کرامتی.محمدعلی
طراحی مدل سیستم ارزیابی ظرفیت نوآوری با تاکید بر نوآوری در بازاریابی (مورد مطالعه شرکتهای مستقر در پارک علم و فناوری سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران)
[
دوره20,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
کردلویی.حمید رضا
تأثیر تأییدکننده ها، میزان درگیری ذهنی کالا و جنسیت بر نگرش به تبلیغات و نگرش به برند
[
دوره20,
شماره
1
- بهارسال
1404]
کریمیان.لیلا
کالبدشکافی مفهوم کیفیت در پروژههای مشاوره مدیریت بازاریابی
[
دوره20,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
کفاش پور.آذر
بررسی تاثیر کیفیتخدمات درکشده بر تجربه غرقگی در میان خرده فروشیهای محصولات غذایی مشهد
[
دوره20,
شماره
2
- تابستانسال
1404]