ع

  • عابدی. فروغ یکپارچه سازی بازاریابی مبتنی بر خلق ارزش در صنعت بانکداری [ دوره19, شماره 4 - زمستان سال 1403]
  • عبادی.علی طراحی مدل محصول جدید بر مبنای رویدادهای نوآورانه و عملکرد شرکت [ دوره19, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • عبادی.قاسم مدل کسب‌وکار چابک شرکت پتروشیمی اروند در محیط انقلاب صنعتی چهارم با استفاده از سیستم‌های مدیریت فرآیند کسب‌وکار [ دوره19, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • عبدالوند.محمدعلی تاثیر هویت فرهنگی، جذابیت، قابل اعتماد بودن و سفارش‌گردانی وبسایت فروشگاه‌های اینترنتی بر تمایل (قصد) مکرر خرید و ارتباط موثر جذابیت محصول و خدمات [ دوره19, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • عبدالوند.مهری طراحی مدل رفتار خرید مصرف کننده زیبایی و مد با استفاده از بازاریابی دیجیتال( رویکرد کیفی -تئوری داده بنیاد) [ دوره19, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • علیزاده مشکانی.فتانه طراحی و تبیین الگوی خلق مشترک ارزش در صنعت بانکداری با رویکرد خلق مزیت رقابتی (رویکرد آمیخته) [ دوره19, شماره 4 - زمستان سال 1403]
  • علیفری.ملیحه بررسی نقش تعدیل گری ریسک پذیری مدیران و شرکت در رابطه میان عدم اطمینان سیاست اقتصادی و نوآوری در شرکت ها [ دوره19, شماره 2 - تابستان سال 1403]