بخشش.مقصود
بررسی نقش بازاریابی رابطه مند، بازاریابی حسی وحمایتی در وفاداری مشتریان
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1397]
بنار.احد
تعیین عوامل اصلی تاثیرگذار بر شکست پروژههای مدیریت ارتباط با مشتریان CRM (مورد کاوی: گروه پیاده سازی فرایند مدیریت ارتباط با مشتریان دانشکده ریاضی و علوم کامپیوتر دانشگاه صنعتی امیر کبیر)
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1397]
بنیادی نائینی.علی
بررسی تاثیر بازاریابی داخلی و برند سازی داخلی بر کیفیت خدمات (مطالعه موردی:یک سازمان خدماتی)
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1397]