جانی.محمد
بررسی تاثیر ارزش های خرید مصرف کنندگان بر رضایت، وفاداری، گفته های کوچه و بازار و سهم از سبد خرید
[
دوره7,
شماره
4
- زمستانسال
1391]
جعفری.پژمان
کاوش خصوصیات مشتریان بانکداری خرد با استفاده از تکنیک های داده کاوی
[
دوره7,
شماره
1
- بهارسال
1391]
جوانمرد.حبیب اله
بررسی تاثیر احترام و تفاهم بر کیفیت ارتباط ادراک شده از سوی مراجعان موسسات خدمات درمانی کوچک (مطالعه موردی: دندانپزشکی های شهراراک)
[
دوره7,
شماره
2
- تابستانسال
1391]