ک

  • کاسه گرها.مهدی طراحی مدل کیفی بازاریابی کار آفرینانه در بانک‌داری شرکتی [ دوره18, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • کریمی.اوژن ارائه و اعتبارسنجی مدل ارتباط برند-مشتری در شبکه های اجتماعی [ دوره18, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • کشکی.مونا تحلیل پارادایم فکری و ترسیم نگاشت علمی تحقیقات بین‌المللی در حوزه ابزارهای بازاریابی دیجیتال در صنعت مد و پوشاک [ دوره18, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • کفاش پور.آذر تأثیر ادراک مشتریان از مسئولیت اجتماعی شرکت بر رفتارهای فرانقش آن‌ها با میانجی‌گری وابستگی عاطفی به برند و تعدیل‌گری معنویت [ دوره18, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • کهندل.محمد تدوین مدل بازاریابی کشاورزی با تأکید بر گیاهان دارویی در ایران [ دوره18, شماره 1 - بهار سال 1402]