نامدار جویمی.احسان
بررسی رابطه، ارتباطات دهان به دهان در خرید گوشی تولید داخلی (مورد مطالعه، خریداران گوشیGLX G5 از نمایندگی های مربوطه در سطح شهر اصفهان)
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1397]
نامدار جویمی.احسان
بررسی رابطه، ارتباطات دهان به دهان در خرید گوشی تولید داخلی (مورد مطالعه، خریداران گوشیGLX G5 از نمایندگی های مربوطه در سطح شهر اصفهان)
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1397]
نایب زاده.شهناز
بررسی تأثیر ارزش، اثربخشی و ریسک درک شده از سوی مصرفکننده بر قصد وی برای خرید محصولات سبز (موردمطالعه: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران)
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1397]
نجفی.امیرعباس
رتبه بندی روش های ارزشگذاری نام تجاری از دید مشتریان صنعت مالی
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1397]
نزاکتی علیزاده.حسین
صدور خدمات فنی و مهندسی ایران "بررسی مشکلات و ارائه پیشنهادات"
[
دوره1,
شماره
2
- پاییزسال
1385]
نسائی.خبات
راهبرد مشارکت برند با توجه به نگرش مشتری؛ محصولات لپ تاپ، گوشی همراه و خودرو
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1397]
نیکومرام.هاشم
ارزیابی نقش گرایش کارآفرینانه، ساختار سازمانی و بازارگرایی بر عملکرد کسب و کار شرکت های تولیدی (شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار)
[
دوره1,
شماره
2
- پاییزسال
1385]