ن

  • نامدار جویمی.احسان بررسی ارتباطات دهان به دهان در خرید گوشی GLX G5 از نمایندگی های مربوطه در سطح شهر اصفهان [ دوره10, شماره 4 - زمستان سال 1394]
  • نایب زاده.شهناز بررسی تاثیر ارزش، اثربخشی و ریسک درک شده از سوی مصرف‌ کننده بر قصد خرید محصولات سبز (موردمطالعه: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران) [ دوره10, شماره 2 - تابستان سال 1394]
  • نسائی.خبات راهبرد مشارکت برند با توجه به نگرش مشتری؛ محصولات لپ تاپ، گوشی همراه و خودرو [ دوره10, شماره 3 - پاییز سال 1394]