ک

  • کاظمی مهیاری.حمزه ارائه و تحلیل الگویی برای تاثیر رفتار اخلاقی فروش بر وفاداری مشتریان (مورد مطالعه: مشتریان بیمه پارسیان در شهر شیراز) [ دوره10, شماره 4 - زمستان سال 1394]
  • کاظمی.مهناز عوامل موثر بر رفتار انتخابی مصرف کننده با توجه به محصولات سبز مبتنی برتئوری ارزش مصرف [ دوره10, شماره 1 - بهار سال 1394]
  • کرراهی مقدم.سیروس بررسی تاثیر بازاریابی رابطه ای بر تصمیم گیری خرید مشتریان با میانجی گری تبلیغات شفاهی [ دوره10, شماره 3 - پاییز سال 1394]
  • کرمیان.حامد بررسی عوامل موثر بر انتخاب برند مواد شوینده از دیدگاه بانوان شهر اصفهان [ دوره10, شماره 2 - تابستان سال 1394]