ح

  • حاتمی سولگانی.بهرام نقش توسعه مالی در بازاریابی خدمات اعتباری بانک‌ها در چارچوب سیاست‌های پولی در ایران [ دوره20, شماره 3 - پاییز سال 1404]
  • حاتمی نسب.سیدحسن ارزیابی بروندادهای علمی پیرامون بازاریابی رسانه‌های اجتماعی در حوزه سلامت و بهداشت بر اساس اسناد پایگاه وب علوم [ دوره20, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • حاتمی نسب.سیدحسن شناسایی و تحلیل عوامل موثر بر توسعه خدمات با رویکرد بازاریابی پایدار (مورد مطالعه: خرده فروشان صنایع غذایی) [ دوره19, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • حاتمی نسب.سیدحسن بررسی بروندادهای علمی حوزه بازاریابی ویروسی در پایگاه وب آف ساینس [ دوره18, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • حاتمی نسب.سیدحسن ارزیابی عوامل بازاریابی رسانه‌های اجتماعی رشته‌های نساجی و پوشاک در مراکز آموزش عالی ایران (مورد مطالعه: دانشگاه آزاد اسلامی) [ دوره20, شماره 3 - پاییز سال 1404]
  • حاتمی نسب.سیدحسن طراحی و تبیین مدل صفات شخصیتی مصرف کننده مبتنی بر رویکرد خرید تکانشی در بازارهای بین المللی با اتکا به رویکرد آمیخته [ دوره19, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • حاج علی اکبری.فیروزه تأثیر مؤلفه‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی از طریق ارزش ویژه برند بر پاسخ‌دهی مشتریان در صنعت گردشگری (مطالعه موردی: شهرستان ابهر) [ دوره14, شماره 1 - بهار سال 1398]
  • حاجی احمدی.الهام توسعه یک مدل جهت استقرار نرم افزار به عنوان خدمت [ دوره9, شماره 1 - بهار سال 1393]
  • حاجی اقاجانی.اعظم شناسایی پیشران و پسران های بازاریابی کارآفرینانه در جهت مدیریت چرخه عمر برند با رویکرد فراترکیب [ دوره20, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • حاجی آقا بزرگی.علی مدل بازاریابی تعاملی مبتنی بر نظام ملی نوآوری‎ ‎در ابزارآلات صنعتی [ دوره19, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • حاجی حسینی.عفت تأثیر فعالیت‌های بازاریابی بر ارزش ویژه برند با توجه به متغیر میانجی تجربه برانگیخته شده [ دوره12, شماره 4 - زمستان سال 1396]
  • حاجی حسینی.عفت تأثیر تلاش‌های آمیخته بازاریابی و بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر پاسخ مصرف‌کنندگان با توجه به نقش میانجی ارزش ویژه برند [ دوره11, شماره 3 - پاییز سال 1395]
  • حاجی کریمی.عباسعلی بررسی تأثیر ویژگی‌های تبلیغات رسانه‌های اجتماعی بر قصد خرید مشتریان جوان در صنعت لوازم الکترونیک (مورد مطالعه: دیجی کالا) [ دوره17, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • حاجی محمد علی.علی تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر فروش باتری استارتر سبک (بررسی موردی در شهر تهران) [ دوره8, شماره 1 - بهار سال 1392]
  • حاجیها.علی شناسایی و اولوی تبندی بازارهای هدف صادراتی محصول پل یاتیلن سنگین ایران [ دوره3, شماره 2 - پاییز سال 1387]
