ب

  • بابایی.سحر نقش تمرکز بر استراتژی‌های نوآوری در تقویت تجاری‌سازی محصولات و خدمات در شرکت‌های کوچک تا متوسط (SME) [ دوره16, شماره 4 - زمستان سال 1400]
  • باشکوه.محمد بررسی تأثیر ابعاد بازاریابی داخلی بر تعهد کارمندان ادارات شهرداری زنجان با نقش میانجی نگرش کارکنان نسبت به کار [ دوره16, شماره 3 - پاییز سال 1400]
  • باقری کهیش.عاطفه تأثیر بازارگرایی بر عملکرد صادرات با نقش میانجی اثربخشی و قابلیت‌های بازاریابی (مطالعه موردی: شرکت‌های صادراتی شهر اهواز) [ دوره16, شماره 3 - پاییز سال 1400]
  • بخشنده.مهدیه تأثیر بازارگرایی بر عملکرد صادرات با نقش میانجی اثربخشی و قابلیت‌های بازاریابی (مطالعه موردی: شرکت‌های صادراتی شهر اهواز) [ دوره16, شماره 3 - پاییز سال 1400]
  • برزگرلو.داریوش اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر موفقیت خرده‌فروشی در جوامع چند فرهنگی (مطالعه موردی: فروشگاه‌های افق کوروش شهر شیراز) [ دوره16, شماره 1 - بهار سال 1400]
  • برومندنسب.علی همکاری در برندسازی از طریق انگیزه مشارکتی مشتریان در رسانه‌های دیجیتال [ دوره16, شماره 2 - تابستان سال 1400]