ابراهیم پور آزادبنی.امیر
ارائه مدل تأثیر ابعاد بازاریابی کارآفرینانه بر رفتار مصرفکننده در استارت آپهای حوزه فناوری نوین
[
دوره15,
شماره
4
- زمستانسال
1399]
ابراهیم پور.علی رضا
اثرات عملکرد برند بر رفتار خرید مصرفکننده از طریق متغییرهای واسط اعتماد به برند و تصویر برند و ارزش ویژه برند و وفاداری به برند
[
دوره17,
شماره
1
- بهارسال
1401]
ابراهیم زاده دستجردی.رضا
بررسی تأثیر تبلیغات محیطی با نقش میانجی ارزش ویژه برند بر تصویر برند از دیدگاه مشتریان فروشگاههای ورزشی شهر اصفهان (مورد مطالعه: برند پوشاک ورزشی درفش)
[
دوره14,
شماره
3
- پاییزسال
1398]
ابراهیم زاده دستجردی.رضا
تأثیر ارزش رابطه مشتری با بانک بر رفتار شهروندی مشتری از طریق متغیرهای میانجی کیفیت رابطه و قدرت رابطه (مورد مطالعه: بانک صادرات اصفهان)
[
دوره14,
شماره
1
- بهارسال
1398]
ابراهیمی.عبدالحمید
ارزیابی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند مبتنی بر نظر مصرف کننده (شش طبقه محصول مصرفی در فروشگاه رفاه سطح شهر تهران)
[
دوره4,
شماره
2
- پاییزسال
1388]
ابراهیمی.عبدالحمید
بررسی رابطه استرس نقش با مشتری مداری و عملکرد شغلی فروشندگان در خرده فروشی ها
[
دوره6,
شماره
4
- زمستانسال
1390]
ابراهیمی.مهسا
بررسی تاثیر تبلیغات در شبکه های اجتماعی بر قصد خرید مشتریان نوجوان در صنعت رستوران داری (مورد مطالعه:نوجوانان ۱۴تا ۱۷ سال مدارس تهران)
[
دوره18,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
اجاقی.محمدامین
واکاوی عوامل مؤثر بر عملکرد شرکتهای تولیدی شهرک صنعتی شهر گرگان از منظر مدیریت بازاریابی و کارآفرینی
[
دوره14,
شماره
3
- پاییزسال
1398]
احمدنژادمستی.امیررضا
تأثیر ویژگیهای تبلیغات در رسانههای اجتماعی بر تمایل به خرید مشتریان با رویکرد پژوهش توصیفی
[
دوره17,
شماره
2
- تابستانسال
1401]
احمدی چهره برق.سیاوش
طراحی و تبیین مدل تداوم خرید محصولات مشابه اصل در سطح سازمانی
[
دوره17,
شماره
3
- پاییزسال
1401]
احمدی شریف.محمود
مدل بازاریابی تعاملی مبتنی بر نظام ملی نوآوری در ابزارآلات صنعتی
[
دوره19,
شماره
1
- بهارسال
1403]
احمدی.بهزاد
پیامدهای الحاق ایران به سازمان جهانی تجارت در حوزه صنایع غذایی ایران (مورد کاوی صنایع غذایی استان آذربایجان شرقی)
[
دوره3,
شماره
2
- پاییزسال
1387]
احمدی.رضا
شناسایی عوامل موثر بر استقبال شرکت های تجاری از بیلبوردهای تبلیغاتی برون شهری استان هرمزگان (مطالعه موردی: شرکت های تبلیغاتی)
[
دوره8,
شماره
3
- پاییزسال
1392]
احمدی.سیروس
ارتباط بازاریابی حسی با وفاداری مشتریان باشگاههای خصوصی ورزشی، نقش میانجی ارزش ادراک شده و وابستگی به مکان
[
دوره15,
شماره
2
- تابستانسال
1399]
احمدی.عباس
راحتی تحویل خرید آنلاین و تأثیر آن بر افزایش رضایت مشتری
[
دوره12,
شماره
3
- پاییزسال
1396]
اخباراتی.ایمان
طراحی مدل مزیت رقابتی با تاکید بر هویت برند برمبنای نظریه داده بنیاد در صنعت پوشاک
[
دوره19,
شماره
1
- بهارسال
1403]
اخلاصی.امیر
بررسی نقش تبلیغات بر روی افزایش فروش شرکت ها و ارائه مدلی ریاضی جهت سنجش تاثیر آن بر روی سو دآوری
[
دوره4,
شماره
2
- پاییزسال
1388]
اخلاصی.امیر
بررسی نقش تبلیغات بر روی افزایش فروش شرکت ها و ارائه مدلی ریاضی جهت سنجش تاثیر آن بر روی سو دآوری
[
دوره4,
شماره
1
- بهارسال
1388]
ادب.حسین
مدل کسبوکار چابک شرکت پتروشیمی اروند در محیط انقلاب صنعتی چهارم با استفاده از سیستمهای مدیریت فرآیند کسبوکار
[
