فارسی زاده.حسین
بررسی تاثیر ویژگی های شخصیتی مصرف کننده بر رفتار خرید در فروشگاه های زنجیره ای
[
دوره4,
شماره
1
- بهارسال
1388]
فاروقی.هیوا
بررسی عوامل موثر بر افزایش اعتماد مشتریان در خرید کالا و خدمات اینترنتی
[
دوره9,
شماره
1
- بهارسال
1393]
فاریابی.محمد
بررسی نقش بازاریابی رابطه مند، بازاریابی حسی و حمایتی در وفاداری مشتریان
[
دوره9,
شماره
3
- پاییزسال
1393]
فاریابی.محمد
بررسی نقش بازاریابی رابطه مند، بازاریابی حسی وحمایتی در وفاداری مشتریان
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1397]
فتاحی.راهله
تأثیر خدمات ارزش افزوده بر کیفیت و ارزش ویژهی برند در صنعت نوشابهسازی (مطالعهی موردی: کارخانه نوشابهسازی زمزم اصفهان)
[
دوره13,
شماره
2
- تابستانسال
1397]
فتاحی.فاطمه
مخاطرات دوگانه اثر استراتژیهای سهم بازار بر همنوایی با برند و وفاداری رفتاری و نگرشی هواداران باشگاههای فوتبال و والیبال
[
دوره11,
شماره
4
- زمستانسال
1395]
فتاحی.مجید
ارائه الگوی کارآفرینی الکترونیکی در کسب و کارهای کوچک و متوسط با رویکرد نظریهپردازی دادهبنیاد
[
دوره19,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
فتاحی.مجید
ارائه الگوی برند مقلد در رفتار خرید برندهای لوکس در کسب و کارهای اینترنتی با استفاده از نظریه داده بنیاد
[
دوره18,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
فتح اللهی.ثریا
طراحی مدل ارزیابی عوامل مؤثر بر رفتار نوستالژیک با رویکرد شاخصهای فرهنگی هافستد و عوامل اجتماعی، میراث و نگرش برند (مطالعه موردی: بازارهای نوستالژیک شهر تهران)
[
دوره14,
شماره
3
- پاییزسال
1398]
فتحعلی.متینه
بررسی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات لوکس
[
دوره10,
شماره
1
- بهارسال
1394]
فتحعلی.متینه
بررسی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات لوکس
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1397]
فتحی.هانیه
سنجش ارزش ویژه برند مکان و تأثیر آن بر دلبستگی شهروندان؛ تحلیل نقش میانجی رضایت از مکان
[
دوره13,
شماره
1
- بهارسال
1397]
فتوحی زاده.مهسا
بررسی نقش بازاریابی کارآفرینانه بر عملکرد نوآورانه: اثر میانجیگری سرمایه انسانی (مورد مطالعه: شرکتهای کوچک و متوسط دانشبنیان پارک علم و فناوری دانشگاه تهران)
[
دوره16,
شماره
4
- زمستانسال
1400]
فخاریان.میثم
تحلیل ریسکهای ادراک شده مشتریان بلیط اینترنتی شرکتهای هواپیمایی بر اساس مدل پذیرش فناوری (مورد مطالعه: شرکت هواپیمایی ایران ایر)
[
دوره13,
شماره
4
- زمستانسال
1397]
فخیم قاسم زاده.پروانه
رابطه بین لوازم جانبی خودرو با ارزیابی مصرف کننده از کالا
[
دوره7,
شماره
2
- تابستانسال
1391]
فراهانی.حسن
بررسی تاثیر گرایش به کارآفرینی و اطلاعات بازاریابی بر عملکرد شرکت های کوچک و متوسط استان مرکزی
[
دوره8,
شماره
4
- زمستانسال
1392]
فرجی.میثم
مسئولیت اجتماعی و کارایی سرمایهگذاری: نقش تعدیلی نوع استراتژی تجاری شرکت (مورد مطالعه: شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران)
[
دوره17,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
فرخی استاد.مصطفی
نقش مؤلفههای نوین برند در ارتقاء عملکرد برند از دیدگاه مشتریان (مورد مطالعه: فروشگاههای زنجیرهای هایپرمی مشهد)
[
دوره15,
شماره
3
- پاییزسال
1399]
فرخیان.ساحل
تبیین میزان رضایت مشتریان از طراحی محصول شرکت تولید سن سون با تاثیرپذیری از مدل کانو
[
دوره4,
شماره
2
- پاییزسال
1388]
فردی پور.رضا
اثر فاکتورهای اجتماعی سازمانی بر دانش ضمنی و اثربخشی بازاریابی برند ورزشی
[
دوره13,
شماره
1
- بهارسال
1397]
فرزام.فرید
صدور خدمات فنی و مهندسی ایران "بررسی مشکلات و ارائه پیشنهادات"
[
دوره1,
شماره
2
- پاییزسال
1385]
فرزین فر.علی اکبر
مرور نظام مند قابلیت های زنجیره تامین و مزیت رقابتی در زنجیره تامین صنایع غذایی
[
دوره20,
شماره
1
- بهارسال
1404]
فروغ نعمت اللهی.بهناز
تأثیر بازاریابی کارآفرینانه بر ارزش مشتری با نقش میانجی جهتگیری بازار در بنگاههای کوچک و متوسط
[
دوره14,
شماره
