حاتمی سولگانی.بهرام
نقش توسعه مالی در بازاریابی خدمات اعتباری بانکها در چارچوب سیاستهای پولی در ایران
[
دوره20,
شماره
3
- پاییزسال
1404]
حاتمی نسب.سیدحسن
ارزیابی بروندادهای علمی پیرامون بازاریابی رسانههای اجتماعی در حوزه سلامت و بهداشت بر اساس اسناد پایگاه وب علوم
[
دوره20,
شماره
1
- بهارسال
1404]
حاتمی نسب.سیدحسن
شناسایی و تحلیل عوامل موثر بر توسعه خدمات با رویکرد بازاریابی پایدار (مورد مطالعه: خرده فروشان صنایع غذایی)
[
دوره19,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
حاتمی نسب.سیدحسن
بررسی بروندادهای علمی حوزه بازاریابی ویروسی در پایگاه وب آف ساینس
[
دوره18,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
حاتمی نسب.سیدحسن
ارزیابی عوامل بازاریابی رسانههای اجتماعی رشتههای نساجی و پوشاک در مراکز آموزش عالی ایران (مورد مطالعه: دانشگاه آزاد اسلامی)
[
دوره20,
شماره
3
- پاییزسال
1404]
حاتمی نسب.سیدحسن
طراحی و تبیین مدل صفات شخصیتی مصرف کننده مبتنی بر رویکرد خرید تکانشی در بازارهای بین المللی با اتکا به رویکرد آمیخته
[
دوره19,
شماره
1
- بهارسال
1403]
حاج علی اکبری.فیروزه
تأثیر مؤلفههای بازاریابی رسانههای اجتماعی از طریق ارزش ویژه برند بر پاسخدهی مشتریان در صنعت گردشگری (مطالعه موردی: شهرستان ابهر)
[
دوره14,
شماره
1
- بهارسال
1398]
حاجی احمدی.الهام
توسعه یک مدل جهت استقرار نرم افزار به عنوان خدمت
[
دوره9,
شماره
1
- بهارسال
1393]
حاجی اقاجانی.اعظم
شناسایی پیشران و پسران های بازاریابی کارآفرینانه در جهت مدیریت چرخه عمر برند با رویکرد فراترکیب
[
دوره20,
شماره
1
- بهارسال
1404]
حاجی آقا بزرگی.علی
مدل بازاریابی تعاملی مبتنی بر نظام ملی نوآوری در ابزارآلات صنعتی
[
دوره19,
شماره
1
- بهارسال
1403]
حاجی حسینی.عفت
تأثیر فعالیتهای بازاریابی بر ارزش ویژه برند با توجه به متغیر میانجی تجربه برانگیخته شده
[
دوره12,
شماره
4
- زمستانسال
1396]
حاجی حسینی.عفت
تأثیر تلاشهای آمیخته بازاریابی و بازاریابی رسانههای اجتماعی بر پاسخ مصرفکنندگان با توجه به نقش میانجی ارزش ویژه برند
[
دوره11,
شماره
3
- پاییزسال
1395]
حاجی کریمی.عباسعلی
بررسی تأثیر ویژگیهای تبلیغات رسانههای اجتماعی بر قصد خرید مشتریان جوان در صنعت لوازم الکترونیک (مورد مطالعه: دیجی کالا)
[
دوره17,
شماره
2
- تابستانسال
1401]
حاجی محمد علی.علی
تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر فروش باتری استارتر سبک (بررسی موردی در شهر تهران)
[
دوره8,
شماره
1
- بهارسال
1392]
حاجیها.علی
شناسایی و اولوی تبندی بازارهای هدف صادراتی محصول پل یاتیلن سنگین ایران
[
دوره3,
شماره
2
- پاییزسال
1387]
حبیبی راد.امین
تعیین عوامل اصلی تاثیرگذار بر شکست پروژههای مدیریت ارتباط با مشتریان CRM (مورد کاوی: گروه پیاده سازی فرایند مدیریت ارتباط با مشتریان دانشکده ریاضی و علوم کامپیوتر دانشگاه صنعتی امیر کبیر)