  • حبیبی راد.امین تعیین عوامل اصلی تاثیرگذار بر شکست پروژه‌های مدیریت ارتباط با مشتریان CRM (مورد کاوی: گروه پیاده سازی فرایند مدیریت ارتباط با مشتریان دانشکده ریاضی و علوم کامپیوتر دانشگاه صنعتی امیر کبیر) [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]
  • حبیبی.علی بررسی رابطه میان مدیریت استعداد، سرمایه فکری و رقابت در بازار محصول [ دوره15, شماره 4 - زمستان سال 1399]
  • حریری.مه سا بررسی تاثیر استراتژی تعمیم برند بر تصویر آن در حوزه محصولات تند مصرف و خدمات [ دوره7, شماره 2 - تابستان سال 1391]
  • حزباوی.سنا ساختاریابی الگوی مشغولیت‌ها و پیامدهای زندگی غذایی مصرف‌کنندگان؛ شواهدی از مراجعین فروشگاه‌های زنجیره‌ای [ دوره11, شماره 2 - تابستان سال 1395]
  • حسن پور.اسماعیل تأثیر تأییدکننده ها، میزان درگیری ذهنی کالا و جنسیت بر نگرش به تبلیغات و نگرش به برند [ دوره20, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • حسن زاده.مهرداد بررسی تاثیرات شایستگی نام تجاری بر وفاداری مشتریان دو بانک ملی ایران ( دولتی ) و بانک پارسیان ( خصوصی ) [ دوره5, شماره 1 - بهار سال 1389]
  • حسنقلی پور.طهمورث طراحی الگوی انتخاب بازارهای هدف صادراتی برای محصولات سینمایی کشور [ دوره7, شماره 3 - پاییز سال 1391]
  • حسنوند.مجتبی بررسی تاثیر محدود کردن دسترسی به محصول بر عشق به برند با نقش میانجی ادراک از لوکس بودن کالا [ دوره19, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • حسنوند.نسرین بررسی تاثیر محدود کردن دسترسی به محصول بر عشق به برند با نقش میانجی ادراک از لوکس بودن کالا [ دوره19, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • حسنی پارسا.الهام بررسی تاثیر ارزش های لذت جویانه بر رفتار خرید مصرف کنندگان [ دوره7, شماره 4 - زمستان سال 1391]
  • حسنی.سعید ارزیابی و مقایسه تطبیقی کارکردهای انواع بارنامه‌های بین‌المللی دریایی [ دوره15, شماره 4 - زمستان سال 1399]
  • حسین پور.محمد ارائه مدل راهبردی ظرفیت‌های بازاریابی و تأثیر آن بر عملکرد در جهت توسعه نوآوری باز در صنعت فولاد خوزستان [ دوره17, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • حسین زاده امام.علی ارزیابی و اولویت بندی مولفه های موثر در پذیرش شخصیتهای مشهور در برنامه های تبلیغاتی از دیدگاه مصرف کننده [ دوره9, شماره 2 - تابستان سال 1393]
  • حسین زاده شیرذیلی.ماریا بررسی تأثیر شخصی‌سازی رسانه اجتماعی بر ارزش درک شده برند و وفاداری برند با نقش میانجی تعامل برند و مصرف‌کننده (مورد مطالعه: شرکت اسنپ) [ دوره16, شماره 4 - زمستان سال 1400]
  • حسین زاده لطفی.فرهاد شناسایی عوامل درون فروشگاهی غیر کلامی تاثیرگذار بر رفتار خرید مشتریان در صنعت لوازم خانگی [ دوره19, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • حسین زاده لطفی.فرهاد اندازه گیری رضایت مشتریان با استفاده از منطق فازی ( مطالعه موردی: دستگاههای خودپرداز بانک صادرات ایران در شهر تهران ) [ دوره5, شماره 1 - بهار سال 1389]
  • حسین زاده.مصطفی تأثیر قابلیت‌های بازاریابی خارجی و درگیری ذهنی مشتریان بر عملکرد شرکت با نقش میانجی نوآوری محصول و استراتژی انعطاف‌پذیر [ دوره15, شماره 1 - بهار سال 1399]
