خادمی.طیبه
بررسی نقش انگیزشهای روانشناختی مصرفکننده بر درگیرسازی مشتری، دلبستگی و وفاداری به برند (مورد مطالعه: فروشگاههای زنجیرهای هایپرمی شهرتهران)
[
دوره15,
شماره
3
- پاییزسال
1399]
خادمی.طیبه
همکاری در برندسازی از طریق انگیزه مشارکتی مشتریان در رسانههای دیجیتال
[
دوره16,
شماره
2
- تابستانسال
1400]
خادمی.طیبه
تأثیر قابلیت حسگری بازار بر عملکرد شرکت با نقش میانجی نوآوری و سیستم مدیریت برند
[
دوره15,
شماره
4
- زمستانسال
1399]
خادمی.طیبه
بررسی عوامل مؤثر بر کیفیت ارتباط مشتری در خلق ارزش برند و قصد خرید آنلاین (مورد مطالعه: مشتریان فروشگاههای اینترنتی شهر تهران)
[
دوره14,
شماره
3
- پاییزسال
1398]
خادمی.مهدی
سنجش ارزش ویژه برند مکان و تأثیر آن بر دلبستگی شهروندان؛ تحلیل نقش میانجی رضایت از مکان
[
دوره13,
شماره
1
- بهارسال
1397]
خالقی بایگی.مریم
تعیین عوامل اصلی تاثیرگذار بر شکست پروژههای مدیریت ارتباط با مشتریان CRM (مورد کاوی: گروه پیاده سازی فرایند مدیریت ارتباط با مشتریان دانشکده ریاضی و علوم کامپیوتر دانشگاه صنعتی امیرکبیر)
[
دوره9,
شماره
3
- پاییزسال
1393]
خالقی بایگی.مریم
تعیین عوامل اصلی تاثیرگذار بر شکست پروژههای مدیریت ارتباط با مشتریان CRM (مورد کاوی: گروه پیاده سازی فرایند مدیریت ارتباط با مشتریان دانشکده ریاضی و علوم کامپیوتر دانشگاه صنعتی امیر کبیر)
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1397]
خانجانی.بهزاد
تأثیر بکارگیری دانش مشتری در نوآوری و کارآیی محصول جدید (مورد مطالعه: شرکت نرمافزاری سماسامانه)
[
دوره17,
شماره
3
- پاییزسال
1401]
خانی.الهام
بررسی تاثیر ابعاد عینی پرداخت الکترونیک بر استفاده از سیستم های پرداخت الکترونیک با نقش میانجی امنیت ادراک شده و اعتماد ادراک شده پرداخت الکترونیک در شعب بانک ملت شهرستان ساری
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1397]
خانی.الهام
بررسی تاثیر ابعاد عینی پرداخت الکترونیک بر استفاده از سیستم های پرداخت الکترونیک با نقش میانجی امنیت ادراک شده و اعتماد ادراک شده پرداخت الکترونیک در شعب بانک ملت شهرستان ساری
[
دوره10,
شماره
4
- زمستانسال
1394]
خانی.ناصر
نگاه چند بعدی به نگرش: تبیین رویکرد تئوری تلاش در بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش همراه بانک
[
دوره13,
شماره
4
- زمستانسال
1397]
خداداد حسینی.سید حمید
واکاوی ویژگیهای کلامی و بصری محصولات ارائه شده در فروشگاههای آنلاین
[
دوره19,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
خداداد حسینی.سید حمید
مفهوم پردازی نقش فرد کارآفرین در بازاریابی کسب و کارهای خانگی محور
[
دوره6,
شماره
2
- تابستانسال
1390]
خدادی.نهال
تأثیر پذیرش رسانه اجتماعی بر عملکرد شرکتهای واردکننده پوشاک (مورد مطالعه: اینستاگرام)
[
دوره14,
شماره
1
- بهارسال
1398]
خدایاری.بهناز
مطالعه تأثیر سطح درگیری ذهنی مشتری در فرآیند بازاریابی افراد تأثیرگذار بر تمایل به سفر به مقصد، نگرش نسبت به برند و تمایل به خرید
[