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1397]
حبیبی.علی
بررسی رابطه میان مدیریت استعداد، سرمایه فکری و رقابت در بازار محصول
[
دوره15,
شماره
4
- زمستانسال
1399]
حریری.مه سا
بررسی تاثیر استراتژی تعمیم برند بر تصویر آن در حوزه محصولات تند مصرف و خدمات
[
دوره7,
شماره
2
- تابستانسال
1391]
حزباوی.سنا
ساختاریابی الگوی مشغولیتها و پیامدهای زندگی غذایی مصرفکنندگان؛ شواهدی از مراجعین فروشگاههای زنجیرهای
[
دوره11,
شماره
2
- تابستانسال
1395]
حسن پور.اسماعیل
تأثیر تأییدکننده ها، میزان درگیری ذهنی کالا و جنسیت بر نگرش به تبلیغات و نگرش به برند
[
دوره20,
شماره
1
- بهارسال
1404]
حسن زاده.مهرداد
بررسی تاثیرات شایستگی نام تجاری بر وفاداری مشتریان دو بانک ملی ایران ( دولتی ) و بانک پارسیان ( خصوصی )
[
دوره5,
شماره
1
- بهارسال
1389]
حسنقلی پور.طهمورث
طراحی الگوی انتخاب بازارهای هدف صادراتی برای محصولات سینمایی کشور
[
دوره7,
شماره
3
- پاییزسال
1391]
حسنوند.مجتبی
بررسی تاثیر محدود کردن دسترسی به محصول بر عشق به برند با نقش میانجی ادراک از لوکس بودن کالا
[
دوره19,
شماره
1
- بهارسال
1403]
حسنوند.نسرین
بررسی تاثیر محدود کردن دسترسی به محصول بر عشق به برند با نقش میانجی ادراک از لوکس بودن کالا
[
دوره19,
شماره
1
- بهارسال
1403]
حسنی پارسا.الهام
بررسی تاثیر ارزش های لذت جویانه بر رفتار خرید مصرف کنندگان
[
دوره7,
شماره
4
- زمستانسال
1391]
حسنی.سعید
ارزیابی و مقایسه تطبیقی کارکردهای انواع بارنامههای بینالمللی دریایی
[
دوره15,
شماره
4
- زمستانسال
1399]
حسین پور.محمد
ارائه مدل راهبردی ظرفیتهای بازاریابی و تأثیر آن بر عملکرد در جهت توسعه نوآوری باز در صنعت فولاد خوزستان
[
دوره17,
شماره
3
- پاییزسال
1401]
حسین زاده امام.علی
ارزیابی و اولویت بندی مولفه های موثر در پذیرش شخصیتهای مشهور در برنامه های تبلیغاتی از دیدگاه مصرف کننده
[
دوره9,
شماره
2
- تابستانسال
1393]
حسین زاده شیرذیلی.ماریا
بررسی تأثیر شخصیسازی رسانه اجتماعی بر ارزش درک شده برند و وفاداری برند با نقش میانجی تعامل برند و مصرفکننده (مورد مطالعه: شرکت اسنپ)
[
دوره16,
شماره
4
- زمستانسال
1400]
حسین زاده لطفی.فرهاد
شناسایی عوامل درون فروشگاهی غیر کلامی تاثیرگذار بر رفتار خرید مشتریان در صنعت لوازم خانگی
[
دوره19,
شماره
1
- بهارسال
1403]
حسین زاده لطفی.فرهاد
اندازه گیری رضایت مشتریان با استفاده از منطق فازی ( مطالعه موردی: دستگاههای خودپرداز بانک صادرات ایران در شهر تهران )
[
دوره5,
شماره
1
- بهارسال
1389]
حسین زاده.مصطفی
تأثیر قابلیتهای بازاریابی خارجی و درگیری ذهنی مشتریان بر عملکرد شرکت با نقش میانجی نوآوری محصول و استراتژی انعطافپذیر
[
دوره15,
شماره
1
- بهارسال
1399]
