ا

  • ابراهیم پور آزادبنی.امیر ارائه مدل تأثیر ابعاد بازاریابی کارآفرینانه بر رفتار مصرف‌کننده در استارت آپ‌های حوزه فناوری نوین [ دوره15, شماره 4 - زمستان سال 1399]
  • ابراهیم پور.علی رضا اثرات عملکرد برند بر رفتار خرید مصرف‌کننده از طریق متغییرهای واسط اعتماد به برند و تصویر برند و ارزش ویژه برند و وفاداری به برند [ دوره17, شماره 1 - بهار سال 1401]
  • ابراهیم زاده دستجردی.رضا بررسی تأثیر تبلیغات محیطی با نقش میانجی ارزش ویژه برند بر تصویر برند از دیدگاه مشتریان فروشگاه‌های ورزشی شهر اصفهان (مورد مطالعه: برند پوشاک ورزشی درفش) [ دوره14, شماره 3 - پاییز سال 1398]
  • ابراهیم زاده دستجردی.رضا تأثیر ارزش رابطه مشتری با بانک بر رفتار شهروندی مشتری از طریق متغیرهای میانجی کیفیت رابطه و قدرت رابطه (مورد مطالعه: بانک صادرات اصفهان) [ دوره14, شماره 1 - بهار سال 1398]
  • ابراهیمی.عبدالحمید ارزیابی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند مبتنی بر نظر مصرف کننده (شش طبقه محصول مصرفی در فروشگاه رفاه سطح شهر تهران) [ دوره4, شماره 2 - پاییز سال 1388]
  • ابراهیمی.عبدالحمید بررسی رابطه استرس نقش با مشتری مداری و عملکرد شغلی فروشندگان در خرده فروشی ها [ دوره6, شماره 4 - زمستان سال 1390]
  • ابراهیمی.مهسا بررسی تاثیر تبلیغات در شبکه های اجتماعی بر قصد خرید مشتریان نوجوان در صنعت رستوران داری (مورد مطالعه:نوجوانان ۱۴تا ۱۷ سال مدارس تهران) [ دوره18, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • اجاقی.محمدامین واکاوی عوامل مؤثر بر عملکرد شرکت‌های تولیدی شهرک صنعتی شهر گرگان از منظر مدیریت بازاریابی و کارآفرینی [ دوره14, شماره 3 - پاییز سال 1398]
  • احمدنژادمستی.امیررضا تأثیر ویژگی‌های تبلیغات در رسانه‌های اجتماعی بر تمایل به خرید مشتریان با رویکرد پژوهش توصیفی [ دوره17, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • احمدی چهره برق.سیاوش طراحی و تبیین مدل تداوم خرید محصولات مشابه اصل در سطح سازمانی [ دوره17, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • احمدی شریف.محمود مدل بازاریابی تعاملی مبتنی بر نظام ملی نوآوری‎ ‎در ابزارآلات صنعتی [ دوره19, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • احمدی.بهزاد پیامدهای الحاق ایران به سازمان جهانی تجارت در حوزه صنایع غذایی ایران (مورد کاوی صنایع غذایی استان آذربایجان شرقی) [ دوره3, شماره 2 - پاییز سال 1387]
  • احمدی.رضا شناسایی عوامل موثر بر استقبال شرکت های تجاری از بیلبوردهای تبلیغاتی برون شهری استان هرمزگان (مطالعه موردی: شرکت های تبلیغاتی) [ دوره8, شماره 3 - پاییز سال 1392]
  • احمدی.سیروس ارتباط بازاریابی حسی با وفاداری مشتریان باشگاه‌های خصوصی ورزشی، نقش میانجی ارزش ادراک شده و وابستگی به مکان [ دوره15, شماره 2 - تابستان سال 1399]
  • احمدی.عباس راحتی تحویل خرید آنلاین و تأثیر آن بر افزایش رضایت مشتری [ دوره12, شماره 3 - پاییز سال 1396]
  • اخباراتی.ایمان طراحی مدل مزیت رقابتی با تاکید بر هویت برند برمبنای نظریه داده بنیاد در صنعت پوشاک [ دوره19, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • اخلاصی.امیر بررسی نقش تبلیغات بر روی افزایش فروش شرکت ها و ارائه مدلی ریاضی جهت سنجش تاثیر آن بر روی سو دآوری [ دوره4, شماره 2 - پاییز سال 1388]