  • حسینی اوزینه.سیدمهدی بررسی تاثیر ابعاد عینی پرداخت الکترونیک بر استفاده از سیستم های پرداخت الکترونیک با نقش میانجی امنیت ادراک شده و اعتماد ادراک شده پرداخت الکترونیک در شعب بانک ملت شهرستان ساری [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]
  • حسینی غنچه.سید جلال الدین تأثیر اعتماد، خدمات مشتری و راحتی بر تمایل به خرید آنلاین با نقش واسط نگرش به خرید آنلاین (مطالعه موردی: دیجی استایل) [ دوره16, شماره 3 - پاییز سال 1400]
  • حسینی.سمانه تعیین ارتباط بین تصویر ذهنی از فروشگاه، بعد مسافت، رضایت مشتری و نیات رفتاری خریداران (مطالعه موردی فروشگاه زنجیره ای شهروند تهران) [ دوره8, شماره 3 - پاییز سال 1392]
  • حسینی.سیدشاهین ارائه الگوی کارآفرینی الکترونیکی در کسب و کارهای کوچک و متوسط با رویکرد نظریه‌پردازی داده‌بنیاد [ دوره19, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • حشمتی.ابراهیم بررسی عوامل تأثیرگذار بر مدیریت تجربه مشتری با تأکید بر شاخص‌های بانکی (مطالعه موردی: بانک مسکن شهر کرمانشاه) [ دوره13, شماره 1 - بهار سال 1397]
  • حضوری.سمیه شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر در رقابت‌پذیری بر رشد و توسعه بازار صادراتی به کمک تکنیک‌های تصمیم‌گیری چندمعیاره فازی [ دوره11, شماره 4 - زمستان سال 1395]
  • حضوری.سمیه شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بازاریابی پروژه‌ای بر روابط خریدار و فروشنده بازار معاملاتی [ دوره12, شماره 4 - زمستان سال 1396]
  • حضوری.سمیه شناسایی و رتبه‌بندی متغیرهای اثرگذار ضمانت‌نامه‌های اعتباری بر رشد و توسعه بازارصادراتی با استفاده از تکنیک تصمیم‌گیری گروهی (MCDM) [ دوره15, شماره 2 - تابستان سال 1399]
  • حضوری.سمیه شناسایی و رتبه‌بندی متغیرهای اثرگذار ضمانت‌نامه‌های اعتباری بر رشد و توسعه بازارصادراتی با استفاده از تکنیک تصمیم‌گیری گروهی (MCDM) [ دوره15, شماره 2 - تابستان سال 1399]
  • حضوری.سمیه طراحی مدل رفتار خرید مصرف کننده زیبایی و مد با استفاده از بازاریابی دیجیتال( رویکرد کیفی -تئوری داده بنیاد) [ دوره19, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • حق شناس کاشانی.فریده بررسی عوامل موثر بر نوآوری و اعتماد مبتنی بر دانش در پذیرش بانکداری موبایلی [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]
  • حق شناس کاشانی.فریده ارزیابی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی در میان مشتریان بانک های دولتی و خصوصی مناطق 22 گانه شهر تهران [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]
  • حق شناس کاشانی.فریده تأثیر ابعاد بازاریابی چریکی ازطریق متغیرهای میانجی سودمندی و پذیرش اطلاعات در تصویر برند در شبکه‌های اجتماعی مورد مطالعه دانشجویان دانشگاه آزاد علوم تحقیقات تهران [ دوره17, شماره 1 - بهار سال 1401]
  • حق شناس کاشانی.فریده بررسی عوامل موثر بر نوآوری و اعتماد مبتنی بر دانش در پذیرش بانکداری از طریق تلفن همراه [ دوره10, شماره 3 - پاییز سال 1394]