حسینی اوزینه.سیدمهدی
بررسی تاثیر ابعاد عینی پرداخت الکترونیک بر استفاده از سیستم های پرداخت الکترونیک با نقش میانجی امنیت ادراک شده و اعتماد ادراک شده پرداخت الکترونیک در شعب بانک ملت شهرستان ساری
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1397]
حسینی غنچه.سید جلال الدین
تأثیر اعتماد، خدمات مشتری و راحتی بر تمایل به خرید آنلاین با نقش واسط نگرش به خرید آنلاین (مطالعه موردی: دیجی استایل)
[
دوره16,
شماره
3
- پاییزسال
1400]
حسینی.سمانه
تعیین ارتباط بین تصویر ذهنی از فروشگاه، بعد مسافت، رضایت مشتری و نیات رفتاری خریداران (مطالعه موردی فروشگاه زنجیره ای شهروند تهران)
[
دوره8,
شماره
3
- پاییزسال
1392]
حسینی.سیدشاهین
ارائه الگوی کارآفرینی الکترونیکی در کسب و کارهای کوچک و متوسط با رویکرد نظریهپردازی دادهبنیاد
[
دوره19,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
حشمتی.ابراهیم
بررسی عوامل تأثیرگذار بر مدیریت تجربه مشتری با تأکید بر شاخصهای بانکی (مطالعه موردی: بانک مسکن شهر کرمانشاه)
[
دوره13,
شماره
1
- بهارسال
1397]
حضوری.سمیه
شناسایی و رتبهبندی عوامل مؤثر در رقابتپذیری بر رشد و توسعه بازار صادراتی به کمک تکنیکهای تصمیمگیری چندمعیاره فازی
[
دوره11,
شماره
4
- زمستانسال
1395]
حضوری.سمیه
شناسایی و رتبهبندی عوامل مؤثر بازاریابی پروژهای بر روابط خریدار و فروشنده بازار معاملاتی
[
دوره12,
شماره
4
- زمستانسال
1396]
حضوری.سمیه
شناسایی و رتبهبندی متغیرهای اثرگذار ضمانتنامههای اعتباری بر رشد و توسعه بازارصادراتی با استفاده از تکنیک تصمیمگیری گروهی (MCDM)
[
دوره15,
شماره
2
- تابستانسال
1399]
حضوری.سمیه
شناسایی و رتبهبندی متغیرهای اثرگذار ضمانتنامههای اعتباری بر رشد و توسعه بازارصادراتی با استفاده از تکنیک تصمیمگیری گروهی (MCDM)
[
دوره15,
شماره
2
- تابستانسال
1399]
حضوری.سمیه
طراحی مدل رفتار خرید مصرف کننده زیبایی و مد با استفاده از بازاریابی دیجیتال( رویکرد کیفی -تئوری داده بنیاد)
[
دوره19,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
حق شناس کاشانی.فریده
بررسی عوامل موثر بر نوآوری و اعتماد مبتنی بر دانش در پذیرش بانکداری موبایلی
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1397]
حق شناس کاشانی.فریده
ارزیابی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی در میان مشتریان بانک های دولتی و خصوصی مناطق 22 گانه شهر تهران
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1397]
حق شناس کاشانی.فریده
تأثیر ابعاد بازاریابی چریکی ازطریق متغیرهای میانجی سودمندی و پذیرش اطلاعات در تصویر برند در شبکههای اجتماعی مورد مطالعه دانشجویان دانشگاه آزاد علوم تحقیقات تهران
[
دوره17,
شماره
1
- بهارسال
1401]
حق شناس کاشانی.فریده
بررسی عوامل موثر بر نوآوری و اعتماد مبتنی بر دانش در پذیرش بانکداری از طریق تلفن همراه
