ابراهیم پور.علی رضا
اثرات عملکرد برند بر رفتار خرید مصرفکننده از طریق متغییرهای واسط اعتماد به برند و تصویر برند و ارزش ویژه برند و وفاداری به برند
[
دوره17,
شماره
1
- بهارسال
1401]
احمدنژادمستی.امیررضا
تأثیر ویژگیهای تبلیغات در رسانههای اجتماعی بر تمایل به خرید مشتریان با رویکرد پژوهش توصیفی
[
دوره17,
شماره
2
- تابستانسال
1401]
احمدی چهره برق.سیاوش
طراحی و تبیین مدل تداوم خرید محصولات مشابه اصل در سطح سازمانی
[
دوره17,
شماره
3
- پاییزسال
1401]
اسگندری.کریم
طراحی مدل ارزیابی تحقیقات بازاریابی صنعتی (B2B) با تأکید بر الگوی رفتار خرید سازمانی
[
دوره17,
شماره
1
- بهارسال
1401]
اکبری اره کمری.محمد
بررسی تأثیر فعالیتهای بازراریابی شبکههای اجتماعی بر قصد خرید مجدد و ارتباط اجتماعی پایدار (مورد مطالعه: شرکت آتیساز ایرانیان در شهر مشهد)
[
دوره17,
شماره
1
- بهارسال
1401]
اکبری.حمید
تأثیر ﺑﺮﻧﺪﺳﺎزى در ﮔﺴﺘﺮش ﺑﺎزارﻳﺎبی و ﺻﺎدرات محصولات ﺷﺮﻛﺖهای داﻧﺶ بنیان در ﺑﺎزار ﻛﺸﻮرهای همسایه (مورد مطالعه: مشتریان ﺷﺮﻛﺖهای داﻧﺶ بنیان ﭘﺎرک ﻋﻠﻢ و ﻓﻨﺎورى مازندران)
[
دوره17,
شماره
1
- بهارسال
1401]
الهی حسین آبادی.حسنی
تأثیر تلاشهای بازاریابی در رسانههای اجتماعی بر ارزش ویژه مشتری در برندهای لوکس (مورد مطالعه: برندهای لوکس بازار پوشاک)
[
دوره17,
شماره
4
- زمستانسال
1401]