ف

  • فارسی زاده.حسین بررسی تاثیر ویژگی های شخصیتی مصرف کننده بر رفتار خرید در فروشگاه های زنجیره ای [ دوره4, شماره 1 - بهار سال 1388]
  • فاروقی.هیوا بررسی عوامل موثر بر افزایش اعتماد مشتریان در خرید کالا و خدمات اینترنتی [ دوره9, شماره 1 - بهار سال 1393]
  • فاریابی.محمد بررسی نقش بازاریابی رابطه مند، بازاریابی حسی و حمایتی در وفاداری مشتریان [ دوره9, شماره 3 - پاییز سال 1393]
  • فاریابی.محمد بررسی نقش بازاریابی رابطه مند، بازاریابی حسی وحمایتی در وفاداری مشتریان [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]
  • فتاحی.راهله تأثیر خدمات ارزش افزوده بر کیفیت و ارزش ویژه‌ی برند در صنعت نوشابه‌سازی (مطالعه‌ی موردی: کارخانه نوشابه‌سازی زمزم اصفهان) [ دوره13, شماره 2 - تابستان سال 1397]
  • فتاحی.فاطمه مخاطرات دوگانه اثر استراتژی‌های سهم بازار بر همنوایی با برند و وفاداری رفتاری و نگرشی هواداران باشگاه‌های فوتبال و والیبال [ دوره11, شماره 4 - زمستان سال 1395]
  • فتاحی.مجید ارائه الگوی کارآفرینی الکترونیکی در کسب و کارهای کوچک و متوسط با رویکرد نظریه‌پردازی داده‌بنیاد [ دوره19, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • فتاحی.مجید ارائه الگوی برند مقلد در رفتار خرید برندهای لوکس در کسب و کارهای اینترنتی با استفاده از نظریه داده بنیاد [ دوره18, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • فتح اللهی.ثریا طراحی مدل ارزیابی عوامل مؤثر بر رفتار نوستالژیک با رویکرد شاخص‌های فرهنگی هافستد و عوامل اجتماعی، میراث و نگرش برند (مطالعه موردی: بازارهای نوستالژیک شهر تهران) [ دوره14, شماره 3 - پاییز سال 1398]
  • فتحعلی.متینه بررسی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات لوکس [ دوره10, شماره 1 - بهار سال 1394]
  • فتحعلی.متینه بررسی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات لوکس [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]
  • فتحی عبداللهی.احمد مدل تفکر انتقادی کارکنان بانک ملت مبتنی بر مؤلفه‌های بازاریابی داخلی [ دوره18, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • فتحی.هانیه سنجش ارزش ویژه برند مکان و تأثیر آن بر دلبستگی شهروندان؛ تحلیل نقش میانجی رضایت از مکان [ دوره13, شماره 1 - بهار سال 1397]
  • فتوحی زاده.مهسا بررسی نقش بازاریابی کارآفرینانه بر عملکرد نوآورانه: اثر میانجی‌گری سرمایه انسانی (مورد مطالعه: شرکت‌های کوچک و متوسط دانش‌بنیان پارک علم و فناوری دانشگاه تهران) [ دوره16, شماره 4 - زمستان سال 1400]
  • فخاریان.میثم تحلیل ریسک‌های ادراک شده مشتریان بلیط اینترنتی شرکت‌های هواپیمایی بر اساس مدل پذیرش فناوری (مورد مطالعه: شرکت هواپیمایی ایران ایر) [ دوره13, شماره 4 - زمستان سال 1397]
  • فخیم قاسم زاده.پروانه رابطه بین لوازم جانبی خودرو با ارزیابی مصرف کننده از کالا [ دوره7, شماره 2 - تابستان سال 1391]
  • فراهانی.حسن بررسی تاثیر گرایش به کارآفرینی و اطلاعات بازاریابی بر عملکرد شرکت های کوچک و متوسط استان مرکزی [ دوره8, شماره 4 - زمستان سال 1392]
  • فرجی.میثم مسئولیت اجتماعی و کارایی سرمایه‌گذاری: نقش تعدیلی نوع استراتژی تجاری شرکت (مورد مطالعه: شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران) [ دوره17, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • فرخی استاد.مصطفی نقش مؤلفه‌های نوین برند در ارتقاء عملکرد برند از دیدگاه مشتریان (مورد مطالعه: فروشگاه‌های زنجیره‌ای هایپرمی مشهد) [ دوره15, شماره 3 - پاییز سال 1399]
  • فرخیان.ساحل تبیین میزان رضایت مشتریان از طراحی محصول شرکت تولید سن سون با تاثیرپذیری از مدل کانو [ دوره4, شماره 2 - پاییز سال 1388]
  • فردی پور.رضا اثر فاکتورهای اجتماعی سازمانی بر دانش ضمنی و اثربخشی بازاریابی برند ورزشی [ دوره13, شماره 1 - بهار سال 1397]
  • فرزام.فرید صدور خدمات فنی و مهندسی ایران "بررسی مشکلات و ارائه پیشنهادات" [ دوره1, شماره 2 - پاییز سال 1385]
  • فرزین فر.علی اکبر مرور نظام مند قابلیت های زنجیره تامین و مزیت رقابتی در زنجیره تامین صنایع غذایی [ دوره20, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • فروغ نعمت اللهی.بهناز تأثیر بازاریابی کارآفرینانه بر ارزش مشتری با نقش میانجی جهت‌گیری بازار در بنگاه‌های کوچک و متوسط [ دوره14, شماره 4 - زمستان سال 1398]
