ن

  • نامدار جویمی.احسان بررسی رابطه، ارتباطات دهان به دهان در خرید گوشی تولید داخلی ‏(مورد مطالعه، خریداران گوشیGLX G5 ‎‏ از نمایندگی های مربوطه در سطح شهر اصفهان)‏ [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]
  • نامدار جویمی.احسان بررسی رابطه، ارتباطات دهان به دهان در خرید گوشی تولید داخلی (مورد مطالعه، خریداران گوشیGLX G5 از نمایندگی های مربوطه در سطح شهر اصفهان) [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]
  • نایب زاده.شهناز بررسی تأثیر ارزش، اثربخشی و ریسک درک شده از سوی مصرف‌کننده بر قصد وی برای خرید محصولات سبز (موردمطالعه: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران) [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]
  • نجفی.امیرعباس رتبه بندی روش های ارزشگذاری نام تجاری از دید مشتریان صنعت مالی [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]
  • نزاکتی علیزاده.حسین صدور خدمات فنی و مهندسی ایران "بررسی مشکلات و ارائه پیشنهادات" [ دوره1, شماره 2 - پاییز سال 1385]
  • نسائی.خبات راهبرد مشارکت برند با توجه به نگرش مشتری؛ محصولات لپ تاپ، گوشی همراه و خودرو [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]
  • نیکومرام.هاشم ارزیابی نقش گرایش کارآفرینانه، ساختار سازمانی و بازارگرایی بر عملکرد کسب و کار شرکت های تولیدی (شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار) [ دوره1, شماره 2 - پاییز سال 1385]