ب

  • باجلان.اصغر بررسی رابطه اعتماد و اطمینان مصرف کننده بر پذیرش برندهای خرده فروشی (مطالعه موردی: هاکوپیان) [ دوره9, شماره 2 - تابستان سال 1393]
  • بازآیی.قاسمعلی بررسی و ارزیابی عوامل موثر بر مدیریت بازاریابی جذب نقدینگی با استفاده از تکنیک TOPSIS و AHP (مطالعه موردی: بانک تجارت) [ دوره9, شماره 1 - بهار سال 1393]
  • بخشش.مقصود بررسی نقش بازاریابی رابطه مند، بازاریابی حسی و حمایتی در وفاداری مشتریان [ دوره9, شماره 3 - پاییز سال 1393]
  • بنیادی نائینی.علی بررسی تاثیر بازاریابی داخلی و برند سازی داخلی بر کیفیت خدمات (مطالعه موردی: یک شرکت خدماتی) [ دوره9, شماره 4 - زمستان سال 1393]