دوره19,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
ارباب نوش آبادی.مریم
مرور نظام مند قابلیت های زنجیره تامین و مزیت رقابتی در زنجیره تامین صنایع غذایی
[
دوره20,
شماره
1
- بهارسال
1404]
اسدزاده.علیرضا
بررسی نقش بازاریابی کارآفرینانه بر عملکرد نوآورانه: اثر میانجیگری سرمایه انسانی (مورد مطالعه: شرکتهای کوچک و متوسط دانشبنیان پارک علم و فناوری دانشگاه تهران)
[
دوره16,
شماره
4
- زمستانسال
1400]
اسدزاده.وحیده
نشانهشناسی بلاغت کلامی در تبلیغات چاپی – مطالعه چند موردی
[
دوره14,
شماره
4
- زمستانسال
1398]
اسدی.عباس
مطالعه تأثیر سطح درگیری ذهنی مشتری در فرآیند بازاریابی افراد تأثیرگذار بر تمایل به سفر به مقصد، نگرش نسبت به برند و تمایل به خرید
[
دوره18,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
اسگندری.کریم
نقش ویترینگردی در بهبود بازاریابی دهان به دهان در فروشگاههای زنجیرهای
[
دوره16,
شماره
1
- بهارسال
1400]
اسگندری.کریم
طراحی مدل ارزیابی تحقیقات بازاریابی صنعتی (B2B) با تأکید بر الگوی رفتار خرید سازمانی
[
دوره17,
شماره
1
- بهارسال
1401]
اسگندری.کریم
بررسی تأثیر برند شخصی مدیران بر ایجاد رهبران سطح پنجم (مطالعه موردی: بانکهای دولتی)
[
دوره13,
شماره
2
- تابستانسال
1397]
اسگندری.کریم
طراحی مدل برند کارفرما برای سازمان تأمین اجتماعی با تأکید بر بازاریابی داخلی
[
دوره11,
شماره
4
- زمستانسال
1395]
اسلامی نصرت آبادی.حمید
سیستم پشتیبان تصمیم (DSS) برای تامین سفارش کالاهای فیزیکی مشتریان در خرده فروشی الکترونیکی
[
دوره3,
شماره
2
- پاییزسال
1387]
اسلامی.قاسم
تأثیر ادراک مشتریان از مسئولیت اجتماعی شرکت بر رفتارهای فرانقش آنها با میانجیگری وابستگی عاطفی به برند و تعدیلگری معنویت
[
دوره18,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
اسماعیل پور.حسن
رابطه بازاریابی رسانه های اجتماعی با رفتار مصرف کننده بر اساس رده سنی با نقش میانجی ارزش ویژه برند در شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل
[
دوره18,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
اسماعیل پور.حسن
ارائه مدل پارادایمیک بازاریابی اجتماعی مبتنی بر بازاریابی اخلاقی جهت ایجاد ارزش برند در سازمان تامین اجتماعی کشور
[
دوره18,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
اسماعیل پور.حسن
ارائه مدل مفهومی مدیریت تجربه مشتریان از وابستگی به برند براساس نظریه داده بنیاد
[
دوره13,
شماره
2
- تابستانسال
1397]
اسماعیل پور.حسن
بررسی تاثیر احترام و تفاهم بر کیفیت ارتباط ادراک شده از سوی مراجعان موسسات خدمات درمانی کوچک (مطالعه موردی: دندانپزشکی های شهراراک)
[
دوره7,
شماره
2
- تابستانسال
1391]
اسمعلی.نجیبه
بررسی تاثیرات تطابق ادراکی در همکاری های مشترک بازاریابی
[
دوره6,
شماره
4
- زمستانسال
1390]
اسمعیلی.محسن
تحلیل عوامل مؤثر بر نگرش مدیران به بازاریابی ورزشی در هیأتهای ورزشی استان مرکزی
[
دوره12,
شماره
2
- تابستانسال
1396]
اسمعیلی.محمدرضا
تأثیر مسئولیت اجتماعی باشگاه بر رفتار حمایتی از برند با نقش میانجی نگرش و احساسات اخلاقی مثبت هواداران
[
دوره16,
شماره
1
- بهارسال
1400]
اشرف.مریم
بررسی برخی از عوامل حاصل از کیفیت ارتباط کارکنان- مشتریان در صنعت هتلداری با استفاده از منطق فازی
[
دوره6,
شماره
2
- تابستانسال
1390]
اشرفی.نیلوفر
تأثیر خطای روانی (روانشناسی) قرارداد بر تبلیغات شفاهی مثبت در خریدهای اینترنتی (مورد مطالعه: مشتریان شرکت دیجی کالا)
