ب

  • بدیع زاده.علی بررسی عوامل تأثیرگذار بر مدیریت تجربه مشتری با تأکید بر شاخص‌های بانکی (مطالعه موردی: بانک مسکن شهر کرمانشاه) [ دوره13, شماره 1 - بهار سال 1397]
  • بدیعی.اقدس شناسایی عوامل مؤثر بر موفقیت بازاریابی در یکی از شعب بانک تجارت با استفاده از تکنیک‌های داده‌کاوی [ دوره13, شماره 1 - بهار سال 1397]
  • برخورداری.علی تأثیر ابعاد خصوصیات کارآفرین، بازارگرایی و ارتباطات بر بازاریابی کارآفرینانه (مطالعه موردی: داروسازی‌های استان تهران) [ دوره13, شماره 3 - پاییز سال 1397]
  • برقی مقدم.جعفر رابطه بین تعهد رابطه‌مند و رفع تعارض با رضایت مشتریان کالاهای ورزشی [ دوره13, شماره 1 - بهار سال 1397]
  • بنی اسدی.ندا بررسی تأثیرات اقدامات عوامل بازاریابی در توسعه صنایع تبدیلی و تکمیلی خرما در استان کرمان [ دوره13, شماره 4 - زمستان سال 1397]
  • بهرامی.سوسن نگاه چند بعدی به نگرش: تبیین رویکرد تئوری تلاش در بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش همراه بانک [ دوره13, شماره 4 - زمستان سال 1397]