دوره18,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
خدایاری.فرانک
بررسی تأثیر جهتگیری بازار بر استراتژیهای نوآوری
[
دوره14,
شماره
2
- تابستانسال
1398]
خدایاری.فرانک
تأثیر ویژگیهای شخصیتی بیمهگذار بر شخصیت برند و وفاداری به برند (مورد مطالعه: شرکتهای بیمه ایران در شهرستان لنگرود)
[
دوره12,
شماره
2
- تابستانسال
1396]
خدایاری.فرانک
تأثیر ویژگیهای نوآوری محصول و ارتباطات برند بر ارزش ویژه برند (مورد مطالعه: شرکت کشت و صنعت قارچ رامند مجار)
[
دوره15,
شماره
3
- پاییزسال
1399]
خدایاری.فرانک
تأثیر محرکهای جذابیت برند بر تعهد به برند و تبلیغات شفاهی مثبت با نقش میانجیگری هویتپذیری مصرفکننده از برند
[
دوره15,
شماره
4
- زمستانسال
1399]
خدایاری.فرانک
تأثیر بکارگیری دانش مشتری در نوآوری و کارآیی محصول جدید (مورد مطالعه: شرکت نرمافزاری سماسامانه)
[
دوره17,
شماره
3
- پاییزسال
1401]
خدایاری.فرانک
تأثیر هیجانات منفی مشتریان بر تبلیغات شفاهی منفی الکترونیک با نقش میانجی انتقام و میل به بهبود (مورد مطالعه: شرکت دیجیکالا)
[
دوره18,
شماره
1
- بهارسال
1402]
خدایاری.فرانک
نقش ارزش ویژه برند آنلاین بر تمایل به خرید مجدد با درنظر داشتن نقش جذابیت بصری، ترجیح آنلاین و تمایل به پرداخت قیمت بالاتر در محصولات با تکنولوژی بالا
[
دوره19,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
خزایی کوهپر.مصطفی
بازاریابی کارآفرینانه دانشگاهی: توسعه مدل با رویکرد آمیخته
[
دوره16,
شماره
1
- بهارسال
1400]
خسروی.کیانوش
تأثیر تمایل کارآفرینانه بر رفتار کسبوکارهای نوپا با نقش تعدیلگر فرهنگ ملی
[
دوره14,
شماره
4
- زمستانسال
1398]
خسروی.کیانوش
بررسی تأثیر عوامل شخصیتی و تسهیلگرهای محیطی بر انگیزههای کارآفرینی
[
دوره14,
شماره
1
- بهارسال
1398]
خسروی.نیره
طراحی مدل زیستبوم استارتاپهای حوزه خدمات پزشکی
[
دوره18,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
خضری.محمد
طراحی مدل بازاریابی عصبی با رویکرد نگرش رفتار مصرف کننده در صنعت بانکداری
[
دوره19,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
خلج.مهران
تخمین تأثیرات کیفیت خدمات توسط رویکرد سروکوال در لیزینگ شرکت ایرانخودرو
[
دوره15,
شماره
3
- پاییزسال
1399]
خلیل زاده.محسن
بررسی تأثیر توسعۀ محصول جدید و استراتژیهای بازاریابی بینالملل بر عملکرد صادراتی (مطالعه موردی: شرکتهای تولیدی و صادراتی استان آذربایجان غربی)
[
دوره11,
شماره
1
- بهارسال
1395]
خلیلی عراقی.مریم
یکپارچه سازی بازاریابی مبتنی بر خلق ارزش در صنعت بانکداری
[
دوره19,
شماره
4
- زمستانسال
1403]
خمر.فریبا
بررسی تأثیر عدالت ادراک شده بر نیات پس از خرید به واسطه هیجانات و رضایت پس از بازیابی (مورد مطالعه: مشتریان شعب بانک انصار در استان گلستان)
[
دوره16,
شماره
1
- بهارسال
1400]
خنده رو.نرگس
بررسی تأثیر عوامل کلیدی بازاریابی در موفقیت شرکتهای کوچک و متوسط فناوری محور
[
دوره11,
شماره
3
- پاییزسال
1395]
خواجویی.فاطمه
تاثیر رضایت و بی تفاوتی (اینرسی) بر وفاداری مشتری (مطالعه موردی: گوشی تلفن همراه)
[
