باجلان.اصغر
بررسی رابطه اعتماد و اطمینان مصرف کننده بر پذیرش برندهای خرده فروشی (مطالعه موردی: هاکوپیان)
[
دوره9,
شماره
2
- تابستانسال
1393]
بازآیی.قاسمعلی
بررسی و ارزیابی عوامل موثر بر مدیریت بازاریابی جذب نقدینگی با استفاده از تکنیک TOPSIS و AHP (مطالعه موردی: بانک تجارت)
[
دوره9,
شماره
1
- بهارسال
1393]
بخشش.مقصود
بررسی نقش بازاریابی رابطه مند، بازاریابی حسی و حمایتی در وفاداری مشتریان
[
دوره9,
شماره
3
- پاییزسال
1393]
بنیادی نائینی.علی
بررسی تاثیر بازاریابی داخلی و برند سازی داخلی بر کیفیت خدمات (مطالعه موردی: یک شرکت خدماتی)
[
دوره9,
شماره
4
- زمستانسال
1393]