ع

  • عابدینی.علی بررسی رابطه بین ارزش‌های لاکچری و نگرش مشتریان بر قصد خرید آن‌ها در هنگام سفر با میانجی‌گری تصویر غذا [ دوره16, شماره 3 - پاییز سال 1400]
  • عبدالوند.مهری تأثیر تصویر برند، رفتاراخلاقی و کیفیت خدمات بر وفاداری بیماران با متغیر میانجی رضایت (مطالعه موردی: مراکز خصوصی چشم پزشکی تهران) [ دوره16, شماره 2 - تابستان سال 1400]
  • عبدالوند.مهری تبیین مدل عملکرد صادراتی فرآورده‌های نفتی ایران [ دوره16, شماره 4 - زمستان سال 1400]
  • عرفای جمشیدی.شادی نقش ویترین‌گردی در بهبود بازاریابی دهان به دهان در فروشگاه‌های زنجیره‌ای [ دوره16, شماره 1 - بهار سال 1400]
  • عسگرپور.رسول عوامل مؤثر بر رفتار تغییر برند سبز در مصرف‌کنندگان محصولات آرایشی و بهداشتی طبیعی (مطالعه موردی: محصولات سینره) [ دوره16, شماره 2 - تابستان سال 1400]
  • علیپور.وحیده بررسی تأثیر ابعاد بازاریابی داخلی بر تعهد کارمندان ادارات شهرداری زنجان با نقش میانجی نگرش کارکنان نسبت به کار [ دوره16, شماره 3 - پاییز سال 1400]
  • علیخانی.رضیه بازاریابی کارآفرینانه دانشگاهی: توسعه مدل با رویکرد آمیخته [ دوره16, شماره 1 - بهار سال 1400]