ف

  • فارسی زاده.حسین بررسی تاثیر ویژگی های شخصیتی مصرف کننده بر رفتار خرید در فروشگاه های زنجیره ای [ دوره4, شماره 1 - بهار سال 1388]
  • فرخیان.ساحل تبیین میزان رضایت مشتریان از طراحی محصول شرکت تولید سن سون با تاثیرپذیری از مدل کانو [ دوره4, شماره 2 - پاییز سال 1388]
  • فرهنگی.علی اکبر بررسی نقش تبلیغات بر روی افزایش فروش شرکت ها و ارائه مدلی ریاضی جهت سنجش تاثیر آن بر روی سو دآوری [ دوره4, شماره 1 - بهار سال 1388]
  • فرهنگی.علی اکبر بررسی نقش تبلیغات بر روی افزایش فروش شرکت ها و ارائه مدلی ریاضی جهت سنجش تاثیر آن بر روی سو دآوری [ دوره4, شماره 2 - پاییز سال 1388]
  • فرهنگی.علی اکبر بررسی اثر بخشی تبلیغات شرکت ملی گاز ایران در راستای بهینه سازی مصرف [ دوره4, شماره 2 - پاییز سال 1388]
  • فیروزیان.محمود بررسی اثر بخشی تبلیغات شرکت ملی گاز ایران در راستای بهینه سازی مصرف [ دوره4, شماره 2 - پاییز سال 1388]