ق

  • قاسمی.پریا بررسی تاثیر مسئولیت پذیری اجتماعی سازمان به وفاداری مشتریان (بانک پاسارگاد اهواز) [ دوره9, شماره 1 - بهار سال 1393]
  • قربانی فرد.بهنام تاثیر ابعاد جو سازمانی بر تحقق قول برند (مطالعه موردی: بانک مسکن) [ دوره9, شماره 1 - بهار سال 1393]
  • قربانی قویدل.سهیل تاثیر اعتبار برند بر وفاداری مشتریان از دیدگاه خریداران لوازم خانگی [ دوره9, شماره 2 - تابستان سال 1393]
  • قربانی.حسن بررسی تاثیر همسویی استراتژی های بازاریابی بر زنجیره تامین و عملکرد سازمان (مطالعه موردی: گروه صنعتی انتخاب) [ دوره9, شماره 2 - تابستان سال 1393]