ر

  • ربیعه.سجاد تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری اجتماعی بر عملکرد مالی با نقش میانجی‌گری تعهد مشتری و رضایت مشتری (مورد مطالعه: بانک‌های خصوصی استان خوزستان) [ دوره17, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • رحمانی یوشانلویی.کمال الدین طراحی و تبیین مدل بازاریابی کارآفرینانه بر بازاریابی الکترونیکی با تأثیرگذاری تمایز شخصیت برند بر تمایل خرید [ دوره17, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • رستمی.محمد رضا ارائه الگویی در مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در فروشگاه‌های زنجیره‌ای تخفیفی با بکارگیری اینترنت اشیاء و بیگ دیتا [ دوره17, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • رستمی.محمد رضا ارائه الگویی در مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در فروشگاه‌های زنجیره‌ای تخفیفی با بکارگیری اینترنت اشیاء و بیگ دیتا [ دوره17, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • رشیدی چقاخور.هاشم تأثیر هوش تجاری بر عملکرد مالی با نقش میانجی‌گری ارزش برند و خلاقیت (مورد مطالعه بانک‌های خصوصی استان خوزستان) [ دوره17, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • رضاییان.علی تأثیر هوش تجاری بر عملکرد مالی با نقش میانجی‌گری ارزش برند و خلاقیت (مورد مطالعه بانک‌های خصوصی استان خوزستان) [ دوره17, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • رضاییان.علی تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری اجتماعی بر عملکرد مالی با نقش میانجی‌گری تعهد مشتری و رضایت مشتری (مورد مطالعه: بانک‌های خصوصی استان خوزستان) [ دوره17, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • رضوانی چمن زمین.موسی طراحی و تبیین مدل بازاریابی کارآفرینانه بر بازاریابی الکترونیکی با تأثیرگذاری تمایز شخصیت برند بر تمایل خرید [ دوره17, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • روستا.علیرضا طراحی و تبیین مدل تداوم خرید محصولات مشابه اصل در سطح سازمانی [ دوره17, شماره 3 - پاییز سال 1401]