ش

  • شافعی.رضا بررسی عوامل موثر بر افزایش اعتماد مشتریان در خرید کالا و خدمات اینترنتی [ دوره9, شماره 1 - بهار سال 1393]
  • شبگو منصف.سید محمود تاثیر اعتبار برند بر وفاداری مشتریان از دیدگاه خریداران لوازم خانگی [ دوره9, شماره 2 - تابستان سال 1393]
  • شعبانی.رضا بررسی تاثیر خدمات لذت بخش و اعتماد بر وفاداری مشتریان [ دوره9, شماره 4 - زمستان سال 1393]
  • شعبانی.رضا بررسی رابطه اعتماد و اطمینان مصرف کننده بر پذیرش برندهای خرده فروشی (مطالعه موردی: هاکوپیان) [ دوره9, شماره 2 - تابستان سال 1393]
  • شیخی.آزاده بررسی عوامل موثر بر افزایش اعتماد مشتریان در خرید کالا و خدمات اینترنتی [ دوره9, شماره 1 - بهار سال 1393]