ق

  • قبادی.بهروز بررسی تأثیر تبلیغات نوستالژیک بر قصد خرید با توجه به نقش میانجی خود تداومی ادراک شده، نگرش به برند و پاسخ عاطفی به نام تجاری (مورد مطالعه: محصولات پاک) [ دوره13, شماره 3 - پاییز سال 1397]
  • قربانی آسیابر.مجتبی تأثیر تداعی کننده‌ها بر ارزش ویژه برند باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران [ دوره13, شماره 4 - زمستان سال 1397]
  • قربانی دینانی.حسن تأثیر خدمات ارزش افزوده بر کیفیت و ارزش ویژه‌ی برند در صنعت نوشابه‌سازی (مطالعه‌ی موردی: کارخانه نوشابه‌سازی زمزم اصفهان) [ دوره13, شماره 2 - تابستان سال 1397]