ص

  • صابری حقایق.رحمتعلی طراحی مدل تبلیغات همسان اثربخش با رویکرد نظریه داده بنیاد [ دوره20, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • صادقی افجه.سعیده اعتبارسنجی الگوی مشارکت مشتریان شهرداری مبتنی بر بازاریابی اعتماد اجتماعی (مورد مطالعه: شهرداری تهران) [ دوره18, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • صادقی آذر هریس.فرشته بررسی تأثیر مدل ارزش ویژه مشتری بر قصد خرید مشتریان شرکت‌های لیزینگ - مورد مطالعه (شرکت لیزینگ خودرو غدیر) [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]
  • صادقی آذر هریس.فرشته بررسی تاثیر مدل ارزش ویژه مشتری بر قصد خرید مشتریان شرکت‌های لیزینگ مورد مطالعه (شرکت لیزینگ خودرو غدیر) [ دوره10, شماره 2 - تابستان سال 1394]
  • صادقی.امیر تخمین تأثیرات کیفیت خدمات توسط رویکرد سروکوال در لیزینگ شرکت ایران‌خودرو [ دوره15, شماره 3 - پاییز سال 1399]
  • صادقی.تورج بررسی تأثیر عوامل کلیدی بازاریابی در موفقیت شرکت‌های کوچک و متوسط فناوری محور [ دوره11, شماره 3 - پاییز سال 1395]
  • صادقی.تورج ارایه مدل عوامل اصلی موفقیت در صادرات از دیدگاه صادر کنندگان در ایران [ دوره7, شماره 4 - زمستان سال 1391]
  • صادقی.تورج بررسی رابطه بین عوامل تاثیرگذار بر عرق ملی مصرف کننده و رفتار خرید در کالاهای خارجی در خراسان رضوی [ دوره8, شماره 4 - زمستان سال 1392]
  • صادقی.تورج بررسی تاثیر احساسات و ادراک از نام نشان تجاری (برند) در خرید عطرهای زنانه و مردانه [ دوره6, شماره 2 - تابستان سال 1390]
  • صادقی.تورج موضع یابی استراتژیک برند بانک صادرات از دیدگاه مشتریان حقوقی- واحدهای تولیدی خراسان جنوبی [ دوره8, شماره 2 - تابستان سال 1392]
  • صادقی.علیرضا میزان آشنایی و رضایتمندی مشتریان از خدمات بانکداری الکترونیک در ایران [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1387]
  • صادقی.مهرداد بررسی تأثیر تبلیغات محیطی با نقش میانجی ارزش ویژه برند بر تصویر برند از دیدگاه مشتریان فروشگاه‌های ورزشی شهر اصفهان (مورد مطالعه: برند پوشاک ورزشی درفش) [ دوره14, شماره 3 - پاییز سال 1398]
  • صادقی.مهرداد تأثیر ارزش رابطه مشتری با بانک بر رفتار شهروندی مشتری از طریق متغیرهای میانجی کیفیت رابطه و قدرت رابطه (مورد مطالعه: بانک صادرات اصفهان) [ دوره14, شماره 1 - بهار سال 1398]
  • صادقی.مهرداد تأثیر ارزش رابطه مشتری با بانک بر رفتار شهروندی مشتری از طریق متغیرهای میانجی کیفیت رابطه و قدرت رابطه (مورد مطالعه: بانک صادرات اصفهان) [ دوره14, شماره 1 - بهار سال 1398]
  • صادقی.مهرداد اثرات عملکرد برند بر رفتار خرید مصرف‌کننده از طریق متغییرهای واسط اعتماد به برند و تصویر برند و ارزش ویژه برند و وفاداری به برند [ دوره17, شماره 1 - بهار سال 1401]
  • صادقیان.ابوالفضل بررسی تأثیر هدایای تبلیغاتی بر ارزیابی کلی مصرف‌کننده (مطالعه موردی: مشتریان محصولات ایرانسل شهر اصفهان) [ دوره11, شماره 2 - تابستان سال 1395]