  • اخلاصی.امیر بررسی نقش تبلیغات بر روی افزایش فروش شرکت ها و ارائه مدلی ریاضی جهت سنجش تاثیر آن بر روی سو دآوری [ دوره4, شماره 1 - بهار سال 1388]
  • ادب.حسین مدل کسب‌وکار چابک شرکت پتروشیمی اروند در محیط انقلاب صنعتی چهارم با استفاده از سیستم‌های مدیریت فرآیند کسب‌وکار [ دوره19, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • ارباب نوش آبادی.مریم مرور نظام مند قابلیت های زنجیره تامین و مزیت رقابتی در زنجیره تامین صنایع غذایی [ دوره20, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • اسدزاده.علیرضا بررسی نقش بازاریابی کارآفرینانه بر عملکرد نوآورانه: اثر میانجی‌گری سرمایه انسانی (مورد مطالعه: شرکت‌های کوچک و متوسط دانش‌بنیان پارک علم و فناوری دانشگاه تهران) [ دوره16, شماره 4 - زمستان سال 1400]
  • اسدزاده.وحیده نشانه‌شناسی بلاغت کلامی در تبلیغات چاپی – مطالعه چند موردی [ دوره14, شماره 4 - زمستان سال 1398]
  • اسدی.عباس مطالعه تأثیر سطح درگیری ذهنی مشتری در فرآیند بازاریابی افراد تأثیرگذار بر تمایل به سفر به مقصد، نگرش نسبت به برند و تمایل به خرید [ دوره18, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • اسگندری.کریم نقش ویترین‌گردی در بهبود بازاریابی دهان به دهان در فروشگاه‌های زنجیره‌ای [ دوره16, شماره 1 - بهار سال 1400]
  • اسگندری.کریم طراحی مدل ارزیابی تحقیقات بازاریابی صنعتی (B2B) با تأکید بر الگوی رفتار خرید سازمانی [ دوره17, شماره 1 - بهار سال 1401]
  • اسگندری.کریم بررسی تأثیر برند شخصی مدیران بر ایجاد رهبران سطح پنجم (مطالعه موردی: بانک‌های دولتی) [ دوره13, شماره 2 - تابستان سال 1397]
  • اسگندری.کریم مدل تفکر انتقادی کارکنان بانک ملت مبتنی بر مؤلفه‌های بازاریابی داخلی [ دوره18, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • اسگندری.کریم طراحی مدل برند کارفرما برای سازمان تأمین اجتماعی با تأکید بر بازاریابی داخلی [ دوره11, شماره 4 - زمستان سال 1395]
  • اسلامی نصرت آبادی.حمید سیستم پشتیبان تصمیم (DSS) برای تامین سفارش کالاهای فیزیکی مشتریان در خرده فروشی الکترونیکی [ دوره3, شماره 2 - پاییز سال 1387]
  • اسلامی.قاسم تأثیر ادراک مشتریان از مسئولیت اجتماعی شرکت بر رفتارهای فرانقش آن‌ها با میانجی‌گری وابستگی عاطفی به برند و تعدیل‌گری معنویت [ دوره18, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • اسماعیل پور.حسن رابطه بازاریابی رسانه‏ های اجتماعی با رفتار مصرف ‏کننده بر اساس رده سنی با نقش میانجی ارزش ویژه برند در شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل [ دوره18, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • اسماعیل پور.حسن ارائه مدل پارادایمیک بازاریابی اجتماعی مبتنی بر بازاریابی اخلاقی جهت ایجاد ارزش برند در سازمان تامین اجتماعی کشور [ دوره18, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • اسماعیل پور.حسن ارائه مدل مفهومی مدیریت تجربه مشتریان از وابستگی به برند براساس نظریه داده بنیاد [ دوره13, شماره 2 - تابستان سال 1397]
