صادقی.علیرضا
میزان آشنایی و رضایتمندی مشتریان از خدمات بانکداری الکترونیک در ایران
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1387]
صادقی.مهرداد
بررسی تأثیر تبلیغات محیطی با نقش میانجی ارزش ویژه برند بر تصویر برند از دیدگاه مشتریان فروشگاههای ورزشی شهر اصفهان (مورد مطالعه: برند پوشاک ورزشی درفش)
[
دوره14,
شماره
3
- پاییزسال
1398]
صادقی.مهرداد
تأثیر ارزش رابطه مشتری با بانک بر رفتار شهروندی مشتری از طریق متغیرهای میانجی کیفیت رابطه و قدرت رابطه (مورد مطالعه: بانک صادرات اصفهان)
[
دوره14,
شماره
1
- بهارسال
1398]
صادقی.مهرداد
تأثیر ارزش رابطه مشتری با بانک بر رفتار شهروندی مشتری از طریق متغیرهای میانجی کیفیت رابطه و قدرت رابطه (مورد مطالعه: بانک صادرات اصفهان)
[
دوره14,
شماره
1
- بهارسال
1398]
صادقی.مهرداد
اثرات عملکرد برند بر رفتار خرید مصرفکننده از طریق متغییرهای واسط اعتماد به برند و تصویر برند و ارزش ویژه برند و وفاداری به برند
[
دوره17,
شماره
1
- بهارسال
1401]
صادقیان.ابوالفضل
بررسی تأثیر هدایای تبلیغاتی بر ارزیابی کلی مصرفکننده (مطالعه موردی: مشتریان محصولات ایرانسل شهر اصفهان)
[
دوره11,
شماره
2
- تابستانسال
1395]
صالحی.سید علیرضا
عوامل موثر بر رفتار انتخابی مصرف کننده با توجه به محصولات سبز مبتنی بر تئوری ارزش مصرف
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1397]
صالحی.سید علیرضا
عوامل موثر بر رفتار انتخابی مصرف کننده با توجه به محصولات سبز مبتنی برتئوری ارزش مصرف
[
دوره10,
شماره
1
- بهارسال
1394]
صرافی زاده.اصغر
ارائه الگو برای طراحی (MkIS) سیستم اطلاعات بازاریابی برای کارخانجات شیر پگاه تهران
[
دوره1,
شماره
2
- پاییزسال
1385]
صفاری.مرجان
طراحی مدل جامع بازاریابی ورزشهای تفریحی: رویکردی فناوری محور
[
دوره16,
شماره
4
- زمستانسال
1400]
صفاریان همدانی.سعید
ارائه الگوی کارآفرینی الکترونیکی در کسب و کارهای کوچک و متوسط با رویکرد نظریهپردازی دادهبنیاد
[
دوره19,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
صفرخانی.مهدی
بررسی تأثیر توسعۀ محصول جدید و استراتژیهای بازاریابی بینالملل بر عملکرد صادراتی (مطالعه موردی: شرکتهای تولیدی و صادراتی استان آذربایجان غربی)
[
دوره11,
شماره
1
- بهارسال
1395]
صفرزاده.حبیب
بررسی تاثیر عوامل زمینه ای، وفاداری به برند و تغییر دادن برند بر روی تصمیم خرید مصرف کنندگان جوان
[
دوره6,
شماره
1
- بهارسال
1390]
صفرزاده.حسین
بررسی تاثیرات تطابق ادراکی در همکاری های مشترک بازاریابی
[
دوره6,
شماره
4
- زمستانسال
1390]
صفوی.بیژن
پیامدهای الحاق ایران به سازمان جهانی تجارت در حوزه صنایع غذایی ایران (مورد کاوی صنایع غذایی استان آذربایجان شرقی)
[
دوره3,
شماره
2
- پاییزسال
1387]
صفی زاده.مسعود
ارائه مدل فروش تولیدات جدید صنعت تایر کشور به روش بازاریابی رابطهمند
[
دوره17,
شماره
2
- تابستانسال
1401]
صمدزاده.امیرحسین
تأثیر تصویر برند، رفتاراخلاقی و کیفیت خدمات بر وفاداری بیماران با متغیر میانجی رضایت (مطالعه موردی: مراکز خصوصی چشم پزشکی تهران)
[
دوره16,
شماره
2
- تابستانسال
1400]
صمدزاده.امیرحسین
بررسی تأثیر عوامل مؤثر بر برندینگ در مراکز درمانی بر اساس مدل خودسازماندهی
[
دوره16,
شماره
3
- پاییزسال
1400]
صمدی پور.راضیه
بررسی و ارزیابی عوامل موثر بر مدیریت بازاریابی جذب نقدینگی با استفاده از تکنیک TOPSIS و AHP (مطالعه موردی: بانک تجارت)
[
دوره9,
شماره
1
- بهارسال
1393]
صمدی.رقیه
شناسایی عوامل موثر بر استقبال شرکت های تجاری از بیلبوردهای تبلیغاتی برون شهری استان هرمزگان (مطالعه موردی: شرکت های تبلیغاتی)
[
دوره8,
شماره
3
- پاییزسال
1392]
صمدی.رقیه
شناسایی و اولویت بندی موانع استفاده از پایانه های فروش بانک صادرات شهرستان بندرعباس
[
دوره9,
شماره
3
- پاییزسال
1393]
صمدی.سعید
بررسی رابطه بین برند و مصرفکننده (مورد مطالعه خانگی برقی)
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1397]
صمدی.سعید
بررسی رابطه بین برند و مصرف کننده (مورد مطالعه لوازم خانگی برقی)
[
دوره9,
شماره
2
- تابستانسال
1393]
صنایعی.علی
میزان حاکمیت مولفه های بازاریابی داخلی و تاثیر آن بر توسعه کیفیت خدمات در بیمارستان افشار یزد
[
دوره7,
شماره
3
- پاییزسال
1391]