4
- زمستانسال
1398]
فرهنگی.علی اکبر
عوامل موثر بر تفکر استراتژیک
[
دوره5,
شماره
2
- پاییزسال
1389]
فرهنگی.علی اکبر
تاثیر عناصر آمیخته رسانه بر ارزش ویژه برند خدمات (مطالعه موردی بانک سینا)
[
دوره10,
شماره
1
- بهارسال
1394]
فرهنگی.علی اکبر
طراحی الگوی انتخاب بازارهای هدف صادراتی برای محصولات سینمایی کشور
[
دوره7,
شماره
3
- پاییزسال
1391]
فرهنگی.علی اکبر
بررسی نقش تبلیغات بر روی افزایش فروش شرکت ها و ارائه مدلی ریاضی جهت سنجش تاثیر آن بر روی سو دآوری
[
دوره4,
شماره
1
- بهارسال
1388]
فرهنگی.علی اکبر
بررسی اثر بخشی تبلیغات شرکت ملی گاز ایران در راستای بهینه سازی مصرف
[
دوره4,
شماره
2
- پاییزسال
1388]
فرهنگی.علی اکبر
بررسی نقش تبلیغات بر روی افزایش فروش شرکت ها و ارائه مدلی ریاضی جهت سنجش تاثیر آن بر روی سو دآوری
[
دوره4,
شماره
2
- پاییزسال
1388]
فریدچهر.الهام
طراحی مدل ارزیابی عوامل مؤثر بر رفتار نوستالژیک با رویکرد شاخصهای فرهنگی هافستد و عوامل اجتماعی، میراث و نگرش برند (مطالعه موردی: بازارهای نوستالژیک شهر تهران)
[
دوره14,
شماره
3
- پاییزسال
1398]
فریدچهر.الهام
تأثیر ابعاد خصوصیات کارآفرین، بازارگرایی و ارتباطات بر بازاریابی کارآفرینانه (مطالعه موردی: داروسازیهای استان تهران)
[
دوره13,
شماره
3
- پاییزسال
1397]
فسنقری.جواد
طراحی مدل جامع بازاریابی ورزشهای تفریحی: رویکردی فناوری محور
[
دوره16,
شماره
4
- زمستانسال
1400]
فضل زاده.علیرضا
بررسی نقش بازاریابی رابطه مند، بازاریابی حسی و حمایتی در وفاداری مشتریان
[
دوره9,
شماره
3
- پاییزسال
1393]
فضل زاده.علیرضا
بررسی نقش بازاریابی رابطه مند، بازاریابی حسی وحمایتی در وفاداری مشتریان
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1397]
فعال نصیری.محمد رضا
سازوکار اثرگذاری عوامل اقتصادی و کسبوکار بر حجم سپرده بانکی در بانکداری اسلامی
[
دوره18,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
فقیهی.ابوالحسن
بررسی عوامل موثر بر پذیرش مصرف کنندگان برای محصولات خاص
[
دوره8,
شماره
4
- زمستانسال
1392]
فلاح اصل.زهرا
ارزیابی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی در میان مشتریان بانک های دولتی و خصوصی مناطق 22 گانه شهر تهران
[
دوره10,
شماره
4
- زمستانسال
1394]
فلاح اصل.زهرا
ارزیابی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی در میان مشتریان بانک های دولتی و خصوصی مناطق 22 گانه شهر تهران
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1397]
فلاح نژاد.عباس
مروری بر عشق به مقصد گردشگری: مفاهیم مدیریتی برای کسبوکارهای گردشگری
[
دوره18,
شماره
1
- بهارسال
1402]
فندرسکی.فائزه
واکاوی عوامل مؤثر بر عملکرد شرکتهای تولیدی شهرک صنعتی شهر گرگان از منظر مدیریت بازاریابی و کارآفرینی
[
دوره14,
شماره
3
- پاییزسال
1398]
فنی.محمدرضا
شناسایی و ارزیابی عوامل موثر بر بازاریابی صنعت فولاد آلیاژی در ایران
[
دوره1,
شماره
2
- پاییزسال
1385]
فهیمی نژاد.علی
توسعه مدل عوامل درون سازمانی مؤثر برجذب حامیان مالی در ورزش قهرمانی
[
دوره14,
شماره
2
- تابستانسال
1398]
فیروزیان.محمود
بررسی اثر بخشی تبلیغات شرکت ملی گاز ایران در راستای بهینه سازی مصرف
[
دوره4,
شماره
2
- پاییزسال
1388]
فیروزیان.مریم
جایگاه یابی یک محصول در صنعت لوازم خانگی با استفاده از تکنیک نقشه ادراکی مصرف کنندگان
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1386]
فیض ابادی.اکرم
بررسی تأثیر بازارگرایی بر موفقیت محصول جدید با توجه به نقش میانجی متغیرهای سرمایه فکری و قابلیت یادگیری سازمانی
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1397]
فیض ابادی.اکرم
بررسی تأثیر شخصیت و تصویر ذهنی برند بر تبلیغات شفاهی
[
دوره11,
شماره
3
- پاییزسال
1395]
فیضی.زهرا
بررسی تأثیر محتوای رسانههای اجتماعی بر قصد خرید با توجه به نقش میانجی نفوذ اجتماعی هنجاری و اطلاعاتی و ارتباط با مشتری (مشتریان فروشگاه نوین چرم از طریق شبکه اجتماعی اینستاگرام)
[
دوره13,
شماره
4
- زمستانسال
1397]