عرفای جمشیدی.شادی
نقش ویترینگردی در بهبود بازاریابی دهان به دهان در فروشگاههای زنجیرهای
[
دوره16,
شماره
1
- بهارسال
1400]
عسگرپور.رسول
عوامل مؤثر بر رفتار تغییر برند سبز در مصرفکنندگان محصولات آرایشی و بهداشتی طبیعی (مطالعه موردی: محصولات سینره)
[
دوره16,
شماره
2
- تابستانسال
1400]
علیپور.وحیده
بررسی تأثیر ابعاد بازاریابی داخلی بر تعهد کارمندان ادارات شهرداری زنجان با نقش میانجی نگرش کارکنان نسبت به کار
[
دوره16,
شماره
3
- پاییزسال
1400]
علیخانی.رضیه
بازاریابی کارآفرینانه دانشگاهی: توسعه مدل با رویکرد آمیخته
[
دوره16,
شماره
1
- بهارسال
1400]