ب

  • باقری بهروز.حسین تأثیر بازاریابی رابطه‌مند بر پیش‌بینی تعاملات آینده مشتریان و بانک (مورد مطالعه بانک ملت شهر تهران) [ دوره11, شماره 3 - پاییز سال 1395]
  • بهرامی.شهاب تعیین ارتباط نگرش به تبلیغات صحه‌گذار و ارزش ویژه برند با توصیه خرید به دیگران [ دوره11, شماره 4 - زمستان سال 1395]
  • بهروزی.حسین تأثیر بازاریابی رابطه‌مند بر پیش‌بینی تعاملات آینده مشتریان و بانک (مورد مطالعه بانک ملت شهر تهران) [ دوره11, شماره 3 - پاییز سال 1395]
  • بیگلو.لیلا طراحی مدل برند کارفرما برای سازمان تأمین اجتماعی با تأکید بر بازاریابی داخلی [ دوره11, شماره 4 - زمستان سال 1395]