  • فرهنگی.علی اکبر عوامل موثر بر تفکر استراتژیک [ دوره5, شماره 2 - پاییز سال 1389]
  • فرهنگی.علی اکبر تاثیر عناصر آمیخته رسانه بر ارزش ویژه برند خدمات (مطالعه موردی بانک سینا) [ دوره10, شماره 1 - بهار سال 1394]
  • فرهنگی.علی اکبر طراحی الگوی انتخاب بازارهای هدف صادراتی برای محصولات سینمایی کشور [ دوره7, شماره 3 - پاییز سال 1391]
  • فرهنگی.علی اکبر بررسی نقش تبلیغات بر روی افزایش فروش شرکت ها و ارائه مدلی ریاضی جهت سنجش تاثیر آن بر روی سو دآوری [ دوره4, شماره 1 - بهار سال 1388]
  • فرهنگی.علی اکبر بررسی اثر بخشی تبلیغات شرکت ملی گاز ایران در راستای بهینه سازی مصرف [ دوره4, شماره 2 - پاییز سال 1388]
  • فرهنگی.علی اکبر بررسی نقش تبلیغات بر روی افزایش فروش شرکت ها و ارائه مدلی ریاضی جهت سنجش تاثیر آن بر روی سو دآوری [ دوره4, شماره 2 - پاییز سال 1388]
  • فریدچهر.الهام طراحی مدل ارزیابی عوامل مؤثر بر رفتار نوستالژیک با رویکرد شاخص‌های فرهنگی هافستد و عوامل اجتماعی، میراث و نگرش برند (مطالعه موردی: بازارهای نوستالژیک شهر تهران) [ دوره14, شماره 3 - پاییز سال 1398]
  • فریدچهر.الهام تأثیر ابعاد خصوصیات کارآفرین، بازارگرایی و ارتباطات بر بازاریابی کارآفرینانه (مطالعه موردی: داروسازی‌های استان تهران) [ دوره13, شماره 3 - پاییز سال 1397]
  • فسنقری.جواد طراحی مدل جامع بازاریابی ورزش‌های تفریحی: رویکردی فناوری محور [ دوره16, شماره 4 - زمستان سال 1400]
  • فضل زاده.علیرضا بررسی نقش بازاریابی رابطه مند، بازاریابی حسی و حمایتی در وفاداری مشتریان [ دوره9, شماره 3 - پاییز سال 1393]
  • فضل زاده.علیرضا بررسی نقش بازاریابی رابطه مند، بازاریابی حسی وحمایتی در وفاداری مشتریان [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]
  • فعال نصیری.محمد رضا سازوکار اثرگذاری عوامل اقتصادی و کسب‌وکار بر حجم سپرده بانکی در بانک‌داری اسلامی [ دوره18, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • فقیهی.ابوالحسن بررسی عوامل موثر بر پذیرش مصرف ‌کنندگان برای محصولات خاص [ دوره8, شماره 4 - زمستان سال 1392]
  • فلاح اصل.زهرا ارزیابی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی در میان مشتریان بانک های دولتی و خصوصی مناطق 22 گانه شهر تهران [ دوره10, شماره 4 - زمستان سال 1394]
  • فلاح اصل.زهرا ارزیابی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی در میان مشتریان بانک های دولتی و خصوصی مناطق 22 گانه شهر تهران [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]
  • فلاح نژاد.عباس مروری بر عشق به مقصد گردشگری: مفاهیم مدیریتی برای کسب‌وکارهای گردشگری [ دوره18, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • فندرسکی.فائزه واکاوی عوامل مؤثر بر عملکرد شرکت‌های تولیدی شهرک صنعتی شهر گرگان از منظر مدیریت بازاریابی و کارآفرینی [ دوره14, شماره 3 - پاییز سال 1398]
  • فنی.محمدرضا شناسایی و ارزیابی عوامل موثر بر بازاریابی صنعت فولاد آلیاژی در ایران [ دوره1, شماره 2 - پاییز سال 1385]
  • فهیمی نژاد.علی توسعه مدل عوامل درون سازمانی مؤثر برجذب حامیان مالی در ورزش قهرمانی [ دوره14, شماره 2 - تابستان سال 1398]
  • فیروزیان.محمود بررسی اثر بخشی تبلیغات شرکت ملی گاز ایران در راستای بهینه سازی مصرف [ دوره4, شماره 2 - پاییز سال 1388]
  • فیروزیان.مریم جایگاه یابی یک محصول در صنعت لوازم خانگی با استفاده از تکنیک نقشه ادراکی مصرف کنندگان [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1386]
  • فیض ابادی.اکرم بررسی تأثیر بازارگرایی بر موفقیت محصول جدید با توجه به نقش میانجی متغیرهای سرمایه فکری و قابلیت یادگیری سازمانی [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]
  • فیض ابادی.اکرم بررسی تأثیر شخصیت و تصویر ذهنی برند بر تبلیغات شفاهی [ دوره11, شماره 3 - پاییز سال 1395]
  • فیضی.زهرا بررسی تأثیر محتوای رسانه‌های اجتماعی بر قصد خرید با توجه به نقش میانجی نفوذ اجتماعی هنجاری و اطلاعاتی و ارتباط با مشتری (مشتریان فروشگاه نوین چرم از طریق شبکه اجتماعی اینستاگرام) [ دوره13, شماره 4 - زمستان سال 1397]