خ

  • خادمی.طیبه بررسی نقش انگیزش‌های روان‌شناختی مصرف‌کننده بر درگیرسازی مشتری، دلبستگی و وفاداری به برند (مورد مطالعه: فروشگاه‌های زنجیره‌ای هایپرمی شهرتهران) [ دوره15, شماره 3 - پاییز سال 1399]
  • خادمی.طیبه همکاری در برندسازی از طریق انگیزه مشارکتی مشتریان در رسانه‌های دیجیتال [ دوره16, شماره 2 - تابستان سال 1400]
  • خادمی.طیبه تأثیر قابلیت حسگری بازار بر عملکرد شرکت با نقش میانجی نوآوری و سیستم مدیریت برند [ دوره15, شماره 4 - زمستان سال 1399]
  • خادمی.طیبه بررسی عوامل مؤثر بر کیفیت ارتباط مشتری در خلق ارزش برند و قصد خرید آنلاین (مورد مطالعه: مشتریان فروشگاه‌های اینترنتی شهر تهران) [ دوره14, شماره 3 - پاییز سال 1398]
  • خادمی.مهدی سنجش ارزش ویژه برند مکان و تأثیر آن بر دلبستگی شهروندان؛ تحلیل نقش میانجی رضایت از مکان [ دوره13, شماره 1 - بهار سال 1397]
  • خالقی بایگی.مریم تعیین عوامل اصلی تاثیرگذار بر شکست پروژه‌های مدیریت ارتباط با مشتریان CRM (مورد کاوی: گروه پیاده سازی فرایند مدیریت ارتباط با مشتریان دانشکده ریاضی و علوم کامپیوتر دانشگاه صنعتی امیرکبیر) [ دوره9, شماره 3 - پاییز سال 1393]
  • خالقی بایگی.مریم تعیین عوامل اصلی تاثیرگذار بر شکست پروژه‌های مدیریت ارتباط با مشتریان CRM (مورد کاوی: گروه پیاده سازی فرایند مدیریت ارتباط با مشتریان دانشکده ریاضی و علوم کامپیوتر دانشگاه صنعتی امیر کبیر) [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]
  • خانجانی.بهزاد تأثیر بکارگیری دانش مشتری در نوآوری و کارآیی محصول جدید (مورد مطالعه: شرکت نرم‌افزاری سماسامانه) [ دوره17, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • خانی.الهام بررسی تاثیر ابعاد عینی پرداخت الکترونیک بر استفاده از سیستم های پرداخت الکترونیک با نقش میانجی امنیت ادراک شده و اعتماد ادراک شده پرداخت الکترونیک در شعب بانک ملت شهرستان ساری [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]
  • خانی.الهام بررسی تاثیر ابعاد عینی پرداخت الکترونیک بر استفاده از سیستم های پرداخت الکترونیک با نقش میانجی امنیت ادراک شده و اعتماد ادراک شده پرداخت الکترونیک در شعب بانک ملت شهرستان ساری [ دوره10, شماره 4 - زمستان سال 1394]
  • خانی.ناصر نگاه چند بعدی به نگرش: تبیین رویکرد تئوری تلاش در بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش همراه بانک [ دوره13, شماره 4 - زمستان سال 1397]
  • خداداد حسینی.سید حمید واکاوی ویژگی‌های کلامی و بصری محصولات ارائه شده در فروشگاه‌های آنلاین [ دوره19, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • خداداد حسینی.سید حمید مفهوم پردازی نقش فرد کارآفرین در بازاریابی کسب و کارهای خانگی محور [ دوره6, شماره 2 - تابستان سال 1390]
  • خدادی.نهال تأثیر پذیرش رسانه اجتماعی بر عملکرد شرکت‌های واردکننده پوشاک (مورد مطالعه: اینستاگرام) [ دوره14, شماره 1 - بهار سال 1398]
  • خدایاری.بهناز مطالعه تأثیر سطح درگیری ذهنی مشتری در فرآیند بازاریابی افراد تأثیرگذار بر تمایل به سفر به مقصد، نگرش نسبت به برند و تمایل به خرید [ دوره18, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • خدایاری.فرانک بررسی تأثیر جهت‌گیری بازار بر استراتژی‌های نوآوری [ دوره14, شماره 2 - تابستان سال 1398]
