• صفحه اصلی
  • تأثیر ﺑﺮﻧﺪﺳﺎزى در ﮔﺴﺘﺮش ﺑﺎزارﻳﺎبی و ﺻﺎدرات محصولات ﺷﺮﻛﺖ‌های داﻧﺶ بنیان در ﺑﺎزار ﻛﺸﻮرهای همسایه (مورد مطالعه: مشتریان ﺷﺮﻛﺖ‌های داﻧﺶ بنیان ﭘﺎرک ﻋﻠﻢ و ﻓﻨﺎورى مازندران)

اشتراک گذاری

آدرس مقاله


کد مقاله : JOMM-2107-1840 (R1) بازدید : 102 صفحه: 93 - 110

نوع مقاله: پژوهشی

مقالات مرتبط