ش

  • شاه طهماسبی.اسماعیل راهبرد مشارکت برند با توجه به نگرش مشتری؛ محصولات لپ تاپ، گوشی همراه و خودرو [ دوره10, شماره 3 - پاییز سال 1394]
  • شکاری.سمیه بررسی تاثیر بازاریابی رابطه ای بر تصمیم گیری خرید مشتریان با میانجی گری تبلیغات شفاهی [ دوره10, شماره 3 - پاییز سال 1394]
  • شهابی.علی تحلیل تاثیر تبلیغات اینترنتی بر بازار صنعتی در ایران با تکنیک دیماتل فازی و رویکرد سیستمی: مطالعه موردی سایت های تبلیغاتی ایران [ دوره10, شماره 3 - پاییز سال 1394]