  • خدایاری.فرانک تأثیر ویژگی‌های شخصیتی بیمه‌گذار بر شخصیت برند و وفاداری به برند (مورد مطالعه: شرکت‌های بیمه ایران در شهرستان لنگرود) [ دوره12, شماره 2 - تابستان سال 1396]
  • خدایاری.فرانک تأثیر ویژگی‌های نوآوری محصول و ارتباطات برند بر ارزش ویژه برند (مورد مطالعه: شرکت کشت و صنعت قارچ رامند مجار) [ دوره15, شماره 3 - پاییز سال 1399]
  • خدایاری.فرانک تأثیر محرک‌های جذابیت برند بر تعهد به برند و تبلیغات شفاهی مثبت با نقش میانجی‌گری هویت‌پذیری مصرف‌کننده از برند [ دوره15, شماره 4 - زمستان سال 1399]
  • خدایاری.فرانک تأثیر بکارگیری دانش مشتری در نوآوری و کارآیی محصول جدید (مورد مطالعه: شرکت نرم‌افزاری سماسامانه) [ دوره17, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • خدایاری.فرانک تأثیر هیجانات منفی مشتریان بر تبلیغات شفاهی منفی الکترونیک با نقش میانجی انتقام و میل به بهبود (مورد مطالعه: شرکت دیجی‌کالا) [ دوره18, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • خدایاری.فرانک نقش ارزش ویژه برند آنلاین بر تمایل به خرید مجدد با درنظر داشتن نقش جذابیت بصری، ترجیح آنلاین و تمایل به پرداخت قیمت بالاتر در محصولات با تکنولوژی بالا [ دوره19, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • خزایی کوهپر.مصطفی بازاریابی کارآفرینانه دانشگاهی: توسعه مدل با رویکرد آمیخته [ دوره16, شماره 1 - بهار سال 1400]
  • خسروی.کیانوش تأثیر تمایل کارآفرینانه بر رفتار کسب‌وکارهای نوپا با نقش تعدیل‌گر فرهنگ ملی [ دوره14, شماره 4 - زمستان سال 1398]
  • خسروی.کیانوش بررسی تأثیر عوامل شخصیتی و تسهیل‌گرهای محیطی بر انگیزه‌های کارآفرینی [ دوره14, شماره 1 - بهار سال 1398]
  • خسروی.نیره طراحی مدل زیست‌بوم استارتاپ‌های حوزه خدمات پزشکی [ دوره18, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • خضری.محمد طراحی مدل بازاریابی عصبی با رویکرد نگرش رفتار مصرف کننده در صنعت بانکداری [ دوره19, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • خلج.مهران تخمین تأثیرات کیفیت خدمات توسط رویکرد سروکوال در لیزینگ شرکت ایران‌خودرو [ دوره15, شماره 3 - پاییز سال 1399]
  • خلیل زاده.محسن بررسی تأثیر توسعۀ محصول جدید و استراتژی‌های بازاریابی بین‌الملل بر عملکرد صادراتی (مطالعه موردی: شرکت‌های تولیدی و صادراتی استان آذربایجان غربی) [ دوره11, شماره 1 - بهار سال 1395]
  • خلیلی عراقی.مریم یکپارچه سازی بازاریابی مبتنی بر خلق ارزش در صنعت بانکداری [ دوره19, شماره 4 - زمستان سال 1403]
  • خمر.فریبا بررسی تأثیر عدالت ادراک شده بر نیات پس از خرید به واسطه هیجانات و رضایت پس از بازیابی (مورد مطالعه: مشتریان شعب بانک انصار در استان گلستان) [ دوره16, شماره 1 - بهار سال 1400]
  • خنده رو.نرگس بررسی تأثیر عوامل کلیدی بازاریابی در موفقیت شرکت‌های کوچک و متوسط فناوری محور [ دوره11, شماره 3 - پاییز سال 1395]
  • خواجویی.فاطمه تاثیر رضایت و بی تفاوتی (اینرسی) بر وفاداری مشتری (مطالعه موردی: گوشی تلفن همراه) [ دوره8, شماره 2 - تابستان سال 1392]
