ناصحی فر.وحید
تأثیر بکارگیری جایگاهیابی برند و تجربه مشتری در وفادارسازی (مورد مطالعه: همراه اول)
[
دوره15,
شماره
3
- پاییزسال
1399]
نظری.رسول
ارائه مدل اهرمسازی برند باشگاههای حرفهای فوتبال ایران با رویکرد نظریه داده بنیاد
[
دوره15,
شماره
1
- بهارسال
1399]
نظری.رسول
ارائه مدل مفهومی برند رویدادهای ورزشی در ایران
[
دوره15,
شماره
2
- تابستانسال
1399]
نعیم آبادى.مهتا
بررسی تأثیر فعالیتهای بازاریابی رسانههای اجتماعی بر ارزش ویژه برند و واکنش مشتری (مطالعه موردی: شرکت قفل یال)
[
دوره15,
شماره
2
- تابستانسال
1399]
نقش زن.ریحانه
ارائه مدل مفهومی برند رویدادهای ورزشی در ایران
[
دوره15,
شماره
2
- تابستانسال
1399]
نورائی.محمود
پیامدهای اجرای بازاریابی علّی در سیستم بانکی و تأثیر آن بر وفادارسازی مشتریان به بانکها
[
دوره15,
شماره
1
- بهارسال
1399]
نوری بابیان.رمضان
تأثیر بکارگیری جایگاهیابی برند و تجربه مشتری در وفادارسازی (مورد مطالعه: همراه اول)
[
دوره15,
شماره
3
- پاییزسال
1399]