ص

  • صادقی.تورج بررسی رابطه بین عوامل تاثیرگذار بر عرق ملی مصرف کننده و رفتار خرید در کالاهای خارجی در خراسان رضوی [ دوره8, شماره 4 - زمستان سال 1392]
  • صادقی.تورج موضع یابی استراتژیک برند بانک صادرات از دیدگاه مشتریان حقوقی- واحدهای تولیدی خراسان جنوبی [ دوره8, شماره 2 - تابستان سال 1392]
  • صمدی.رقیه شناسایی عوامل موثر بر استقبال شرکت های تجاری از بیلبوردهای تبلیغاتی برون شهری استان هرمزگان (مطالعه موردی: شرکت های تبلیغاتی) [ دوره8, شماره 3 - پاییز سال 1392]