  • حق شناس.فریده ارائه مدل مفهومی مدیریت تجربه مشتریان از وابستگی به برند براساس نظریه داده بنیاد [ دوره13, شماره 2 - تابستان سال 1397]
  • حقیقت.ستاره بررسی عوامل مرتبط با میزان فروش محصولات توسط پایانه‌های فروش (خرده‌فروشان) (ویژه صنایع غذایی شهر کرج) [ دوره12, شماره 2 - تابستان سال 1396]
  • حقیقی نسب.منیژه شناسایی عوامل تاثیرگذار برپذیرش خدمات دولت الکترونیک از دیدگاه شهروندان مورد پژوهی: دفاتر پیشخوان دولت در شهر تهران [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]
  • حقیقی نسب.منیژه ارائه مدل تحلیل چند معیاره رضایت (MUSA) به منظور سنجش رضایت مشتریان [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1387]
  • حقیقی نسب.منیژه شناسایی عوامل تاثیرگذار برپذیرش خدمات دولت الکترونیک از دیدگاه شهروندان (مورد پژوهی: دفاتر پیشخوان دولت در شهر تهران) [ دوره10, شماره 2 - تابستان سال 1394]
  • حقیقی.محمد بررسی تطبیقی تأثیر برجستگی برند بر تصمیم‌گیری به خرید در لوازم خانگی ایرانی و خارجی با رویکرد داده بنیاد [ دوره12, شماره 3 - پاییز سال 1396]
  • حقیقی.محمد نقش رضایت احساسی در تمایلات رفتاری مشتریان در ارتباط با کیفیت خدمت در صنعت هتل داری [ دوره6, شماره 3 - پاییز سال 1390]
  • حکیم پور.حسین طراحی مدل ساختاری خرید ناگهانی و اعتبارسنجی آن در فروشگاه‌های زنجیره‌ای [ دوره15, شماره 2 - تابستان سال 1399]
  • حکیم پور.حسین ارائه مدل یکپارچه قصد خرید مجدد آنلاین در فروشگاه‌های زنجیره‌ای به روش مالتی گرندد تئوری [ دوره19, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • حکیمی.ایمان بررسی تأثیر ارزش‌های ادراکی مصرف‌کننده بر عشق به برند و پیامدهای آن: تبیین نقش میانجی هویت برند [ دوره12, شماره 4 - زمستان سال 1396]
  • حمدی.کریم شناسایی عوامل درون فروشگاهی غیر کلامی تاثیرگذار بر رفتار خرید مشتریان در صنعت لوازم خانگی [ دوره19, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • حمدی.کریم ارتباط ابعاد ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری با تمایل به خرید مشتریان(خریداران اتومبیل هیوندا در شهر تهران) [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]
  • حمدی.کریم طراحی الگوی مفهومی اقتصاد مقاومتی در بانک‌ها، مؤسسات مالی و اعتباری کشور [ دوره16, شماره 2 - تابستان سال 1400]
  • حمدی.کریم بررسی حفظ مشتریان با تجربه استفاده از تلفن همراه در کانال‌های یکپارچه با توجه به نقش اضافه بار اطلاعاتی محصول و جذابیت محصولات جایگزین [ دوره18, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • حمدی.کریم ارائه مؤلفه‌های مؤثر برای بر مدل کسب‌و‌کارهای انرژی‬های تجدیدپذیر (با پیش‌بینی وضعیت انرژی‌های تجدیدپذیر در ایران و جهان تا سال 2030) [ دوره17, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • حمدی.کریم تحلیل پارادایم فکری و ترسیم نگاشت علمی تحقیقات بین‌المللی در حوزه ابزارهای بازاریابی دیجیتال در صنعت مد و پوشاک [ دوره18, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • حمدی.کریم مدل‌سازی ارزش ویژه برند در بانک سپه (رویکردی نوین به تکنیک دلفی - فازی نوع 2 الکتره نوع سه و معادلات ساختاری) [ دوره18, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • حمدی.کریم بررسی رابطه بین رضایت مشتریان از کیفیت خدمات ارائه شده در صنعت بانکداری خصوصی ایران (تجزیه و تحلیل بر اساس مدل تلفیقی سروکوآل) [ دوره9, شماره 4 - زمستان سال 1393]
