بدیع زاده.علی
بررسی عوامل تأثیرگذار بر مدیریت تجربه مشتری با تأکید بر شاخصهای بانکی (مطالعه موردی: بانک مسکن شهر کرمانشاه)
[
دوره13,
شماره
1
- بهارسال
1397]
بدیعی.اقدس
شناسایی عوامل مؤثر بر موفقیت بازاریابی در یکی از شعب بانک تجارت با استفاده از تکنیکهای دادهکاوی
[
دوره13,
شماره
1
- بهارسال
1397]
برخورداری.علی
تأثیر ابعاد خصوصیات کارآفرین، بازارگرایی و ارتباطات بر بازاریابی کارآفرینانه (مطالعه موردی: داروسازیهای استان تهران)
[
دوره13,
شماره
3
- پاییزسال
1397]
برقی مقدم.جعفر
رابطه بین تعهد رابطهمند و رفع تعارض با رضایت مشتریان کالاهای ورزشی
[
دوره13,
شماره
1
- بهارسال
1397]
بنی اسدی.ندا
بررسی تأثیرات اقدامات عوامل بازاریابی در توسعه صنایع تبدیلی و تکمیلی خرما در استان کرمان
[
دوره13,
شماره
4
- زمستانسال
1397]
بهرامی.سوسن
نگاه چند بعدی به نگرش: تبیین رویکرد تئوری تلاش در بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش همراه بانک
[
دوره13,
شماره
4
- زمستانسال
1397]