خ

  • خالقی بایگی.مریم تعیین عوامل اصلی تاثیرگذار بر شکست پروژه‌های مدیریت ارتباط با مشتریان CRM (مورد کاوی: گروه پیاده سازی فرایند مدیریت ارتباط با مشتریان دانشکده ریاضی و علوم کامپیوتر دانشگاه صنعتی امیرکبیر) [ دوره9, شماره 3 - پاییز سال 1393]
  • خیری.بهرام توسعه یک مدل جهت استقرار نرم افزار به عنوان خدمت [ دوره9, شماره 1 - بهار سال 1393]
  • خیری.بهرام بررسی تاثیر بسته بندی محصول و الگوهای ارتباطی خانواده بر رفتار خرید کودکان و والدین (کودکان و والدین مراجعه کننده به مراکز تفریحی و خرید) [ دوره9, شماره 3 - پاییز سال 1393]