ا

  • ابوالحسنی طرقی.فاطمه ارزیابی عوامل بازاریابی رسانه‌های اجتماعی رشته‌های نساجی و پوشاک در مراکز آموزش عالی ایران (مورد مطالعه: دانشگاه آزاد اسلامی) [ دوره20, شماره 3 - پاییز سال 1404]
  • ارباب نوش آبادی.مریم مرور نظام مند قابلیت های زنجیره تامین و مزیت رقابتی در زنجیره تامین صنایع غذایی [ دوره20, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • افشارکاظمی.محمدعلی بررسی نقش زنجیره ارزش در موفقیت پلتفرم‌های کسب‌وکار: تحلیلی از خلق ارزش، نوع زنجیره ارزش، چابکی و بهره‌وری اثرات شبکه‌ای [ دوره20, شماره 2 - تابستان سال 1404]
  • امامی میبدی.مریم تبیین اثرات آستانه‌ای فشار بازار ارز بر بازده سهام با اثرپذیری از شاخص‌های ریسک گریزی در راستای بهبود مدیریت بازاریابی در بازارهای مالی [ دوره20, شماره 1 - بهار سال 1404]