  • حمدی.کریم بررسی عوامل موثر بر رفتار خرید محصولات سبز در جوانان (بررسی موردی شهر تهران) [ دوره6, شماره 3 - پاییز سال 1390]
  • حمدی.کریم رابطه نقش کارمندان در تشویق رفتارهای شهروندی مشتریان (مورد مطالعه بانک تجارت شعب ممتاز و درجه یک شهر تهران) [ دوره9, شماره 2 - تابستان سال 1393]
  • حمدی.کریم تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر فروش باتری استارتر سبک (بررسی موردی در شهر تهران) [ دوره8, شماره 1 - بهار سال 1392]
  • حمدی.کریم بررسی ادراکات قیمت و کیفیت در تصمیمات رفتاری مشتریان بانک های دولتی و خصوصی در ایران [ دوره3, شماره 2 - پاییز سال 1387]
  • حمدی.کریم پیش‏ بینی فروش محصول در صنعت داروسازی ایران با استفاده از هوش مصنوعی [ دوره20, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • حمیدپور.مهسا نگرش دانشجویان تهران نسبت به خرید اینترنتی بر اساس توسعه مدل پذیرش تکنولوژی و تعیین تاثیر جنسیت بر آن [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]
  • حمیدپور.مهسا نگرش دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی تهران نسبت به خرید اینترنتی بر اساس توسعه مدل پذیرش تکنولوژی و تعیین تاثیر جنسیت بر آن [ دوره10, شماره 4 - زمستان سال 1394]
  • حمیدی.ناصر ارایه مدل ریاضی طرح ریزی خدمات پس از فروش [ دوره5, شماره 2 - پاییز سال 1389]
  • حیدرزاده هنزائی.کامبیز مطالعه تجربی تأثیر استرس بر خرید وسواسی با نقش تعدیل‌گر جنسیت [ دوره12, شماره 2 - تابستان سال 1396]
  • حیدرزاده هنزائی.کامبیز بررسی تاثیر ادراکات محیط خرید بر هیجانات مصرفی، ارزش درک شده و تمایلات رفتاری گردشگران [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]
  • حیدرزاده هنزائی.کامبیز تأثیر نوع هتل و تجربه مورد انتظار از خدمات هتل بر واکنش‌های شناختی، هیجانی و رفتاری مشتریان با در نظر گرفتن وجود تصاویر گمراه کننده در وب‌سایت [ دوره11, شماره 4 - زمستان سال 1395]
  • حیدرزاده هنزائی.کامبیز بررسی نقش مسئولیت اجتماعی شرکت در ایجاد مزیت رقابتی پایدار از طریق افزایش سرمایه های فکری گروه خودروسازی سایپا [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]
  • حیدرزاده هنزائی.کامبیز بررسی اثر تعدیلی ریسک ادراک شده و آگاهی مشتری از محصول، بر رابطه بین رضایت مشتری با تمایل به خرید در تجربه یک محصول جدید [ دوره11, شماره 2 - تابستان سال 1395]
  • حیدرزاده هنزائی.کامبیز تأثیر خطای روانی (روانشناسی) قرارداد بر تبلیغات شفاهی مثبت در خریدهای اینترنتی (مورد مطالعه: مشتریان شرکت دیجی کالا) [ دوره12, شماره 4 - زمستان سال 1396]
