خ

  • خادمی.طیبه بررسی عوامل مؤثر بر کیفیت ارتباط مشتری در خلق ارزش برند و قصد خرید آنلاین (مورد مطالعه: مشتریان فروشگاه‌های اینترنتی شهر تهران) [ دوره14, شماره 3 - پاییز سال 1398]
  • خدادی.نهال تأثیر پذیرش رسانه اجتماعی بر عملکرد شرکت‌های واردکننده پوشاک (مورد مطالعه: اینستاگرام) [ دوره14, شماره 1 - بهار سال 1398]
  • خدایاری.فرانک بررسی تأثیر جهت‌گیری بازار بر استراتژی‌های نوآوری [ دوره14, شماره 2 - تابستان سال 1398]
  • خسروی.کیانوش تأثیر تمایل کارآفرینانه بر رفتار کسب‌وکارهای نوپا با نقش تعدیل‌گر فرهنگ ملی [ دوره14, شماره 4 - زمستان سال 1398]
  • خسروی.کیانوش بررسی تأثیر عوامل شخصیتی و تسهیل‌گرهای محیطی بر انگیزه‌های کارآفرینی [ دوره14, شماره 1 - بهار سال 1398]