ک

  • کاظمی.سیدحسین شناسایی و اولویت‌بندی موانع ترخیص کالا از گمرک شهریار شهر تهران با استفاده از تحلیل سلسله مراتبی (AHP) [ دوره11, شماره 4 - زمستان سال 1395]
  • کاظمی.فضل اله تاثیر مرچندایزینگ (بازارپردازی) بر رضایت و تصمیم خرید مشتریان (مطالعه موردی: فروشگاه‏های زنجیره ای شهر شیراز) [ دوره11, شماره 1 - بهار سال 1395]
  • کریمی.آصف تأثیر بازاریابی رابطه‌مند بر وفاداری مشتریان (مورد مطالعه: بانک صادرات استان مازندران) [ دوره11, شماره 1 - بهار سال 1395]
  • کیا.کیهان رابطه مدیریت ارتباط با مشتری، کیفیت خدمات و رضایت استفاده کنندگان در سازمان های خدماتی (بررسی موردی خانه سالمندان) [ دوره11, شماره 2 - تابستان سال 1395]