خالقی بایگی.مریم
تعیین عوامل اصلی تاثیرگذار بر شکست پروژههای مدیریت ارتباط با مشتریان CRM (مورد کاوی: گروه پیاده سازی فرایند مدیریت ارتباط با مشتریان دانشکده ریاضی و علوم کامپیوتر دانشگاه صنعتی امیرکبیر)
[
دوره9,
شماره
3
- پاییزسال
1393]
خیری.بهرام
توسعه یک مدل جهت استقرار نرم افزار به عنوان خدمت
[
دوره9,
شماره
1
- بهارسال
1393]
خیری.بهرام
بررسی تاثیر بسته بندی محصول و الگوهای ارتباطی خانواده بر رفتار خرید کودکان و والدین (کودکان و والدین مراجعه کننده به مراکز تفریحی و خرید)
[
دوره9,
شماره
3
- پاییزسال
1393]