ک

  • کارخانه ی.ساجده ارائه ی یک مدل پیشنهادی برای پذیرش بانکداری همراه از دیدگاه مشتریان و مقایسه ی آن با مدل های مطرح جهانی [ دوره7, شماره 3 - پاییز سال 1391]
  • کاظمی.نگین بررسی عوامل کلیدی موفقیت در مدیریت ارتباط با مشتری در شرکت های بیمه (مطالعه موردی: بیمه سامان) [ دوره7, شماره 3 - پاییز سال 1391]
  • کدخدایی.مژگان بررسی رابطه بین به کارگیری متریک های بازاریابی از منظر نوآوری و میزان تحقق هدف مدیریت ارتباط با مشتری بر اساس مدل گارتنر در بانک سپه شهر اصفهان [ دوره7, شماره 4 - زمستان سال 1391]
  • کربلائی اسماعیلی.حمیدرضا ارایه مدل عوامل اصلی موفقیت در صادرات از دیدگاه صادر کنندگان در ایران [ دوره7, شماره 4 - زمستان سال 1391]
  • کشاورزی.شهرام بررسی اثر تصویر ذهنی از شبکه بانک بر فرآیندکیفیت- رضایتمندی- وفاداری مشتریان در شعب بانک کار آفرین استان های مازندران و گلستان [ دوره7, شماره 4 - زمستان سال 1391]
  • کنجکاو منفرد.امیر مدل پذیرش تکنولوژی توسعه یافته جهت اثربخشی مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک (مطالعه موردی: شعب بانک تجارت شهرستان یزد) [ دوره7, شماره 3 - پاییز سال 1391]
  • کیا.علی رضا بررسی تاثیر تداعی توانایی شرکت و آگاهی از برند بر تمایل به خرید مجدد و نقش میانجی درک از کیفیت محصول و تداعی برند در فرآیند تصمیم گیری خرید [ دوره7, شماره 1 - بهار سال 1391]