خادمی.طیبه
بررسی عوامل مؤثر بر کیفیت ارتباط مشتری در خلق ارزش برند و قصد خرید آنلاین (مورد مطالعه: مشتریان فروشگاههای اینترنتی شهر تهران)
[
دوره14,
شماره
3
- پاییزسال
1398]
خدادی.نهال
تأثیر پذیرش رسانه اجتماعی بر عملکرد شرکتهای واردکننده پوشاک (مورد مطالعه: اینستاگرام)
[
دوره14,
شماره
1
- بهارسال
1398]
خدایاری.فرانک
بررسی تأثیر جهتگیری بازار بر استراتژیهای نوآوری
[
دوره14,
شماره
2
- تابستانسال
1398]
خسروی.کیانوش
تأثیر تمایل کارآفرینانه بر رفتار کسبوکارهای نوپا با نقش تعدیلگر فرهنگ ملی
[
دوره14,
شماره
4
- زمستانسال
1398]
خسروی.کیانوش
بررسی تأثیر عوامل شخصیتی و تسهیلگرهای محیطی بر انگیزههای کارآفرینی
[
دوره14,
شماره
1
- بهارسال
1398]