ا

  • ابراهیمی.عبدالحمید بررسی رابطه استرس نقش با مشتری مداری و عملکرد شغلی فروشندگان در خرده فروشی ها [ دوره6, شماره 4 - زمستان سال 1390]
  • اسمعلی.نجیبه بررسی تاثیرات تطابق ادراکی در همکاری های مشترک بازاریابی [ دوره6, شماره 4 - زمستان سال 1390]
  • اشرف.مریم بررسی برخی از عوامل حاصل از کیفیت ارتباط کارکنان- مشتریان در صنعت هتلداری با استفاده از منطق فازی [ دوره6, شماره 2 - تابستان سال 1390]
  • افسردگان.آرایه بررسی عوامل موثر بر رفتار خرید محصولات سبز در جوانان (بررسی موردی شهر تهران) [ دوره6, شماره 3 - پاییز سال 1390]
  • اکبری.مسعود اولویت بندی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان با استفاده ا ز مدل ECSI [ دوره6, شماره 1 - بهار سال 1390]