بادپا.مهدی
بررسی مقایسهای عوامل مؤثر بر رضایت مشتریان بانکها و مؤسسات مالی دولتی و خصوصی (مطالعه موردی: بانک ملی و اقتصاد نوین)
[
دوره14,
شماره
2
- تابستانسال
1398]
باقری.هادی
توسعه مدل عوامل درون سازمانی مؤثر برجذب حامیان مالی در ورزش قهرمانی
[
دوره14,
شماره
2
- تابستانسال
1398]
بختیاری.فاطمه
بررسی تأثیر مشتریمداری بر عملکرد صادراتی شرکتهای صادرکننده لوازم منزل با در نظر گرفتن تأثیر اعتماد، ارتباطات و تعهد رفتاری به کمک روش بیزی
[
دوره14,
شماره
4
- زمستانسال
1398]
بوداقی خواجه نوبر.حسین
نقش واسطهای ارزش ویژه برند در رابطه بین ارزش درک شده و ارزش عمر مشتری در صنعت بانکداری
[
دوره14,
شماره
2
- تابستانسال
1398]
بوستان احمدی.وحید
بررسی تأثیر جهتگیری بازار بر استراتژیهای نوآوری
[
دوره14,
شماره
2
- تابستانسال
1398]