  • حیدرزاده هنزائی.کامبیز بررسی تأثیر انواع ترفیعات فروش بر نمایش برند در هایپرمارکت‌ها و مزایای درک شده توسط مشتری: مطالعه تجربی [ دوره15, شماره 1 - بهار سال 1399]
  • حیدرزاده هنزائی.کامبیز طراحی الگوی پیامدهای برپاسازی فروشگاه پاپ‌آپ در صنعت خرده‌فروشی کالاهای تندمصرف: پژوهشی آمیخته [ دوره17, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • حیدرزاده هنزائی.کامبیز تبیین مدل عملکرد صادراتی فرآورده‌های نفتی ایران [ دوره16, شماره 4 - زمستان سال 1400]
  • حیدرزاده هنزائی.کامبیز تأثیر ویژگی‌های تبلیغات در رسانه‌های اجتماعی بر تمایل به خرید مشتریان با رویکرد پژوهش توصیفی [ دوره17, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • حیدرزاده هنزائی.کامبیز بررسی تفاوت تأثیر مشغولیت ذهنی با برند (مصرف محتوا و مشارکت در محتوا) در شبکه‌های اجتماعی بین نسل X و Y [ دوره16, شماره 2 - تابستان سال 1400]
  • حیدرزاده هنزائی.کامبیز بررسی نقش تعدیل‌کننده تنوع طلبی، نوآوری و مستعد بودن مصرف‌کننده بر رابطه بین رضایت با وفاداری رفتاری مشتری [ دوره15, شماره 4 - زمستان سال 1399]
  • حیدرزاده هنزائی.کامبیز نقش اتاق پرو (اتاق تعویض لباس) فروشگاه‌ها در مراکز خرید تهران بر به یاد آوردن تجارب خرید: رویکرد ترکیبی [ دوره18, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • حیدرزاده هنزائی.کامبیز مروری بر عشق به مقصد گردشگری: مفاهیم مدیریتی برای کسب‌وکارهای گردشگری [ دوره18, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • حیدرزاده هنزائی.کامبیز تأثیر تأییدکننده ها، میزان درگیری ذهنی کالا و جنسیت بر نگرش به تبلیغات و نگرش به برند [ دوره20, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • حیدرزاده هنزائی.کامبیز طراحی مدل رفتار خرید مصرف کننده زیبایی و مد با استفاده از بازاریابی دیجیتال( رویکرد کیفی -تئوری داده بنیاد) [ دوره19, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • حیدرزاده هنزائی.کامبیز ارزیابی تاثیر تصویر ذهنی از کشور خاستگاه تولید، آگاهی از محصول و درگیری ذهنی (پیچیدگی) محصول بر تصمیم خرید مصرف کنندگان [ دوره6, شماره 2 - تابستان سال 1390]
  • حیدرزاده هنزائی.کامبیز بررسی تاثیر تصویر ذهنی از کشور خاستگاه نام و نشان تجاری بر ارزش ویژه نام و نشان تجاری (موردکاوی: شرکت ایران خودرودیزل- مینی بوس کروز) [ دوره8, شماره 2 - تابستان سال 1392]
  • حیدرزاده هنزائی.کامبیز ارزیابی نقش گرایش کارآفرینانه، ساختار سازمانی و بازارگرایی بر عملکرد کسب و کار شرکت های تولیدی (شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار) [ دوره1, شماره 2 - پاییز سال 1385]
  • حیدرزاده هنزائی.کامبیز بررسی نقش مسئولیت اجتماعی شرکت در ایجاد مزیت رقابتی پایدار از طریق افزایش سرمایه‌های فکری گروه خودروسازی سایپا [ دوره10, شماره 4 - زمستان سال 1394]
  • حیدرزاده هنزائی.کامبیز بررسی ارتباطات بین فردی و تاثیر آن بر رضایت و وفاداری مشتری به ارائه کننده خدمت [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1387]
