خ

  • خادمی.طیبه تأثیر قابلیت حسگری بازار بر عملکرد شرکت با نقش میانجی نوآوری و سیستم مدیریت برند [ دوره15, شماره 4 - زمستان سال 1399]
  • خادمی.طیبه بررسی نقش انگیزش‌های روان‌شناختی مصرف‌کننده بر درگیرسازی مشتری، دلبستگی و وفاداری به برند (مورد مطالعه: فروشگاه‌های زنجیره‌ای هایپرمی شهرتهران) [ دوره15, شماره 3 - پاییز سال 1399]
  • خدایاری.فرانک تأثیر ویژگی‌های نوآوری محصول و ارتباطات برند بر ارزش ویژه برند (مورد مطالعه: شرکت کشت و صنعت قارچ رامند مجار) [ دوره15, شماره 3 - پاییز سال 1399]
  • خدایاری.فرانک تأثیر محرک‌های جذابیت برند بر تعهد به برند و تبلیغات شفاهی مثبت با نقش میانجی‌گری هویت‌پذیری مصرف‌کننده از برند [ دوره15, شماره 4 - زمستان سال 1399]
  • خلج.مهران تخمین تأثیرات کیفیت خدمات توسط رویکرد سروکوال در لیزینگ شرکت ایران‌خودرو [ دوره15, شماره 3 - پاییز سال 1399]
  • خواجه ئیان.داتیس روایت مصرف‌کنندگان از مصرف، دریچه‌ای به ذهن مصرف‌کنندگان رویکرد مرور نظام‌مند ادبیات روایت [ دوره15, شماره 3 - پاییز سال 1399]
  • خورسند دلچه.علی تأثیر شهرت و کیفیت وب‌سایت‌ها بر احساس، ریسک درک شده و قصد خرید مشتریان از فروشگاه‌های‌ آنلاین (مطالعه موردی: وب‌سایت دیجی‌کالا) [ دوره15, شماره 1 - بهار سال 1399]