شاه طهماسبی.اسماعیل
راهبرد مشارکت برند با توجه به نگرش مشتری؛ محصولات لپ تاپ، گوشی همراه و خودرو
[
دوره10,
شماره
3
- پاییزسال
1394]
شکاری.سمیه
بررسی تاثیر بازاریابی رابطه ای بر تصمیم گیری خرید مشتریان با میانجی گری تبلیغات شفاهی
[
دوره10,
شماره
3
- پاییزسال
1394]
شهابی.علی
تحلیل تاثیر تبلیغات اینترنتی بر بازار صنعتی در ایران با تکنیک دیماتل فازی و رویکرد سیستمی: مطالعه موردی سایت های تبلیغاتی ایران
[
دوره10,
شماره
3
- پاییزسال
1394]