ن

  • ناظمی.جمشید برآورد مدل انتخاب گسسته تمایز مشتری مبتنی بر بخش بندی (مطالعه موردی بررسی ترجیحات خریداران سایپا) [ دوره8, شماره 4 - زمستان سال 1392]
  • ناقلی.الهام رویکرد مدل سازی معادلات ساختاری در تبیین اثر تجربه، اعتماد و وفاداری به برند بر ارزش ویژه برند [ دوره8, شماره 4 - زمستان سال 1392]
  • نایب زاده.شهناز بررسی رابطه بین ریسک گریزی و وفاداری به نام تجاری با توجه به نقش اعتماد و احساسات مشتری در این رابطه [ دوره8, شماره 4 - زمستان سال 1392]
  • نایب زاده.شهناز تاثیر رضایت و بی تفاوتی (اینرسی) بر وفاداری مشتری (مطالعه موردی: گوشی تلفن همراه) [ دوره8, شماره 2 - تابستان سال 1392]
  • نجفی زاده.نادره السادات ارائه مدلی جهت شناسایی ابعاد کیفیت خدمات در بانکداری تکنولوژی محور از دیدگاه دانشجویان (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی- واحد اراک) [ دوره8, شماره 3 - پاییز سال 1392]