ربیعه.سجاد
تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری اجتماعی بر عملکرد مالی با نقش میانجیگری تعهد مشتری و رضایت مشتری (مورد مطالعه: بانکهای خصوصی استان خوزستان)
[
دوره17,
شماره
2
- تابستانسال
1401]
رحمانی یوشانلویی.کمال الدین
طراحی و تبیین مدل بازاریابی کارآفرینانه بر بازاریابی الکترونیکی با تأثیرگذاری تمایز شخصیت برند بر تمایل خرید
[
دوره17,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
رستمی.محمد رضا
ارائه الگویی در مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در فروشگاههای زنجیرهای تخفیفی با بکارگیری اینترنت اشیاء و بیگ دیتا
[
دوره17,
شماره
2
- تابستانسال
1401]
رستمی.محمد رضا
ارائه الگویی در مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در فروشگاههای زنجیرهای تخفیفی با بکارگیری اینترنت اشیاء و بیگ دیتا
[
دوره17,
شماره
2
- تابستانسال
1401]
رشیدی چقاخور.هاشم
تأثیر هوش تجاری بر عملکرد مالی با نقش میانجیگری ارزش برند و خلاقیت (مورد مطالعه بانکهای خصوصی استان خوزستان)
[
دوره17,
شماره
3
- پاییزسال
1401]
رضاییان.علی
تأثیر هوش تجاری بر عملکرد مالی با نقش میانجیگری ارزش برند و خلاقیت (مورد مطالعه بانکهای خصوصی استان خوزستان)
[
دوره17,
شماره
3
- پاییزسال
1401]
رضاییان.علی
تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری اجتماعی بر عملکرد مالی با نقش میانجیگری تعهد مشتری و رضایت مشتری (مورد مطالعه: بانکهای خصوصی استان خوزستان)
[
دوره17,
شماره
2
- تابستانسال
1401]
رضوانی چمن زمین.موسی
طراحی و تبیین مدل بازاریابی کارآفرینانه بر بازاریابی الکترونیکی با تأثیرگذاری تمایز شخصیت برند بر تمایل خرید
[
دوره17,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
روستا.علیرضا
طراحی و تبیین مدل تداوم خرید محصولات مشابه اصل در سطح سازمانی
[
دوره17,
شماره
3
- پاییزسال
1401]