ناظمی.جمشید
برآورد مدل انتخاب گسسته تمایز مشتری مبتنی بر بخش بندی (مطالعه موردی بررسی ترجیحات خریداران سایپا)
[
دوره8,
شماره
4
- زمستانسال
1392]
ناقلی.الهام
رویکرد مدل سازی معادلات ساختاری در تبیین اثر تجربه، اعتماد و وفاداری به برند بر ارزش ویژه برند
[
دوره8,
شماره
4
- زمستانسال
1392]
نایب زاده.شهناز
بررسی رابطه بین ریسک گریزی و وفاداری به نام تجاری با توجه به نقش اعتماد و احساسات مشتری در این رابطه
[
دوره8,
شماره
4
- زمستانسال
1392]
نایب زاده.شهناز
تاثیر رضایت و بی تفاوتی (اینرسی) بر وفاداری مشتری (مطالعه موردی: گوشی تلفن همراه)
[
دوره8,
شماره
2
- تابستانسال
1392]
نجفی زاده.نادره السادات
ارائه مدلی جهت شناسایی ابعاد کیفیت خدمات در بانکداری تکنولوژی محور از دیدگاه دانشجویان (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی- واحد اراک)
[
دوره8,
شماره
3
- پاییزسال
1392]