بابایی.سحر
نقش تمرکز بر استراتژیهای نوآوری در تقویت تجاریسازی محصولات و خدمات در شرکتهای کوچک تا متوسط (SME)
[
دوره16,
شماره
4
- زمستانسال
1400]
باشکوه.محمد
بررسی تأثیر ابعاد بازاریابی داخلی بر تعهد کارمندان ادارات شهرداری زنجان با نقش میانجی نگرش کارکنان نسبت به کار
[
دوره16,
شماره
3
- پاییزسال
1400]
باقری کهیش.عاطفه
تأثیر بازارگرایی بر عملکرد صادرات با نقش میانجی اثربخشی و قابلیتهای بازاریابی (مطالعه موردی: شرکتهای صادراتی شهر اهواز)
[
دوره16,
شماره
3
- پاییزسال
1400]
بخشنده.مهدیه
تأثیر بازارگرایی بر عملکرد صادرات با نقش میانجی اثربخشی و قابلیتهای بازاریابی (مطالعه موردی: شرکتهای صادراتی شهر اهواز)
[
دوره16,
شماره
3
- پاییزسال
1400]
برزگرلو.داریوش
اولویتبندی عوامل مؤثر بر موفقیت خردهفروشی در جوامع چند فرهنگی (مطالعه موردی: فروشگاههای افق کوروش شهر شیراز)
[
دوره16,
شماره
1
- بهارسال
1400]
برومندنسب.علی
همکاری در برندسازی از طریق انگیزه مشارکتی مشتریان در رسانههای دیجیتال
[
دوره16,
شماره
2
- تابستانسال
1400]