[
دوره10,
شماره
3
- پاییزسال
1394]
حق شناس.فریده
ارائه مدل مفهومی مدیریت تجربه مشتریان از وابستگی به برند براساس نظریه داده بنیاد
[
دوره13,
شماره
2
- تابستانسال
1397]
حقیقت.ستاره
بررسی عوامل مرتبط با میزان فروش محصولات توسط پایانههای فروش (خردهفروشان) (ویژه صنایع غذایی شهر کرج)
[
دوره12,
شماره
2
- تابستانسال
1396]
حقیقی نسب.منیژه
شناسایی عوامل تاثیرگذار برپذیرش خدمات دولت الکترونیک از دیدگاه شهروندان مورد پژوهی: دفاتر پیشخوان دولت در شهر تهران
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1397]
حقیقی نسب.منیژه
ارائه مدل تحلیل چند معیاره رضایت (MUSA) به منظور سنجش رضایت مشتریان
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1387]
حقیقی نسب.منیژه
شناسایی عوامل تاثیرگذار برپذیرش خدمات دولت الکترونیک از دیدگاه شهروندان (مورد پژوهی: دفاتر پیشخوان دولت در شهر تهران)
[
دوره10,
شماره
2
- تابستانسال
1394]
حقیقی.محمد
بررسی تطبیقی تأثیر برجستگی برند بر تصمیمگیری به خرید در لوازم خانگی ایرانی و خارجی با رویکرد داده بنیاد
[
دوره12,
شماره
3
- پاییزسال
1396]
حقیقی.محمد
نقش رضایت احساسی در تمایلات رفتاری مشتریان در ارتباط با کیفیت خدمت در صنعت هتل داری
[
دوره6,
شماره
3
- پاییزسال
1390]
حکیم پور.حسین
طراحی مدل ساختاری خرید ناگهانی و اعتبارسنجی آن در فروشگاههای زنجیرهای
[
دوره15,
شماره
2
- تابستانسال
1399]
حکیم پور.حسین
ارائه مدل یکپارچه قصد خرید مجدد آنلاین در فروشگاههای زنجیرهای به روش مالتی گرندد تئوری
[
دوره19,
شماره
1
- بهارسال
1403]
حکیمی.ایمان
بررسی تأثیر ارزشهای ادراکی مصرفکننده بر عشق به برند و پیامدهای آن: تبیین نقش میانجی هویت برند
[
دوره12,
شماره
4
- زمستانسال
1396]
حمدی.کریم
شناسایی عوامل درون فروشگاهی غیر کلامی تاثیرگذار بر رفتار خرید مشتریان در صنعت لوازم خانگی
[
دوره19,
شماره
1
- بهارسال
1403]
حمدی.کریم
ارتباط ابعاد ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری با تمایل به خرید مشتریان(خریداران اتومبیل هیوندا در شهر تهران)
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1397]
حمدی.کریم
طراحی الگوی مفهومی اقتصاد مقاومتی در بانکها، مؤسسات مالی و اعتباری کشور
[
دوره16,
شماره
2
- تابستانسال
1400]
حمدی.کریم
بررسی حفظ مشتریان با تجربه استفاده از تلفن همراه در کانالهای یکپارچه با توجه به نقش اضافه بار اطلاعاتی محصول و جذابیت محصولات جایگزین
[
دوره18,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
حمدی.کریم
ارائه مؤلفههای مؤثر برای بر مدل کسبوکارهای انرژیهای تجدیدپذیر (با پیشبینی وضعیت انرژیهای تجدیدپذیر در ایران و جهان تا سال 2030)
[
دوره17,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
حمدی.کریم
