ع

  • عابدینی.راضیه تاثیر عناصر آمیخته رسانه بر ارزش ویژه برند خدمات (مطالعه موردی بانک سینا) [ دوره10, شماره 1 - بهار سال 1394]
  • عبدالوند.مهری ارزیابی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی در میان مشتریان بانک های دولتی و خصوصی مناطق 22 گانه شهر تهران [ دوره10, شماره 4 - زمستان سال 1394]
  • عبدالهی بجستانی.امیر شناسایی و اولویت بندی ابزارهای ارتباطات بازاریابی یکپارچه (IMC) در صنایع غذایی با استفاده از تکنیکAHP- FUZZY (صنایع غذایی دینا) [ دوره10, شماره 4 - زمستان سال 1394]
  • علیزاده.روح اله بررسی تاثیر ابعاد عینی پرداخت الکترونیک بر استفاده از سیستم های پرداخت الکترونیک با نقش میانجی امنیت ادراک شده و اعتماد ادراک شده پرداخت الکترونیک در شعب بانک ملت شهرستان ساری [ دوره10, شماره 4 - زمستان سال 1394]