ز

  • زکی پور.مهدی شناسایی شاخص‌ها، مولفه‌ها و ابعاد موثر بر خودناهمخوانی و رفتار مصرف‌کنندگان کالاهای لوکس [ دوره19, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • زمانی.حسام الدین نقش ارزش ویژه برند آنلاین بر تمایل به خرید مجدد با درنظر داشتن نقش جذابیت بصری، ترجیح آنلاین و تمایل به پرداخت قیمت بالاتر در محصولات با تکنولوژی بالا [ دوره19, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • زمانی.علیرضا طراحی مدل ارتقای برند ملی کشور در زمینه صادرات کالا و خدمات صنعتی [ دوره19, شماره 1 - بهار سال 1403]