نایب زاده.شهناز
ارزیابی تاثیر بازارگرایی ، نوآوری و وفاداری مشتری بر عملکرد کسب و کار (مطالعه موردی: گروه پوشاک پل)
[
دوره6,
شماره
1
- بهارسال
1390]
نایب زاده.شهناز
بررسی مقایسه ای رابطه بازارگرایی توسعه یافته (EMO) با ارزش افزوده اقتصادی تعدیل شده (REVA) و نرخ بازده دارایی ها (ROA) در شرکت های تولیدی
[
دوره6,
شماره
3
- پاییزسال
1390]
نوربخش.سید کامران
بررسی تاثیر عوامل موثر بر بازاریابی رابطه مند در روابط کامل خریدار- فروشنده
[
دوره6,
شماره
4
- زمستانسال
1390]
نیسی.عبدالحسین
جذابیت خدمات شخصی سازی شده برای استفاده کنندگان تلفن های همراه و تاثیر آن بر رفتار تغییر خدمات دهندگان از سوی مشتریان
[
دوره6,
شماره
1
- بهارسال
1390]
نیکفر.فاطمه
بررسی رابطه میان درگیری ذهنی محصول و تعهد به نام و نشان تجاری (برند) (مطالعه موردی: اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای تهران)
[
دوره6,
شماره
4
- زمستانسال
1390]