ج

  • جعفری فر.شیوا ارتباط ابعاد ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری با تمایل به خرید مشتریان(خریداران اتومبیل هیوندا در شهر تهران) [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]
  • جمشیدیان.محمد امین بررسی تاثیر رضایتمندی و اعتماد بر وفاداری مشتریان در سازمان های خدماتی ( مطالعه موردی شعب بانک ملی در شهر اراک ) [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]
  • جنانی.حمید بررسی نقش مسئولیت اجتماعی شرکت در ایجاد مزیت رقابتی پایدار از طریق افزایش سرمایه های فکری گروه خودروسازی سایپا [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]
  • جوان بخت.آرزو بررسی تاثیر ادراکات محیط خرید بر هیجانات مصرفی، ارزش درک شده و تمایلات رفتاری گردشگران [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]
  • جوانی.ملیحه توسعه برند و نقش تبلیغات بازرگانی(مطالعه موردی: محصولات شرکت تبرک) [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]