تحلیل پارادایم فکری و ترسیم نگاشت علمی تحقیقات بینالمللی در حوزه ابزارهای بازاریابی دیجیتال در صنعت مد و پوشاک
[
دوره18,
شماره
1
- بهارسال
1402]
حمدی.کریم
مدلسازی ارزش ویژه برند در بانک سپه (رویکردی نوین به تکنیک دلفی - فازی نوع 2 الکتره نوع سه و معادلات ساختاری)
[
دوره18,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
حمدی.کریم
بررسی رابطه بین رضایت مشتریان از کیفیت خدمات ارائه شده در صنعت بانکداری خصوصی ایران (تجزیه و تحلیل بر اساس مدل تلفیقی سروکوآل)
[
دوره9,
شماره
4
- زمستانسال
1393]
حمدی.کریم
بررسی عوامل موثر بر رفتار خرید محصولات سبز در جوانان (بررسی موردی شهر تهران)
[
دوره6,
شماره
3
- پاییزسال
1390]
حمدی.کریم
رابطه نقش کارمندان در تشویق رفتارهای شهروندی مشتریان (مورد مطالعه بانک تجارت شعب ممتاز و درجه یک شهر تهران)
[
دوره9,
شماره
2
- تابستانسال
1393]
حمدی.کریم
تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر فروش باتری استارتر سبک (بررسی موردی در شهر تهران)
[
دوره8,
شماره
1
- بهارسال
1392]
حمدی.کریم
بررسی ادراکات قیمت و کیفیت در تصمیمات رفتاری مشتریان بانک های دولتی و خصوصی در ایران
[
دوره3,
شماره
2
- پاییزسال
1387]
حمدی.کریم
پیش بینی فروش محصول در صنعت داروسازی ایران با استفاده از هوش مصنوعی
[
دوره20,
شماره
1
- بهارسال
1404]
حمیدپور.مهسا
نگرش دانشجویان تهران نسبت به خرید اینترنتی بر اساس توسعه مدل پذیرش تکنولوژی و تعیین تاثیر جنسیت بر آن
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1397]
حمیدپور.مهسا
نگرش دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی تهران نسبت به خرید اینترنتی بر اساس توسعه مدل پذیرش تکنولوژی و تعیین تاثیر جنسیت بر آن
[
دوره10,
شماره
4
- زمستانسال
1394]
حمیدی.ناصر
ارایه مدل ریاضی طرح ریزی خدمات پس از فروش
[
دوره5,
شماره
2
- پاییزسال
1389]
حیدرزاده هنزائی.کامبیز
مطالعه تجربی تأثیر استرس بر خرید وسواسی با نقش تعدیلگر جنسیت
[
دوره12,
شماره
2
- تابستانسال
1396]
حیدرزاده هنزائی.کامبیز
بررسی تاثیر ادراکات محیط خرید بر هیجانات مصرفی، ارزش درک شده و تمایلات رفتاری گردشگران
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1397]
حیدرزاده هنزائی.کامبیز
تأثیر نوع هتل و تجربه مورد انتظار از خدمات هتل بر واکنشهای شناختی، هیجانی و رفتاری مشتریان با در نظر گرفتن وجود تصاویر گمراه کننده در وبسایت
[
دوره11,
شماره
4
- زمستانسال
1395]
حیدرزاده هنزائی.کامبیز
بررسی نقش مسئولیت اجتماعی شرکت در ایجاد مزیت رقابتی پایدار از طریق افزایش سرمایه های فکری گروه خودروسازی سایپا
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1397]
حیدرزاده هنزائی.کامبیز
بررسی اثر تعدیلی ریسک ادراک شده و آگاهی مشتری از محصول، بر رابطه بین رضایت مشتری با تمایل به خرید در تجربه یک محصول جدید
