی -تئوری داده بنیاد) [ دوره19, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • عبدالوند.مهری شناسایی و رتبه بندی معیارهای خرید مشتریان خودروهای سواری متوسط قیمت در شهر تهران با استفاده از AHP فازی [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1387]
  • عبدالوند.مهری تأثیر تصویر برند، رفتاراخلاقی و کیفیت خدمات بر وفاداری بیماران با متغیر میانجی رضایت (مطالعه موردی: مراکز خصوصی چشم پزشکی تهران) [ دوره16, شماره 2 - تابستان سال 1400]
  • عبدالوند.مهری ارزیابی عوامل موثر بر رضایت خریدار در زنجیره تامین (مطالعه موردی: کارخانجات مواد غذایی استان اصفهان) [ دوره4, شماره 2 - پاییز سال 1388]
  • عبدالوند.مهری بررسی تاثیر ارزش های خرید مصرف کنندگان بر رضایت، وفاداری، گفته های کوچه و بازار و سهم از سبد خرید [ دوره7, شماره 4 - زمستان سال 1391]
  • عبدالوند.مهری بررسی تاثیر کیفیت خدمات پس از فروش بر تمایلات رفتاری خریداران تجهیزات آزمایشگاهی [ دوره6, شماره 2 - تابستان سال 1390]
  • عبدالوند.مهری بررسی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی از تلفیق دو مدل "پذیرش تکنولوژی" و "تئوری رفتار برنامه ریزی شده" با ریسک و سود ادراک شده توسط مصرف کننده [ دوره7, شماره 2 - تابستان سال 1391]
  • عبدالوند.مهری ارزیابی و اولویت بندی مولفه های موثر در پذیرش شخصیتهای مشهور در برنامه های تبلیغاتی از دیدگاه مصرف کننده [ دوره9, شماره 2 - تابستان سال 1393]
  • عبدالوند.مهری نقش و تأثیر پیشایند های روانشناختی و نام تجاری بر مصرف کالاهای لوکس در قشر جوانان (مطالعه موردی: ساعت لوکس) [ دوره5, شماره 1 - بهار سال 1389]
  • عبدالوند.مهری بررسی رابطه میان درگیری ذهنی محصول و تعهد به نام و نشان تجاری (برند) (مطالعه موردی: اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای تهران) [ دوره6, شماره 4 - زمستان سال 1390]
  • عبدالوند.مهری برآورد مدل انتخاب گسسته تمایز مشتری مبتنی بر بخش بندی (مطالعه موردی بررسی ترجیحات خریداران سایپا) [ دوره8, شماره 4 - زمستان سال 1392]
  • عبدالوند.مهری مروری بر عشق به مقصد گردشگری: مفاهیم مدیریتی برای کسب‌وکارهای گردشگری [ دوره18, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • عبدالوند.مهری بررسی تأثیر مشتری‌مداری بر عملکرد صادراتی شرکت‌های صادرکننده لوازم منزل با در نظر گرفتن تأثیر اعتماد، ارتباطات و تعهد رفتاری به کمک روش بیزی [ دوره14, شماره 4 - زمستان سال 1398]
  • عبدالوند.مهری تأثیر نگرش مشتریان در مورد هتل‌های سبز بر تمایل آنها به پرداخت و نیت مراجعه مجدد [ دوره13, شماره 2 - تابستان سال 1397]
  • عبدالوند.مهری شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بازاریابی پروژه‌ای بر روابط خریدار و فروشنده بازار معاملاتی [ دوره12, شماره 4 - زمستان سال 1396]
  • عبدالوند.مهری تأثیر ارزش‌های شخصی بر وفاداری مشتریان شعب بانک کشاورزی در تهران [ دوره14, شماره 2 - تابستان سال 1398]
  • عبدالوند.مهری تبیین مدل عملکرد صادراتی فرآورده‌های نفتی ایران [ دوره16, شماره 4 - زمستان سال 1400]
  • عبدالوند.مهری ارزیابی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی در میان مشتریان بانک های دولتی و خصوصی مناطق 22 گانه شهر تهران [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]
  • عبدالوند.مهری بررسی تاثیر ارزیابی های شناختی و عاطفی بر تمایلات رفتاری [ دوره8, شماره 2 - تابستان سال 1392]
  • عبدالوند.مهری ارائه الگوی مدیریت ارتباط با مشتری در حوزه بانکداری خرد [ دوره11, شماره 2 - تابستان سال 1395]
