معرفي نشريه
علمی
نویسندگان محترم توجه نمایند
|
به منظور پرداخت هزینه های مربوط به داوری مقالات (صد و پنجاه هزار تومان) می بایست از طریق لینک https://srb.iau.ir/pazhooheshi/fa/form/864 و همچنین به منظور پرداخت هزینه های مربوط به صدور پذیرش و چاپ مقالات (سیصد و پنجاه هزار تومان) از طریق لینک https://srb.iau.ir/pazhooheshi/fa/form/866 اقدام نمایند و تصویری از صفحه واریزی همچنین کد پیگیری را به همراه فایلهای مقاله برای مجله ارسال نمایند. |
اخذ DOI " شناسه دیجیتال مقاله" از موسسه بین المللی MEDRA
کلیه مقالاتی که از تابستان سال 1401 در این مجله منتشر میشوند، دارای شناسه DOI خواهند بود.
این نشریه با احترام به قوانین اخلاق در نشریات تابع قوانین کمیته اخلاق در انتشار (COPE) میباشد و از آییننامه اجرایی قانون پیشگیری و مقابله با تقلب در آثار علمی پیروی مینماید.

این مجله برای جلوگیری از سرقت علمی از سامانه ایرانداک (کلیک کنید) برای ارسال گزارش مشابهتیابی به فصلنامه استفاده کنند. نویسندگان محترم دقت کنند که حتما باید گزارش مشابهتیابی را که مستقیما از مشابهتیاب دریافت میکنند به فصلنامه ارسال نمایند.
از نویسندگان محترم درخواست می گردد که قبل از ارسال مقاله به قسمت اخبار و اعلانات مراجعه نموده و اطلاعیه های درج شده در سایت را به دقت مطالعه نمایند. لازم است کلیه نویسندگان، مقالات خود را فقط در تاریخ های ذکر شده فراخوان مقاله که از طریق همین سایت اعلام می گردد، ارسال فرمایند. توضیحات بیشتر در قسمت اعلانات درج شده است.
پژوهشگر گرامی
براساس آییننامه تعیین هزینه پردازش مقاله در نشریات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به شماره 3112 مورخ 1400/1/23 مقرر گردید مبلغ 150/000 تومان پس ازداوری و مبلغ 350/000 تومان در زمان چاپ مقاله از مولفان محترم دریافت گردد.
-
دسترسی آزاد مقاله
1 - مطالعه پدیدارشناختی شدت کانال یکپارچه به عنوان یک عامل کلیدی موثر بر ارزش خرید از کانال یکپارچه
متینه فتحعلی ، کامبیز حیدرزاده هنزائی * ، روح اله زابلی ، محسن خون سیاوششماره 3 , دوره 20 , پاییز 1404 -
دسترسی آزاد مقاله
2 - ارزیابی و تحلیل کیفیت عملکردی شعب بانک با استفاده از تحلیل مضمون و روش های تصمیم گیری با معیارهای چندگانه در محیط فازی (مورد مطالعه: بانک رفاه کارگران)
مرجان محمدی مقدم ، سیدحیدر میرفخرالدینی * ، شهناز نایب زادهشماره 3 , دوره 20 , پاییز 1404 -
دسترسی آزاد مقاله
3 - مدلسازی جهتگیری کارآفرینی اجتماعی مبتنی بر مسئولیت اجتماعی (مطالعه موردی: هلدینگهای صنعت معدن کشور)
مریم عباسی ، افسانه زمانی مقدم * ، حسین وظیفه دوستشماره 3 , دوره 20 , پاییز 1404 -
دسترسی آزاد مقاله
4 - نقش توسعه مالی در بازاریابی خدمات اعتباری بانکها در چارچوب سیاستهای پولی در ایران
