ب

  • بره مقدم.مهدی ارائه مدل یکپارچه قصد خرید مجدد آنلاین در فروشگاه‌های زنجیره‌ای به روش مالتی گرندد تئوری [ دوره19, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • بقائی شهریور.مرتضی تاثیر هویت فرهنگی، جذابیت، قابل اعتماد بودن و سفارش‌گردانی وبسایت فروشگاه‌های اینترنتی بر تمایل (قصد) مکرر خرید و ارتباط موثر جذابیت محصول و خدمات [ دوره19, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • بهره مند. افشین طراحی مدل پارادایمی ماندگاری گردشگران در مقاصد گردشگری شهری [ دوره19, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • بهزادی.محمد حسن طراحی مدل پارادایمی ماندگاری گردشگران در مقاصد گردشگری شهری [ دوره19, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • بیگلو.لیلا مدل‏ بازاریابی‏ دیجیتال‏ در‏ صنایع‏ کوچک‏ و‏ متوسط‏ ایران‏ به‏ روش‏ فراترکیب [ دوره19, شماره 4 - زمستان سال 1403]