حاجی کریمی.عباسعلی
بررسی تأثیر ویژگیهای تبلیغات رسانههای اجتماعی بر قصد خرید مشتریان جوان در صنعت لوازم الکترونیک (مورد مطالعه: دیجی کالا)
[
دوره17,
شماره
2
- تابستانسال
1401]
حسین پور.محمد
ارائه مدل راهبردی ظرفیتهای بازاریابی و تأثیر آن بر عملکرد در جهت توسعه نوآوری باز در صنعت فولاد خوزستان
[
دوره17,
شماره
3
- پاییزسال
1401]
حق شناس کاشانی.فریده
تأثیر ابعاد بازاریابی چریکی ازطریق متغیرهای میانجی سودمندی و پذیرش اطلاعات در تصویر برند در شبکههای اجتماعی مورد مطالعه دانشجویان دانشگاه آزاد علوم تحقیقات تهران
[
دوره17,
شماره
1
- بهارسال
1401]
حمدی.کریم
ارائه مؤلفههای مؤثر برای بر مدل کسبوکارهای انرژیهای تجدیدپذیر (با پیشبینی وضعیت انرژیهای تجدیدپذیر در ایران و جهان تا سال 2030)
[
دوره17,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
حیدرزاده هنزائی.کامبیز
تأثیر ویژگیهای تبلیغات در رسانههای اجتماعی بر تمایل به خرید مشتریان با رویکرد پژوهش توصیفی
[
دوره17,
شماره
2
- تابستانسال
1401]