بهرام حاتمی سولگانی ، حسین شریفی رنانی * ، سعید دایی کریم زادهشماره 3 , دوره 20 , پاییز 1404 -
دسترسی آزاد مقاله
5 - ارزیابی عوامل بازاریابی رسانههای اجتماعی رشتههای نساجی و پوشاک در مراکز آموزش عالی ایران (مورد مطالعه: دانشگاه آزاد اسلامی)
فاطمه ابوالحسنی طرقی ، سیدحسن حاتمی نسب * ، محمد سلطانی فرشماره 3 , دوره 20 , پاییز 1404
-
دسترسی آزاد مقاله
1 - تأثیر تصویر برند، رفتاراخلاقی و کیفیت خدمات بر وفاداری بیماران با متغیر میانجی رضایت (مطالعه موردی: مراکز خصوصی چشم پزشکی تهران)
امیرحسین صمدزاده ، محمد علی عبدالوند * ، محسن خون سیاوششماره 2 , دوره 16 , تابستان 1400 -
دسترسی آزاد مقاله
2 - تاثیر هویت فرهنگی، جذابیت، قابل اعتماد بودن و سفارشگردانی وبسایت فروشگاههای اینترنتی بر تمایل (قصد) مکرر خرید و ارتباط موثر جذابیت محصول و خدمات
مرتضی بقائی شهریور ، کامبیز حیدرزاده هنزائی * ، محمدعلی عبدالوندشماره 1 , دوره 19 , بهار 1403 -
دسترسی آزاد مقاله
3 - ارائه مدل استراتژی های توسعه گردشگری هوشمند در ایران
ندا اصلانی ، لیلا آندرواژ * ، کیومرث آریاشماره 2 , دوره 19 , تابستان 1403 -
دسترسی آزاد مقاله
4 - بررسی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات لوکس
متینه فتحعلی * ، بهرام خیریشماره 1 , دوره 1 , پاییز 1397 -
دسترسی آزاد مقاله
5 - بررسی تأثیر ویژگیهای تبلیغات رسانههای اجتماعی بر قصد خرید مشتریان جوان در صنعت لوازم الکترونیک (مورد مطالعه: دیجی کالا)
عباسعلی حاجی کریمی ، فاطمه کریمی جعفری * ، شهین یزدانیشماره 2 , دوره 17 , تابستان 1401 -
دسترسی آزاد مقاله
6 - بررسی تأثیر شخصیت و تصویر ذهنی برند بر تبلیغات شفاهی
مرجان دانشیان ، شهناز نایب زاده * ، محمود معین الدین ، اکرم اقبالیشماره 3 , دوره 11 , پاییز 1395 -
دسترسی آزاد مقاله
7 - رابطه بازاریابی رسانه های اجتماعی با رفتار مصرف کننده بر اساس رده سنی با نقش میانجی ارزش ویژه برند در شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل
زینب شعبانی نژاد ، احسانه نژادمحمد نامقی * ، حسن اسماعیل پورشماره 4 , دوره 18 , زمستان 1402 -
دسترسی آزاد مقاله
8 - بررسی نقش بازاریابی رابطه مند، بازاریابی حسی و حمایتی در وفاداری مشتریان
اکبر شیدائی حبشی * ، علیرضا فضل زاده ، محمد فاریابیشماره 3 , دوره 9 , پاییز 1393 -
دسترسی آزاد مقاله
9 - ارائه مدل توسعه برند در گردشگری اماکن طبیعی
یاسمین گل افشان یوسفی ، اعظم رحیمی نیک * ، سینا نعمتی زاده ، ماندان مومنیشماره 3 , دوره 18 , پاییز 1402 -
دسترسی آزاد مقاله
10 - تدوین مدل استراتژیهای بازاریابی دیجیتال در استارت آپهای موفق ایرانی مبتنی بر نظریه داده بنیاد
سپیده مرادى زیبا ، جواد عباسی * ، رضا رادفر ، محمد علی عبدالوندشماره 3 , دوره 18 , پاییز 1402