  • خواجه ئیان.داتیس روایت مصرف‌کنندگان از مصرف، دریچه‌ای به ذهن مصرف‌کنندگان رویکرد مرور نظام‌مند ادبیات روایت [ دوره15, شماره 3 - پاییز سال 1399]
  • خوچیانی.رامین سازوکار اثرگذاری عوامل اقتصادی و کسب‌وکار بر حجم سپرده بانکی در بانک‌داری اسلامی [ دوره18, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • خورسند دلچه.علی تأثیر شهرت و کیفیت وب‌سایت‌ها بر احساس، ریسک درک شده و قصد خرید مشتریان از فروشگاه‌های‌ آنلاین (مطالعه موردی: وب‌سایت دیجی‌کالا) [ دوره15, شماره 1 - بهار سال 1399]
  • خیری.بهرام ارزیابی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند مبتنی بر نظر مصرف کننده (شش طبقه محصول مصرفی در فروشگاه رفاه سطح شهر تهران) [ دوره4, شماره 2 - پاییز سال 1388]
  • خیری.بهرام بررسی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات لوکس [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]
  • خیری.بهرام وابستگی عاطفی مصرف کنندگان به برند: پیش نیازها و نتایج [ دوره8, شماره 3 - پاییز سال 1392]
  • خیری.بهرام هوش فرهنگی و رابطه آن با ویژگی های کار آفرینانه مدیران سازمان های غیردولتی در ایران [ دوره4, شماره 2 - پاییز سال 1388]
  • خیری.بهرام ارزیابی تاثیر تصویر ذهنی ادراک شده مصرف کنندگان از شرکت بر تعمیم نام تجاری [ دوره4, شماره 1 - بهار سال 1388]
  • خیری.بهرام بررسی وارزیابی رابطه بین آگاهی از کشور خاستگاه مارک تجاری و تصویر ذهنی از کشور خاستگاه تولید [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1387]
  • خیری.بهرام بررسی تاثیر کشور خاستگاه تولید بر رفتار مصرف کننده: ارزیابی نقش تعدیل گرانه میزان درگیری محصول و میزان آشنایی با محصول بر تاثیر کشور خاستگاه تولید بر ارزیابی محصول و نیات رفتاری مشتریان [ دوره7, شماره 4 - زمستان سال 1391]
  • خیری.بهرام بررسی تاثیر عوامل زمینه ای، وفاداری به برند و تغییر دادن برند بر روی تصمیم خرید مصرف کنندگان جوان [ دوره6, شماره 1 - بهار سال 1390]
  • خیری.بهرام بازاریابی اصالی - بازاریابی پراگماتیک (مؤلفه‌ها، پیشایندها، پیامدها): تعامل‌ها، تقابل‌ها [ دوره13, شماره 3 - پاییز سال 1397]
  • خیری.بهرام بررسی تاثیر تکنولوژی سیستم شناسایی از طریق امواج رادیویی بر کارآیی زنجیره تامین با تاکید برصنایع غذایی [ دوره5, شماره 1 - بهار سال 1389]
  • خیری.بهرام بررسی تاثیر عوامل منتخب بر قصد خرید محصولات سبز [ دوره7, شماره 2 - تابستان سال 1391]
  • خیری.بهرام بررسی تاثیر ابزارهای سنتی بازاریابی سیاسی بر رفتار رای دهندگان [ دوره6, شماره 3 - پاییز سال 1390]
  • خیری.بهرام بررسی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات لوکس [ دوره10, شماره 1 - بهار سال 1394]
  • خیری.بهرام توسعه یک مدل جهت استقرار نرم افزار به عنوان خدمت [ دوره9, شماره 1 - بهار سال 1393]
  • خیری.بهرام بررسی تاثیر بسته بندی محصول و الگوهای ارتباطی خانواده بر رفتار خرید کودکان و والدین (کودکان و والدین مراجعه کننده به مراکز تفریحی و خرید) [ دوره9, شماره 3 - پاییز سال 1393]
  • خیری.کیانا عوامل مؤثر بر رفتار تغییر برند سبز در مصرف‌کنندگان محصولات آرایشی و بهداشتی طبیعی (مطالعه موردی: محصولات سینره) [ دوره16, شماره 2 - تابستان سال 1400]