[
دوره11,
شماره
2
- تابستانسال
1395]
حیدرزاده هنزائی.کامبیز
تأثیر خطای روانی (روانشناسی) قرارداد بر تبلیغات شفاهی مثبت در خریدهای اینترنتی (مورد مطالعه: مشتریان شرکت دیجی کالا)
[
دوره12,
شماره
4
- زمستانسال
1396]
حیدرزاده هنزائی.کامبیز
بررسی تأثیر انواع ترفیعات فروش بر نمایش برند در هایپرمارکتها و مزایای درک شده توسط مشتری: مطالعه تجربی
[
دوره15,
شماره
1
- بهارسال
1399]
حیدرزاده هنزائی.کامبیز
تأثیر ویژگیهای تبلیغات در رسانههای اجتماعی بر تمایل به خرید مشتریان با رویکرد پژوهش توصیفی
[
دوره17,
شماره
2
- تابستانسال
1401]
حیدرزاده هنزائی.کامبیز
بررسی تفاوت تأثیر مشغولیت ذهنی با برند (مصرف محتوا و مشارکت در محتوا) در شبکههای اجتماعی بین نسل X و Y
[
دوره16,
شماره
2
- تابستانسال
1400]
حیدرزاده هنزائی.کامبیز
بررسی نقش تعدیلکننده تنوع طلبی، نوآوری و مستعد بودن مصرفکننده بر رابطه بین رضایت با وفاداری رفتاری مشتری
[
دوره15,
شماره
4
- زمستانسال
1399]
حیدرزاده هنزائی.کامبیز
نقش اتاق پرو (اتاق تعویض لباس) فروشگاهها در مراکز خرید تهران بر به یاد آوردن تجارب خرید: رویکرد ترکیبی
[
دوره18,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
حیدرزاده هنزائی.کامبیز
مروری بر عشق به مقصد گردشگری: مفاهیم مدیریتی برای کسبوکارهای گردشگری
[
دوره18,
شماره
1
- بهارسال
1402]
حیدرزاده هنزائی.کامبیز
تأثیر تأییدکننده ها، میزان درگیری ذهنی کالا و جنسیت بر نگرش به تبلیغات و نگرش به برند
[
دوره20,
شماره
1
- بهارسال
1404]
حیدرزاده هنزائی.کامبیز
طراحی مدل رفتار خرید مصرف کننده زیبایی و مد با استفاده از بازاریابی دیجیتال( رویکرد کیفی -تئوری داده بنیاد)
[
دوره19,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
حیدرزاده هنزائی.کامبیز
ارزیابی تاثیر تصویر ذهنی از کشور خاستگاه تولید، آگاهی از محصول و درگیری ذهنی (پیچیدگی) محصول بر تصمیم خرید مصرف کنندگان
[
دوره6,
شماره
2
- تابستانسال
1390]
حیدرزاده هنزائی.کامبیز
بررسی تاثیر تصویر ذهنی از کشور خاستگاه نام و نشان تجاری بر ارزش ویژه نام و نشان تجاری (موردکاوی: شرکت ایران خودرودیزل- مینی بوس کروز)
[
دوره8,
شماره
2
- تابستانسال
1392]
حیدرزاده هنزائی.کامبیز
ارزیابی نقش گرایش کارآفرینانه، ساختار سازمانی و بازارگرایی بر عملکرد کسب و کار شرکت های تولیدی (شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار)
[
دوره1,
شماره
2
- پاییزسال
1385]
حیدرزاده هنزائی.کامبیز
بررسی نقش مسئولیت اجتماعی شرکت در ایجاد مزیت رقابتی پایدار از طریق افزایش سرمایههای فکری گروه خودروسازی سایپا
[
دوره10,
شماره
4
- زمستانسال
1394]
حیدرزاده هنزائی.کامبیز
بررسی ارتباطات بین فردی و تاثیر آن بر رضایت و وفاداری مشتری به ارائه کننده خدمت
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1387]