[
دوره12,
شماره
4
- زمستانسال
1396]
اصغرزاده شیاده.سید عارف
ارائه مدل کمی استفاده از تاثیرگذاران رسانههای اجتماعی در رفتار مصرفکنندگان صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی لوکس
[
دوره19,
شماره
1
- بهارسال
1403]
اصغری.فرشته
بررسی هماهنگی میان استراتژی های سطح کسب و کار و بازارگرایی در چارچوب مراحل چرخه عمر سازمان
[
دوره8,
شماره
2
- تابستانسال
1392]
اصلانی.ندا
ارائه مدل استراتژی های توسعه گردشگری هوشمند در ایران
[
دوره19,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
اصلی کوشا.هانیه
بررسی تأثیر ایدئولوژیهای اخلاقی بر ارزیابی مصرفکننده از محصول و شرکت با توجه به نقش میانجی مسئولیت اجتماعی سازمان
[
دوره14,
شماره
1
- بهارسال
1398]
افسردگان.آرایه
بررسی عوامل موثر بر رفتار خرید محصولات سبز در جوانان (بررسی موردی شهر تهران)
[
دوره6,
شماره
3
- پاییزسال
1390]
افشار کاظمی.محمد علی
ارائه الگوی بازاریابی دیجیتال شخصی سازی شده از طریق موتور توصیه گرا به مشتریان با رویکرد تحلیل تم (مضمون)
[
دوره19,
شماره
4
- زمستانسال
1403]
اقایی.نجف
طراحی مدل ارزش ویژه برند تیم والیبال پیکان تهران
[
دوره14,
شماره
2
- تابستانسال
1398]
اکبرپور گنجه.بهرام
بررسی رابطه بین رضایت مشتریان از کیفیت خدمات ارائه شده در صنعت بانکداری خصوصی ایران (تجزیه و تحلیل بر اساس مدل تلفیقی سروکوآل)
[
دوره9,
شماره
4
- زمستانسال
1393]
اکبری اره کمری.محمد
بررسی تأثیر فعالیتهای بازراریابی شبکههای اجتماعی بر قصد خرید مجدد و ارتباط اجتماعی پایدار (مورد مطالعه: شرکت آتیساز ایرانیان در شهر مشهد)
[
دوره17,
شماره
1
- بهارسال
1401]
اکبری مقدم.بیت اله
واکاوی ویژگیهای کلامی و بصری محصولات ارائه شده در فروشگاههای آنلاین
[
دوره19,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
اکبری.بهزاد
بررسی عوامل تاثیرگذار بر خرید ناگهانی لوازم آرایشی
[
دوره8,
شماره
3
- پاییزسال
1392]
اکبری.حمید
تأثیر ﺑﺮﻧﺪﺳﺎزى در ﮔﺴﺘﺮش ﺑﺎزارﻳﺎبی و ﺻﺎدرات محصولات ﺷﺮﻛﺖهای داﻧﺶ بنیان در ﺑﺎزار ﻛﺸﻮرهای همسایه (مورد مطالعه: مشتریان ﺷﺮﻛﺖهای داﻧﺶ بنیان ﭘﺎرک ﻋﻠﻢ و ﻓﻨﺎورى مازندران)
[
دوره17,
شماره
1
- بهارسال
1401]
اکبری.مسعود
اولویت بندی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان با استفاده ا ز مدل ECSI
[
دوره6,
شماره
1
- بهارسال
1390]
الحسینی.سید سرمد
بررسی ادراکات قیمت و کیفیت در تصمیمات رفتاری مشتریان بانک های دولتی و خصوصی در ایران
[
دوره3,
شماره
2
- پاییزسال
1387]
الوانی.سید مهدی
بررسی تاثیر بانکداری الکترونیک بر ساختار سازمانی در بانک کشاورزی
[
دوره4,
شماره
2
- پاییزسال
1388]
الهی حسین آبادی.حسنی
تأثیر تلاشهای بازاریابی در رسانههای اجتماعی بر ارزش ویژه مشتری در برندهای لوکس (مورد مطالعه: برندهای لوکس بازار پوشاک)
[
دوره17,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
امامقلی.نازنین
ارائه و اعتبارسنجی مدل ارتباط برند-مشتری در شبکه های اجتماعی
[
دوره18,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
امامقلی.نازنین
ارائه مدل ارتباط برند – مشتری در شبکه اجتماعی اینستاگرام
[
دوره16,
شماره
2
- تابستانسال
1400]
امامی میبدی.مریم
تبیین اثرات آستانهای فشار بازار ارز بر بازده سهام با اثرپذیری از شاخصهای ریسک گریزی در راستای بهبود مدیریت بازاریابی در بازارهای مالی
[
دوره20,
شماره
1
- بهارسال
1404]
امامی.لطیف