  • عبدالوند.مهری بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان بانک تجارت [ دوره3, شماره 2 - پاییز سال 1387]
  • عبدالوند.مهری ارزیابی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی در میان مشتریان بانک های دولتی و خصوصی مناطق 22 گانه شهر تهران [ دوره10, شماره 4 - زمستان سال 1394]
  • عبدالهی بجستانی.امیر شناسایی و اولویت بندی ابزارهای ارتباطات بازاریابی یکپارچه (IMC) در صنایع غذایی با استفاده از تکنیکAHP- FUZZY (صنایع غذایی دینا) [ دوره10, شماره 4 - زمستان سال 1394]
  • عبدالهی بجستانی.امیر شناسایی و اولویت بندی ابزارهای ارتباطات بازاریابی یکپارچه( IMC ) در صنایع غذایی با استفاده از تکنیکAHP- FUZZY (صنایع غذایی دینا) [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]
  • عبدلی.مریم اثر بازارگرایی صادرات و جهت‌گیری راهبردی بر عملکرد صادراتی از طریق قابلیت پویای مدیریت دانش [ دوره15, شماره 4 - زمستان سال 1399]
  • عبدی.حمیرا بررسی تأثیر تبلیغات محیطی با نقش میانجی ارزش ویژه برند بر تصویر برند از دیدگاه مشتریان فروشگاه‌های ورزشی شهر اصفهان (مورد مطالعه: برند پوشاک ورزشی درفش) [ دوره14, شماره 3 - پاییز سال 1398]
  • عرفای جمشیدی.شادی نقش ویترین‌گردی در بهبود بازاریابی دهان به دهان در فروشگاه‌های زنجیره‌ای [ دوره16, شماره 1 - بهار سال 1400]
  • عرفای جمشیدی.شادی مدل تفکر انتقادی کارکنان بانک ملت مبتنی بر مؤلفه‌های بازاریابی داخلی [ دوره18, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • عسگرپور.رسول عوامل مؤثر بر رفتار تغییر برند سبز در مصرف‌کنندگان محصولات آرایشی و بهداشتی طبیعی (مطالعه موردی: محصولات سینره) [ دوره16, شماره 2 - تابستان سال 1400]
  • عسگرپور.عسکر تاثیر بازاریابی رابطه‌مند بر کیفیت روابط مشتری – فروشنده و عملکرد مالی [ دوره12, شماره 1 - بهار سال 1396]
  • عشوری.فاطمه متغیرهای اثرپذیر بر تغییر نگرش مصرف‌کننده مبنی بر رویکرد ناهماهنگی شناختی [ دوره17, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • عضدی.راضیه تاثیر مرچندایزینگ (بازارپردازی) بر رضایت و تصمیم خرید مشتریان (مطالعه موردی: فروشگاه‏های زنجیره ای شهر شیراز) [ دوره11, شماره 1 - بهار سال 1395]
  • عطاالهی.پروانه ارزیابی رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش محصولات سایپا با استفاده از مدل کانو [ دوره2, شماره 2 - پاییز سال 1386]
  • عطایی.سپیده خریداران شک‌گرا و حساسیت قیمتی آنان در خرید بیمه نامه‌های اختیاری [ دوره11, شماره 3 - پاییز سال 1395]
  • عطایی.سپیده نقش مسئولیت اجتماعی شرکتی بر وفاداری مشتریان در بخش بانکداری [ دوره12, شماره 2 - تابستان سال 1396]
  • عطف.زهرا تأثیر ارزش‌های شخصی بر وفاداری مشتریان شعب بانک کشاورزی در تهران [ دوره14, شماره 2 - تابستان سال 1398]
  • عظیم پور خورجین.محمد وابستگی عاطفی مصرف کنندگان به برند: پیش نیازها و نتایج [ دوره8, شماره 3 - پاییز سال 1392]
  • علوی فومنی.سیده فاطمه طراحی و سنجش پیشایندها و پیامدهای رفتار خرید مصرف‌کنندگان در انتخاب بسته‌بندی‌های سازگار با محیط‌زیست با رویکرد آمیخته [ دوره18, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • علوی.سید مسلم بررسی عوامل موثر بر انتخاب برند از جانب مشتریان با استفاده از روش تحلیل عاملی [ دوره6, شماره 1 - بهار سال 1390]
  • علوی.سید مسلم شبیه‌سازی الگوی آیدا با تاکید بر ارتباطات یکپارچه بازاریابی (مورد مطالعه: محصول لیگنو اَکتیوِیتِر شرکت جهان کشت فلات سبز) [ دوره11, شماره 4 - زمستان سال 1395]
