ن

  • نایب زاده.شهناز ارزیابی تاثیر بازارگرایی ، نوآوری و وفاداری مشتری بر عملکرد کسب و کار (مطالعه موردی: گروه پوشاک پل) [ دوره6, شماره 1 - بهار سال 1390]
  • نایب زاده.شهناز بررسی مقایسه ای رابطه بازارگرایی توسعه یافته (EMO) با ارزش افزوده اقتصادی تعدیل شده (REVA) و نرخ بازده دارایی ها (ROA) در شرکت های تولیدی [ دوره6, شماره 3 - پاییز سال 1390]
  • نوربخش.سید کامران بررسی تاثیر عوامل موثر بر بازاریابی رابطه مند در روابط کامل خریدار- فروشنده [ دوره6, شماره 4 - زمستان سال 1390]
  • نیسی.عبدالحسین جذابیت خدمات شخصی سازی شده برای استفاده کنندگان تلفن های همراه و تاثیر آن بر رفتار تغییر خدمات دهندگان از سوی مشتریان [ دوره6, شماره 1 - بهار سال 1390]
  • نیکفر.فاطمه بررسی رابطه میان درگیری ذهنی محصول و تعهد به نام و نشان تجاری (برند) (مطالعه موردی: اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای تهران) [ دوره6, شماره 4 - زمستان سال 1390]
  • نیکومرام.هاشم تاثیر جاذبه های فروش نرم و سخت آگهی های تجاری بر قصد خرید مصرف کنندگان [ دوره6, شماره 3 - پاییز سال 1390]