جعفری فر.شیوا
ارتباط ابعاد ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری با تمایل به خرید مشتریان(خریداران اتومبیل هیوندا در شهر تهران)
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1397]
جمشیدیان.محمد امین
بررسی تاثیر رضایتمندی و اعتماد بر وفاداری مشتریان در سازمان های خدماتی ( مطالعه موردی شعب بانک ملی در شهر اراک )
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1397]
جنانی.حمید
بررسی نقش مسئولیت اجتماعی شرکت در ایجاد مزیت رقابتی پایدار از طریق افزایش سرمایه های فکری گروه خودروسازی سایپا
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1397]
جوان بخت.آرزو
بررسی تاثیر ادراکات محیط خرید بر هیجانات مصرفی، ارزش درک شده و تمایلات رفتاری گردشگران
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1397]
جوانی.ملیحه
توسعه برند و نقش تبلیغات بازرگانی(مطالعه موردی: محصولات شرکت تبرک)
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1397]