ع

  • عابدینی.راضیه تاثیر عناصر آمیخته رسانه بر ارزش ویژه برند خدمات (مطالعه موردی بانک سینا) [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]
  • عباسی.علی نقش سن شناختی در مصرف منزلت گرای مصرف کنندگان میانسالِ تحصیل کرده ایرانی [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]
  • عبدالوند.مهری ارزیابی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی در میان مشتریان بانک های دولتی و خصوصی مناطق 22 گانه شهر تهران [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]
  • عبدالهی بجستانی.امیر شناسایی و اولویت بندی ابزارهای ارتباطات بازاریابی یکپارچه( IMC ) در صنایع غذایی با استفاده از تکنیکAHP- FUZZY (صنایع غذایی دینا) [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]
  • علیزاده.روح اله بررسی تاثیر ابعاد عینی پرداخت الکترونیک بر استفاده از سیستم های پرداخت الکترونیک با نقش میانجی امنیت ادراک شده و اعتماد ادراک شده پرداخت الکترونیک در شعب بانک ملت شهرستان ساری [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]