  • حیدرزاده هنزائی.کامبیز بررسی تاثیر ادراکات محیط خرید بر هیجانات مصرفی، ارزش درک شده و تمایلات رفتاری گردشگران [ دوره10, شماره 2 - تابستان سال 1394]
  • حیدرزاده هنزائی.کامبیز بررسی تاثیر بانکداری الکترونیک بر ساختار سازمانی در بانک کشاورزی [ دوره4, شماره 2 - پاییز سال 1388]
  • حیدرزاده هنزائی.کامبیز مدل وب سایت مناسب انتخاب وب سایت مناسب جهت انتشار تبلیغ اینترنتی [ دوره7, شماره 2 - تابستان سال 1391]
  • حیدرزاده هنزائی.کامبیز بررسی نقش الگوهای ارتباطی والدین بر درک کودکان از تاثیرگذاریشان در خرید [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1386]
  • حیدرزاده هنزائی.کامبیز بررسی تاثیر جنسیت بر میزان وفاداری مشتریان بانک پارسیان با استفاده از رویکرد بازاریابی رابطه مند [ دوره4, شماره 1 - بهار سال 1388]
  • حیدرزاده هنزائی.کامبیز بررسی تاثیر ارزش های لذت جویانه بر رفتار خرید مصرف کنندگان [ دوره7, شماره 4 - زمستان سال 1391]
  • حیدرزاده هنزائی.کامبیز تبلیغ ناملموس برند و تاثیر آن بر انتخاب مصرف کننده [ دوره6, شماره 4 - زمستان سال 1390]
  • حیدرزاده هنزائی.کامبیز ارزیابی تأثیر عناصر آمیخته بازاریابی منتخب بر ارزش ویژه مارک تجاری [ دوره3, شماره 2 - پاییز سال 1387]
  • حیدرزاده هنزائی.کامبیز ارزیابی تاثیر طبقه برند، شناخت برند و قیمت، بر ارزش موردانتظار و تمایلات رفتاری خریداران گوشی موبایل (مطالعه موردی: دانشجویان) [ دوره5, شماره 2 - پاییز سال 1389]
  • حیدرزاده هنزائی.کامبیز بررسی تاثیر تصویر ذهنی از نام و نشان تجاری و فعالیت های روابط عمومی ادراک شده بر وفاداری مشتریان [ دوره8, شماره 4 - زمستان سال 1392]
  • حیدرزاده هنزائی.کامبیز ارزیابی نقش و تاثیر کیفیت خدمات الکترونیکی، کیفیت کلی خدمات و رضایت مشتری بر فرایندتصمیم گیری خرید مصرف کنندگان درخریدهای آنلاین [ دوره5, شماره 1 - بهار سال 1389]
  • حیدرزاده هنزائی.کامبیز ارزیابی تمایلات (ترجیحات) مشتریان در فرایند تصمیم گیری خرید کالاهای خارجی [ دوره4, شماره 2 - پاییز سال 1388]
  • حیدرزاده هنزائی.کامبیز بررسی رابطه بین کیفیت ارتباط کاری با عملکرد و رضایت شغلی فروشندگان و نقش مدل رفتاری ASB در فروش [ دوره2, شماره 2 - پاییز سال 1386]
  • حیدرزاده هنزائی.کامبیز تاثیر هویت فرهنگی، جذابیت، قابل اعتماد بودن و سفارش‌گردانی وبسایت فروشگاه‌های اینترنتی بر تمایل (قصد) مکرر خرید و ارتباط موثر جذابیت محصول و خدمات [ دوره19, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • حیدرزاده هنزائی.کامبیز مطالعه پدیدارشناختی شدت کانال یکپارچه به عنوان یک عامل کلیدی موثر بر ارزش خرید از کانال یکپارچه [ دوره20, شماره 3 - پاییز سال 1404]
  • حیدرزاده.کامبیز مطالعه تجربی تأثیر استرس بر خرید وسواسی با نقش تعدیل‌گر جنسیت [ دوره12, شماره 2 - تابستان سال 1396]
  • حیدرزاده.کامبیز تأثیر نوع هتل و تجربه مورد انتظار از خدمات هتل بر واکنش‌های شناختی، هیجانی و رفتاری مشتریان با در نظر گرفتن وجود تصاویر گمراه کننده در وب‌سایت [ دوره11, شماره 4 - زمستان سال 1395]