قبادی.بهروز
بررسی تأثیر تبلیغات نوستالژیک بر قصد خرید با توجه به نقش میانجی خود تداومی ادراک شده، نگرش به برند و پاسخ عاطفی به نام تجاری (مورد مطالعه: محصولات پاک)
[
دوره13,
شماره
3
- پاییزسال
1397]
قربانی آسیابر.مجتبی
تأثیر تداعی کنندهها بر ارزش ویژه برند باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران
[
دوره13,
شماره
4
- زمستانسال
1397]
قربانی دینانی.حسن
تأثیر خدمات ارزش افزوده بر کیفیت و ارزش ویژهی برند در صنعت نوشابهسازی (مطالعهی موردی: کارخانه نوشابهسازی زمزم اصفهان)
[
دوره13,
شماره
2
- تابستانسال
1397]