ارائه مدلی برای رویگردانی مشتریان از بانک ملی با استفاده از معادلات ساختاریافته (مطالعه موردی: شعب بانک ملی استان ایلام)
[
دوره10,
شماره
1
- بهارسال
1394]
امامی.لطیف
ارائه مدلی برای رویگردانی مشتریان از بانک ملی با استفاده از معادلات ساختاریافته (مطالعه موردی : شعب بانک ملی استان ایلام )
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1397]
امیدزاده.رضوان
بررسی تاثیر کیفیت خدمات اتوماتیک بر تعهد مشتریان در صنعت بانکداری
[
دوره8,
شماره
3
- پاییزسال
1392]
امیدی نجف آبادی.مریم
بررسی تأثیرات اقدامات عوامل بازاریابی در توسعه صنایع تبدیلی و تکمیلی خرما در استان کرمان
[
دوره13,
شماره
4
- زمستانسال
1397]
امیدی.فریدون
شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر توسعه همکاریهای حمل و نقل، گمرک و ترانزیت ایران با سایر کشورها
[
دوره18,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
امیر حسینی.زهرا
تأثیر هویت برند مصرفکنندگان جوان بر وفاداری برند با میانجیگری رضایت مشتری در صنعت تلفن همراه
[
دوره13,
شماره
1
- بهارسال
1397]
امیراصل.الیکا
بررسی تأثیر کیفیت ادراک شده و امنیت ادراک شده خدمات الکترونیکی بر ارزش ویژه برند
[
دوره12,
شماره
3
- پاییزسال
1396]
امیرخانی.فرشته
سنجش ارزش ویژه برند مکان و تأثیر آن بر دلبستگی شهروندان؛ تحلیل نقش میانجی رضایت از مکان
[
دوره13,
شماره
1
- بهارسال
1397]
امیرشاهی.میر احمد
بررسی میزان ملیت گرایی مصرف کنندگان در صنعت لوازم خانگی کوچک در ایران
[
دوره2,
شماره
2
- پاییزسال
1386]
امیرشاهی.میر احمد
شناسایی موانع و محدودیت های اجرای بازاریابی رابطه مند در شرکت های بیمه دولتی در ایران
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1386]
امیرنژاد.قنبر
رتبه بندی و مدل سازی ساختاری تفسیری عوامل کسب و کار پایدار و نوآورانه اقامتگاه های گردشگری سدهای استان خوزستان (مطالعه موردی اقامتگاه گردشگری سد مارون)
[
دوره18,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
امیری مجد.مجتبی
شناسایی شاخصها، مولفهها و ابعاد موثر بر خودناهمخوانی و رفتار مصرفکنندگان کالاهای لوکس
[
دوره19,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
انصاری رنانی.قاسم
عوامل مؤثر برحفظ مشتریان شرکت های اپراتور تلفن همراه
[
دوره5,
شماره
2
- پاییزسال
1389]
انصاری.راحله
طراحی و تبیین مدل صفات شخصیتی مصرف کننده مبتنی بر رویکرد خرید تکانشی در بازارهای بین المللی با اتکا به رویکرد آمیخته
[
دوره19,
شماره
1
- بهارسال
1403]
انوشه.مزدک
نشانهشناسی بلاغت کلامی در تبلیغات چاپی – مطالعه چند موردی
[
دوره14,
شماره
4
- زمستانسال
1398]
ایزدجو.محمد امین
رتبه بندی و مدل سازی ساختاری تفسیری عوامل کسب و کار پایدار و نوآورانه اقامتگاه های گردشگری سدهای استان خوزستان (مطالعه موردی اقامتگاه گردشگری سد مارون)
[
دوره18,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
ایمان خان.نیلوفر
ارائه الگوی برند مقلد در رفتار خرید برندهای لوکس در کسب و کارهای اینترنتی با استفاده از نظریه داده بنیاد
[
دوره18,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
ایمانی.عباس
بررسی تأثیر توسعۀ محصول جدید و استراتژیهای بازاریابی بینالملل بر عملکرد صادراتی (مطالعه موردی: شرکتهای تولیدی و صادراتی استان آذربایجان غربی)
[
دوره11,
شماره
1
- بهارسال
1395]
ایمانی.ملیحه
تأثیر بازارگرایی بر نوآوری در خدمات درشعب بانک صادرات شهرستان اسفراین
[
دوره11,
شماره
3
- پاییزسال
1395]