ح

  • حاجی کریمی.عباسعلی بررسی تأثیر ویژگی‌های تبلیغات رسانه‌های اجتماعی بر قصد خرید مشتریان جوان در صنعت لوازم الکترونیک (مورد مطالعه: دیجی کالا) [ دوره17, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • حسین پور.محمد ارائه مدل راهبردی ظرفیت‌های بازاریابی و تأثیر آن بر عملکرد در جهت توسعه نوآوری باز در صنعت فولاد خوزستان [ دوره17, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • حق شناس کاشانی.فریده تأثیر ابعاد بازاریابی چریکی ازطریق متغیرهای میانجی سودمندی و پذیرش اطلاعات در تصویر برند در شبکه‌های اجتماعی مورد مطالعه دانشجویان دانشگاه آزاد علوم تحقیقات تهران [ دوره17, شماره 1 - بهار سال 1401]
  • حمدی.کریم ارائه مؤلفه‌های مؤثر برای بر مدل کسب‌و‌کارهای انرژی‬های تجدیدپذیر (با پیش‌بینی وضعیت انرژی‌های تجدیدپذیر در ایران و جهان تا سال 2030) [ دوره17, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • حیدرزاده هنزائی.کامبیز طراحی الگوی پیامدهای برپاسازی فروشگاه پاپ‌آپ در صنعت خرده‌فروشی کالاهای تندمصرف: پژوهشی آمیخته [ دوره17, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • حیدرزاده هنزائی.کامبیز تأثیر ویژگی‌های تبلیغات در رسانه‌های اجتماعی بر تمایل به خرید مشتریان با رویکرد پژوهش توصیفی [ دوره17, شماره 2 - تابستان سال 1401]