ف

  • فاتحی فر.الهام طراحی مدل سیستم ارزیابی ظرفیت نوآوری با تاکید بر نوآوری در بازاریابی (مورد مطالعه شرکت‌های مستقر در پارک علم و فناوری سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران) [ دوره20, شماره 2 - تابستان سال 1404]
  • فاضلی. پریسا شناسایی ابعاد، مؤلفه‌ها و شاخص‌های توسعه گردشگری سلامت با تأکید بر بازاریابی آنلاین [ دوره20, شماره 2 - تابستان سال 1404]
  • فانی.مجید فرایند تحلیل شبکه (DANP) از عوامل موفقیت کسب و کارهای استارتاپی مبتنی بر تکنولوژی [ دوره20, شماره 2 - تابستان سال 1404]
  • فرزین فر.علی اکبر مرور نظام مند قابلیت های زنجیره تامین و مزیت رقابتی در زنجیره تامین صنایع غذایی [ دوره20, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • فرهمند.امیر عباس شناسایی ابعاد بازاریابی آینده نگر مبتنی بر نوآوری پایدار در صنعت فرش دستباف [ دوره20, شماره 2 - تابستان سال 1404]