  • صالحی.سید علیرضا عوامل موثر بر رفتار انتخابی مصرف کننده با توجه به محصولات سبز مبتنی بر تئوری ارزش مصرف [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]
  • صالحی.سید علیرضا عوامل موثر بر رفتار انتخابی مصرف کننده با توجه به محصولات سبز مبتنی برتئوری ارزش مصرف [ دوره10, شماره 1 - بهار سال 1394]
  • صرافی زاده.اصغر ارائه الگو برای طراحی (MkIS) سیستم اطلاعات بازاریابی برای کارخانجات شیر پگاه تهران [ دوره1, شماره 2 - پاییز سال 1385]
  • صفاری.مرجان طراحی مدل جامع بازاریابی ورزش‌های تفریحی: رویکردی فناوری محور [ دوره16, شماره 4 - زمستان سال 1400]
  • صفاریان همدانی.سعید ارائه الگوی کارآفرینی الکترونیکی در کسب و کارهای کوچک و متوسط با رویکرد نظریه‌پردازی داده‌بنیاد [ دوره19, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • صفرخانی.مهدی بررسی تأثیر توسعۀ محصول جدید و استراتژی‌های بازاریابی بین‌الملل بر عملکرد صادراتی (مطالعه موردی: شرکت‌های تولیدی و صادراتی استان آذربایجان غربی) [ دوره11, شماره 1 - بهار سال 1395]
  • صفرزاده.حبیب بررسی تاثیر عوامل زمینه ای، وفاداری به برند و تغییر دادن برند بر روی تصمیم خرید مصرف کنندگان جوان [ دوره6, شماره 1 - بهار سال 1390]
  • صفرزاده.حسین بررسی تاثیرات تطابق ادراکی در همکاری های مشترک بازاریابی [ دوره6, شماره 4 - زمستان سال 1390]
  • صفوی.بیژن پیامدهای الحاق ایران به سازمان جهانی تجارت در حوزه صنایع غذایی ایران (مورد کاوی صنایع غذایی استان آذربایجان شرقی) [ دوره3, شماره 2 - پاییز سال 1387]
  • صفی زاده.مسعود ارائه مدل فروش تولیدات جدید صنعت تایر کشور به روش بازاریابی رابطه‌مند [ دوره17, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • صمدزاده.امیرحسین تأثیر تصویر برند، رفتاراخلاقی و کیفیت خدمات بر وفاداری بیماران با متغیر میانجی رضایت (مطالعه موردی: مراکز خصوصی چشم پزشکی تهران) [ دوره16, شماره 2 - تابستان سال 1400]
  • صمدزاده.امیرحسین بررسی تأثیر عوامل مؤثر بر برندینگ در مراکز درمانی بر اساس مدل خودسازماندهی [ دوره16, شماره 3 - پاییز سال 1400]
  • صمدی پور.راضیه بررسی و ارزیابی عوامل موثر بر مدیریت بازاریابی جذب نقدینگی با استفاده از تکنیک TOPSIS و AHP (مطالعه موردی: بانک تجارت) [ دوره9, شماره 1 - بهار سال 1393]
  • صمدی.رقیه شناسایی عوامل موثر بر استقبال شرکت های تجاری از بیلبوردهای تبلیغاتی برون شهری استان هرمزگان (مطالعه موردی: شرکت های تبلیغاتی) [ دوره8, شماره 3 - پاییز سال 1392]
  • صمدی.رقیه شناسایی و اولویت بندی موانع استفاده از پایانه های فروش بانک صادرات شهرستان بندرعباس [ دوره9, شماره 3 - پاییز سال 1393]
  • صمدی.سعید بررسی رابطه بین برند و مصرف‌کننده (مورد مطالعه خانگی برقی) [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]
  • صمدی.سعید بررسی رابطه بین برند و مصرف ‌کننده (مورد مطالعه لوازم خانگی برقی) [ دوره9, شماره 2 - تابستان سال 1393]
  • صنایعی.علی میزان حاکمیت مولفه های بازاریابی داخلی و تاثیر آن بر توسعه کیفیت خدمات در بیمارستان افشار یزد [ دوره7, شماره 3 - پاییز سال 1391]