حیدرزاده هنزائی.کامبیز
بررسی تاثیر ادراکات محیط خرید بر هیجانات مصرفی، ارزش درک شده و تمایلات رفتاری گردشگران
[
دوره10,
شماره
2
- تابستانسال
1394]
حیدرزاده هنزائی.کامبیز
بررسی تاثیر بانکداری الکترونیک بر ساختار سازمانی در بانک کشاورزی
[
دوره4,
شماره
2
- پاییزسال
1388]
حیدرزاده هنزائی.کامبیز
مدل وب سایت مناسب انتخاب وب سایت مناسب جهت انتشار تبلیغ اینترنتی
[
دوره7,
شماره
2
- تابستانسال
1391]
حیدرزاده هنزائی.کامبیز
بررسی نقش الگوهای ارتباطی والدین بر درک کودکان از تاثیرگذاریشان در خرید
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1386]
حیدرزاده هنزائی.کامبیز
بررسی تاثیر جنسیت بر میزان وفاداری مشتریان بانک پارسیان با استفاده از رویکرد بازاریابی رابطه مند
[
دوره4,
شماره
1
- بهارسال
1388]
حیدرزاده هنزائی.کامبیز
بررسی تاثیر ارزش های لذت جویانه بر رفتار خرید مصرف کنندگان
[
دوره7,
شماره
4
- زمستانسال
1391]
حیدرزاده هنزائی.کامبیز
تبلیغ ناملموس برند و تاثیر آن بر انتخاب مصرف کننده
[
دوره6,
شماره
4
- زمستانسال
1390]
حیدرزاده هنزائی.کامبیز
ارزیابی تأثیر عناصر آمیخته بازاریابی منتخب بر ارزش ویژه مارک تجاری
[
دوره3,
شماره
2
- پاییزسال
1387]
حیدرزاده هنزائی.کامبیز
ارزیابی تاثیر طبقه برند، شناخت برند و قیمت، بر ارزش موردانتظار و تمایلات رفتاری خریداران گوشی موبایل (مطالعه موردی: دانشجویان)
[
دوره5,
شماره
2
- پاییزسال
1389]
حیدرزاده هنزائی.کامبیز
بررسی تاثیر تصویر ذهنی از نام و نشان تجاری و فعالیت های روابط عمومی ادراک شده بر وفاداری مشتریان
[
دوره8,
شماره
4
- زمستانسال
1392]
حیدرزاده هنزائی.کامبیز
ارزیابی نقش و تاثیر کیفیت خدمات الکترونیکی، کیفیت کلی خدمات و رضایت مشتری بر فرایندتصمیم گیری خرید مصرف کنندگان درخریدهای آنلاین
[
دوره5,
شماره
1
- بهارسال
1389]
حیدرزاده هنزائی.کامبیز
بررسی رابطه بین کیفیت ارتباط کاری با عملکرد و رضایت شغلی فروشندگان و نقش مدل رفتاری ASB در فروش
[
دوره2,
شماره
2
- پاییزسال
1386]
حیدرزاده هنزائی.کامبیز
تاثیر هویت فرهنگی، جذابیت، قابل اعتماد بودن و سفارشگردانی وبسایت فروشگاههای اینترنتی بر تمایل (قصد) مکرر خرید و ارتباط موثر جذابیت محصول و خدمات
[
دوره19,
شماره
1
- بهارسال
1403]
حیدرزاده هنزائی.کامبیز
مطالعه پدیدارشناختی شدت کانال یکپارچه به عنوان یک عامل کلیدی موثر بر ارزش خرید از کانال یکپارچه
[
دوره20,
شماره
3
- پاییزسال
1404]
حیدرزاده.کامبیز
مطالعه تجربی تأثیر استرس بر خرید وسواسی با نقش تعدیلگر جنسیت
[
دوره12,
شماره
2
- تابستانسال
1396]
حیدرزاده.کامبیز
تأثیر نوع هتل و تجربه مورد انتظار از خدمات هتل بر واکنشهای شناختی، هیجانی و رفتاری مشتریان با در نظر گرفتن وجود تصاویر گمراه کننده در وبسایت
[
دوره11,
شماره
4
- زمستانسال
1395]