ب

  • بادپا.مهدی بررسی مقایسه‌ای عوامل مؤثر بر رضایت مشتریان بانک‌ها و مؤسسات مالی دولتی و خصوصی (مطالعه موردی: بانک ملی و اقتصاد نوین) [ دوره14, شماره 2 - تابستان سال 1398]
  • باقری.هادی توسعه مدل عوامل درون سازمانی مؤثر برجذب حامیان مالی در ورزش قهرمانی [ دوره14, شماره 2 - تابستان سال 1398]
  • بختیاری.فاطمه بررسی تأثیر مشتری‌مداری بر عملکرد صادراتی شرکت‌های صادرکننده لوازم منزل با در نظر گرفتن تأثیر اعتماد، ارتباطات و تعهد رفتاری به کمک روش بیزی [ دوره14, شماره 4 - زمستان سال 1398]
  • بوداقی خواجه نوبر.حسین نقش واسطه‌ای ارزش ویژه برند در رابطه بین ارزش درک شده و ارزش عمر مشتری در صنعت بانکداری [ دوره14, شماره 2 - تابستان سال 1398]
  • بوستان احمدی.وحید بررسی تأثیر جهت‌گیری بازار بر استراتژی‌های نوآوری [ دوره14, شماره 2 - تابستان سال 1398]