عابدینی.راضیه
تاثیر عناصر آمیخته رسانه بر ارزش ویژه برند خدمات (مطالعه موردی بانک سینا)
[
دوره10,
شماره
1
- بهارسال
1394]
عبدالوند.مهری
ارزیابی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی در میان مشتریان بانک های دولتی و خصوصی مناطق 22 گانه شهر تهران
[
دوره10,
شماره
4
- زمستانسال
1394]
عبدالهی بجستانی.امیر
شناسایی و اولویت بندی ابزارهای ارتباطات بازاریابی یکپارچه (IMC) در صنایع غذایی با استفاده از تکنیکAHP- FUZZY (صنایع غذایی دینا)
[
دوره10,
شماره
4
- زمستانسال
1394]
علیزاده.روح اله
بررسی تاثیر ابعاد عینی پرداخت الکترونیک بر استفاده از سیستم های پرداخت الکترونیک با نقش میانجی امنیت ادراک شده و اعتماد ادراک شده پرداخت الکترونیک در شعب بانک ملت شهرستان ساری
[
دوره10,
شماره
4
- زمستانسال
1394]