فاتحی فر.الهام
طراحی مدل سیستم ارزیابی ظرفیت نوآوری با تاکید بر نوآوری در بازاریابی (مورد مطالعه شرکتهای مستقر در پارک علم و فناوری سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران)
[
دوره20,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
فاضلی. پریسا
شناسایی ابعاد، مؤلفهها و شاخصهای توسعه گردشگری سلامت با تأکید بر بازاریابی آنلاین
[
دوره20,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
فانی.مجید
فرایند تحلیل شبکه (DANP) از عوامل موفقیت کسب و کارهای استارتاپی مبتنی بر تکنولوژی
[
دوره20,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
فرزین فر.علی اکبر
مرور نظام مند قابلیت های زنجیره تامین و مزیت رقابتی در زنجیره تامین صنایع غذایی
[
دوره20,
شماره
1
- بهارسال
1404]
فرهمند.امیر عباس
شناسایی ابعاد بازاریابی آینده نگر مبتنی بر نوآوری پایدار در صنعت فرش دستباف
[
دوره20,
شماره
2
- تابستانسال
1404]