ن

  • نایب زاده.شهناز ارزیابی بروندادهای علمی پیرامون بازاریابی رسانه‌های اجتماعی در حوزه سلامت و بهداشت بر اساس اسناد پایگاه وب علوم [ دوره20, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • نایب زاده.شهناز ارزیابی و تحلیل کیفیت عملکردی شعب بانک با استفاده از تحلیل مضمون و روش های تصمیم گیری با معیارهای چندگانه در محیط فازی (مورد مطالعه: بانک رفاه کارگران) [ دوره20, شماره 3 - پاییز سال 1404]
  • نعامی.عبداله کالبدشکافی مفهوم کیفیت در پروژه‌های مشاوره مدیریت بازاریابی [ دوره20, شماره 2 - تابستان سال 1404]
  • نمامیان.فرشید تبیین مولفه های تاثیرگذار بر مسیربندی سیستم توزیع مواد غذایی [ دوره20, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • نیکفر.فاطمه تأثیر تأییدکننده ها، میزان درگیری ذهنی کالا و جنسیت بر نگرش به تبلیغات و نگرش به برند [ دوره20, شماره 1 - بهار سال 1404]