دوره8,
شماره
2
- تابستانسال
1392]
خواجه ئیان.داتیس
روایت مصرفکنندگان از مصرف، دریچهای به ذهن مصرفکنندگان رویکرد مرور نظاممند ادبیات روایت
[
دوره15,
شماره
3
- پاییزسال
1399]
خوچیانی.رامین
سازوکار اثرگذاری عوامل اقتصادی و کسبوکار بر حجم سپرده بانکی در بانکداری اسلامی
[
دوره18,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
خورسند دلچه.علی
تأثیر شهرت و کیفیت وبسایتها بر احساس، ریسک درک شده و قصد خرید مشتریان از فروشگاههای آنلاین (مطالعه موردی: وبسایت دیجیکالا)
[
دوره15,
شماره
1
- بهارسال
1399]
خیری.بهرام
ارزیابی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند مبتنی بر نظر مصرف کننده (شش طبقه محصول مصرفی در فروشگاه رفاه سطح شهر تهران)
[
دوره4,
شماره
2
- پاییزسال
1388]
خیری.بهرام
بررسی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات لوکس
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1397]
خیری.بهرام
وابستگی عاطفی مصرف کنندگان به برند: پیش نیازها و نتایج
[
دوره8,
شماره
3
- پاییزسال
1392]
خیری.بهرام
هوش فرهنگی و رابطه آن با ویژگی های کار آفرینانه مدیران سازمان های غیردولتی در ایران
[
دوره4,
شماره
2
- پاییزسال
1388]
خیری.بهرام
ارزیابی تاثیر تصویر ذهنی ادراک شده مصرف کنندگان از شرکت بر تعمیم نام تجاری
[
دوره4,
شماره
1
- بهارسال
1388]
خیری.بهرام
بررسی وارزیابی رابطه بین آگاهی از کشور خاستگاه مارک تجاری و تصویر ذهنی از کشور خاستگاه تولید
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1387]
خیری.بهرام
بررسی تاثیر کشور خاستگاه تولید بر رفتار مصرف کننده: ارزیابی نقش تعدیل گرانه میزان درگیری محصول و میزان آشنایی با محصول بر تاثیر کشور خاستگاه تولید بر ارزیابی محصول و نیات رفتاری مشتریان
[
دوره7,
شماره
4
- زمستانسال
1391]
خیری.بهرام
بررسی تاثیر عوامل زمینه ای، وفاداری به برند و تغییر دادن برند بر روی تصمیم خرید مصرف کنندگان جوان
[
دوره6,
شماره
1
- بهارسال
1390]
خیری.بهرام
بررسی تاثیر تکنولوژی سیستم شناسایی از طریق امواج رادیویی بر کارآیی زنجیره تامین با تاکید برصنایع غذایی
[
دوره5,
شماره
1
- بهارسال
1389]
خیری.بهرام
بررسی تاثیر عوامل منتخب بر قصد خرید محصولات سبز
[
دوره7,
شماره
2
- تابستانسال
1391]
خیری.بهرام
بررسی تاثیر ابزارهای سنتی بازاریابی سیاسی بر رفتار رای دهندگان
[
دوره6,
شماره
3
- پاییزسال
1390]
خیری.بهرام
بررسی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات لوکس
[
دوره10,
شماره
1
- بهارسال
1394]
خیری.بهرام
توسعه یک مدل جهت استقرار نرم افزار به عنوان خدمت
[
دوره9,
شماره
1
- بهارسال
1393]
خیری.بهرام
بررسی تاثیر بسته بندی محصول و الگوهای ارتباطی خانواده بر رفتار خرید کودکان و والدین (کودکان و والدین مراجعه کننده به مراکز تفریحی و خرید)
[
دوره9,
شماره
3
- پاییزسال
1393]
خیری.کیانا
عوامل مؤثر بر رفتار تغییر برند سبز در مصرفکنندگان محصولات آرایشی و بهداشتی طبیعی (مطالعه موردی: محصولات سینره)
[
دوره16,
شماره
2
- تابستانسال
1400]