کارخانه ی.ساجده
ارائه ی یک مدل پیشنهادی برای پذیرش بانکداری همراه از دیدگاه مشتریان و مقایسه ی آن با مدل های مطرح جهانی
[
دوره7,
شماره
3
- پاییزسال
1391]
کاظمی.نگین
بررسی عوامل کلیدی موفقیت در مدیریت ارتباط با مشتری در شرکت های بیمه (مطالعه موردی: بیمه سامان)
[
دوره7,
شماره
3
- پاییزسال
1391]
کدخدایی.مژگان
بررسی رابطه بین به کارگیری متریک های بازاریابی از منظر نوآوری و میزان تحقق هدف مدیریت ارتباط با مشتری بر اساس مدل گارتنر در بانک سپه شهر اصفهان
[
دوره7,
شماره
4
- زمستانسال
1391]
کربلائی اسماعیلی.حمیدرضا
ارایه مدل عوامل اصلی موفقیت در صادرات از دیدگاه صادر کنندگان در ایران
[
دوره7,
شماره
4
- زمستانسال
1391]
کشاورزی.شهرام
بررسی اثر تصویر ذهنی از شبکه بانک بر فرآیندکیفیت- رضایتمندی- وفاداری مشتریان در شعب بانک کار آفرین استان های مازندران و گلستان
[
دوره7,
شماره
4
- زمستانسال
1391]
کنجکاو منفرد.امیر
مدل پذیرش تکنولوژی توسعه یافته جهت اثربخشی مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک (مطالعه موردی: شعب بانک تجارت شهرستان یزد)
[
دوره7,
شماره
3
- پاییزسال
1391]
کیا.علی رضا
بررسی تاثیر تداعی توانایی شرکت و آگاهی از برند بر تمایل به خرید مجدد و نقش میانجی درک از کیفیت محصول و تداعی برند در فرآیند تصمیم گیری خرید
[
دوره7,
شماره
1
- بهارسال
1391]