خ

  • خادمی.طیبه همکاری در برندسازی از طریق انگیزه مشارکتی مشتریان در رسانه‌های دیجیتال [ دوره16, شماره 2 - تابستان سال 1400]
  • خزایی کوهپر.مصطفی بازاریابی کارآفرینانه دانشگاهی: توسعه مدل با رویکرد آمیخته [ دوره16, شماره 1 - بهار سال 1400]
  • خمر.فریبا بررسی تأثیر عدالت ادراک شده بر نیات پس از خرید به واسطه هیجانات و رضایت پس از بازیابی (مورد مطالعه: مشتریان شعب بانک انصار در استان گلستان) [ دوره16, شماره 1 - بهار سال 1400]
  • خیری.کیانا عوامل مؤثر بر رفتار تغییر برند سبز در مصرف‌کنندگان محصولات آرایشی و بهداشتی طبیعی (مطالعه موردی: محصولات سینره) [ دوره16, شماره 2 - تابستان سال 1400]