ن

  • ناصحی فر.وحید تأثیر بکارگیری جایگاه‌یابی برند و تجربه مشتری در وفادارسازی (مورد مطالعه: همراه اول) [ دوره15, شماره 3 - پاییز سال 1399]
  • نظری.رسول ارائه مدل اهرم‌سازی برند باشگاه‌های حرفه‌ای فوتبال ایران با رویکرد نظریه داده بنیاد [ دوره15, شماره 1 - بهار سال 1399]
  • نظری.رسول ارائه مدل مفهومی برند رویدادهای ورزشی در ایران [ دوره15, شماره 2 - تابستان سال 1399]
  • نعیم آبادى.مهتا بررسی تأثیر فعالیت‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر ارزش ویژه برند و واکنش مشتری (مطالعه موردی: شرکت قفل یال) [ دوره15, شماره 2 - تابستان سال 1399]
  • نقش زن.ریحانه ارائه مدل مفهومی برند رویدادهای ورزشی در ایران [ دوره15, شماره 2 - تابستان سال 1399]
  • نورائی.محمود پیامدهای اجرای بازاریابی علّی در سیستم بانکی و تأثیر آن بر وفادارسازی مشتریان به بانک‌ها [ دوره15, شماره 1 - بهار سال 1399]
  • نوری بابیان.رمضان تأثیر بکارگیری جایگاه‌یابی برند و تجربه مشتری در وفادارسازی (مورد مطالعه: همراه اول) [ دوره15, شماره 3 - پاییز سال 1399]