  • علی اسماعیلی.زهره بازاریابی اصالی - بازاریابی پراگماتیک (مؤلفه‌ها، پیشایندها، پیامدها): تعامل‌ها، تقابل‌ها [ دوره13, شماره 3 - پاییز سال 1397]
  • علی پور.پروین بررسی تاثیر کیفیت خدمات پس از فروش بر تمایلات رفتاری خریداران تجهیزات آزمایشگاهی [ دوره6, شماره 2 - تابستان سال 1390]
  • علی عربی.لیلا تأثیر متقابل جهت‌گیری بازاریابی سبز استراتژیک و بازاریابی سبز داخلی بر مزیت رقابتی [ دوره15, شماره 2 - تابستان سال 1399]
  • علیپور.وحیده بررسی تأثیر ابعاد بازاریابی داخلی بر تعهد کارمندان ادارات شهرداری زنجان با نقش میانجی نگرش کارکنان نسبت به کار [ دوره16, شماره 3 - پاییز سال 1400]
  • علیپور.وحیده بررسی تأثیر اثربخشی ارتباطات بانکی بر رضایت مشتریان با نقش میانجی ارزش درک شده، کیفیت درک شده و اعتماد مشتریان (مورد مطالعه: مشتریان بانک شهر استان قزوین) [ دوره17, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • علیخانی.رضیه بازاریابی کارآفرینانه دانشگاهی: توسعه مدل با رویکرد آمیخته [ دوره16, شماره 1 - بهار سال 1400]
  • علیرضایی.ابوتراب شناسایی نقش مؤثر میانجی گرایش اعتماد و جنسیت مصرف‌کننده در قصد خرید مجدد و بازاریابی آنلاین با رویکرد آینده‌نگاری (مطالعه موردی: مجتمع سینا اسکان غرب) [ دوره13, شماره 3 - پاییز سال 1397]
  • علیزاده مشکانی.فتانه طراحی و تبیین مدل بازاریابی کارآفرینانه بر بازاریابی الکترونیکی با تأثیرگذاری تمایز شخصیت برند بر تمایل خرید [ دوره17, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • علیزاده مشکانی.فتانه طراحی و تبیین الگوی خلق مشترک ارزش در صنعت بانکداری با رویکرد خلق مزیت رقابتی (رویکرد آمیخته) [ دوره19, شماره 4 - زمستان سال 1403]
  • علیزاده مشکانی.فتانه ارائه الگوی موثر بازاریابی در شرکت های بیمه در ایران [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1386]
  • علیزاده.روح اله بررسی تاثیر ابعاد عینی پرداخت الکترونیک بر استفاده از سیستم های پرداخت الکترونیک با نقش میانجی امنیت ادراک شده و اعتماد ادراک شده پرداخت الکترونیک در شعب بانک ملت شهرستان ساری [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]
  • علیزاده.روح اله بررسی تاثیر ابعاد عینی پرداخت الکترونیک بر استفاده از سیستم های پرداخت الکترونیک با نقش میانجی امنیت ادراک شده و اعتماد ادراک شده پرداخت الکترونیک در شعب بانک ملت شهرستان ساری [ دوره10, شماره 4 - زمستان سال 1394]
  • علیفری.ملیحه بررسی نقش تعدیل گری ریسک پذیری مدیران و شرکت در رابطه میان عدم اطمینان سیاست اقتصادی و نوآوری در شرکت ها [ دوره19, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • علیلو.پرویز طراحی مدل تبیین شاخص‌های ارزش‌آفرینی برند در صنعت نساجی ایران [ دوره12, شماره 4 - زمستان سال 1396]
  • عماری.حسین تعیین عوامل تاثیرگذار روی ارزش ویژه نام و نشان تجاری در صنعت شکلات ایران [ دوره6, شماره 4 - زمستان سال 1390]
  • عماری.حسین شناسایی عوامل موثر بر رضایت مشتریان پردرآمد (مورد مطالعه: خریداران آپارتمان در شهر تبریز) [ دوره9, شماره 1 - بهار سال 1393]
  • عموئی اوجاکی.علی از ویژگی‌های حائز اهمیت در خرید تا ارزش‌های شخصی مصرف‌کنندگان: مروری بر تکنیک نردبانی و چگونگی اجرای آن در تحقیقات بازاریابی [ دوره13, شماره 3 - پاییز سال 1397]
  • عوض زاده.فریبرز ارائه مدل مفهومی مدیریت تجربه مشتریان از وابستگی به برند براساس نظریه داده بنیاد [ دوره13, شماره 2 - تابستان سال 1397]
  • عیوضی حشمت.علی اصغر تأثیر فعالیت‌های بازاریابی بر ارزش ویژه برند با توجه به متغیر میانجی تجربه برانگیخته شده [ دوره12, شماره 4 - زمستان سال 1396]