ک

  • کرامتی.محمدعلی طراحی مدل سیستم ارزیابی ظرفیت نوآوری با تاکید بر نوآوری در بازاریابی (مورد مطالعه شرکت‌های مستقر در پارک علم و فناوری سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران) [ دوره20, شماره 2 - تابستان سال 1404]
  • کردلویی.حمید رضا تأثیر تأییدکننده ها، میزان درگیری ذهنی کالا و جنسیت بر نگرش به تبلیغات و نگرش به برند [ دوره20, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • کریمیان.لیلا کالبدشکافی مفهوم کیفیت در پروژه‌های مشاوره مدیریت بازاریابی [ دوره20, شماره 2 - تابستان سال 1404]
  • کفاش پور.آذر بررسی تاثیر کیفیت‌خدمات درک‌شده بر تجربه غرقگی در میان خرده فروشی‌های محصولات غذایی مشهد [ دوره20, شماره 2 - تابستان سال 1404]