  • اسماعیل پور.حسن بررسی تاثیر احترام و تفاهم بر کیفیت ارتباط ادراک شده از سوی مراجعان موسسات خدمات درمانی کوچک (مطالعه موردی: دندانپزشکی های شهراراک) [ دوره7, شماره 2 - تابستان سال 1391]
  • اسمعلی.نجیبه بررسی تاثیرات تطابق ادراکی در همکاری های مشترک بازاریابی [ دوره6, شماره 4 - زمستان سال 1390]
  • اسمعیلی.محسن تحلیل عوامل مؤثر بر نگرش مدیران به بازاریابی ورزشی در هیأت‌های ورزشی استان مرکزی [ دوره12, شماره 2 - تابستان سال 1396]
  • اسمعیلی.محمدرضا تأثیر مسئولیت اجتماعی باشگاه بر رفتار حمایتی از برند با نقش میانجی نگرش و احساسات اخلاقی مثبت هواداران [ دوره16, شماره 1 - بهار سال 1400]
  • اشرف.مریم بررسی برخی از عوامل حاصل از کیفیت ارتباط کارکنان- مشتریان در صنعت هتلداری با استفاده از منطق فازی [ دوره6, شماره 2 - تابستان سال 1390]
  • اشرفی.نیلوفر تأثیر خطای روانی (روانشناسی) قرارداد بر تبلیغات شفاهی مثبت در خریدهای اینترنتی (مورد مطالعه: مشتریان شرکت دیجی کالا) [ دوره12, شماره 4 - زمستان سال 1396]
  • اصغرزاده شیاده.سید عارف ارائه مدل کمی استفاده از تاثیرگذاران رسانه‌های اجتماعی در رفتار مصرف‌کنندگان صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی لوکس [ دوره19, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • اصغری.فرشته بررسی هماهنگی میان استراتژی های سطح کسب و کار و بازارگرایی در چارچوب مراحل چرخه عمر سازمان [ دوره8, شماره 2 - تابستان سال 1392]
  • اصلانی.ندا ارائه مدل استراتژی های توسعه گردشگری هوشمند در ایران [ دوره19, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • اصلی کوشا.هانیه بررسی تأثیر ایدئولوژی‌های اخلاقی بر ارزیابی مصرف‌کننده از محصول و شرکت با توجه به نقش میانجی مسئولیت اجتماعی سازمان [ دوره14, شماره 1 - بهار سال 1398]
  • افسردگان.آرایه بررسی عوامل موثر بر رفتار خرید محصولات سبز در جوانان (بررسی موردی شهر تهران) [ دوره6, شماره 3 - پاییز سال 1390]
  • افشار کاظمی.محمد علی ارائه الگوی بازاریابی دیجیتال شخصی ‏سازی شده از طریق موتور توصیه‏ گرا به مشتریان با رویکرد تحلیل تم (مضمون) [ دوره19, شماره 4 - زمستان سال 1403]
  • اقایی.نجف طراحی مدل ارزش ویژه برند تیم والیبال پیکان تهران [ دوره14, شماره 2 - تابستان سال 1398]
  • اکبرپور گنجه.بهرام بررسی رابطه بین رضایت مشتریان از کیفیت خدمات ارائه شده در صنعت بانکداری خصوصی ایران (تجزیه و تحلیل بر اساس مدل تلفیقی سروکوآل) [ دوره9, شماره 4 - زمستان سال 1393]
  • اکبری اره کمری.محمد بررسی تأثیر فعالیت‌های بازراریابی شبکه‌های اجتماعی بر قصد خرید مجدد و ارتباط اجتماعی پایدار (مورد مطالعه: شرکت آتی‌ساز ایرانیان در شهر مشهد) [ دوره17, شماره 1 - بهار سال 1401]
  • اکبری مقدم.بیت اله واکاوی ویژگی‌های کلامی و بصری محصولات ارائه شده در فروشگاه‌های آنلاین [ دوره19, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • اکبری.بهزاد بررسی عوامل تاثیرگذار بر خرید ناگهانی لوازم آرایشی [ دوره8, شماره 3 - پاییز سال 1392]
  • اکبری.حمید تأثیر ﺑﺮﻧﺪﺳﺎزى در ﮔﺴﺘﺮش ﺑﺎزارﻳﺎبی و ﺻﺎدرات محصولات ﺷﺮﻛﺖ‌های داﻧﺶ بنیان در ﺑﺎزار ﻛﺸﻮرهای همسایه (مورد مطالعه: مشتریان ﺷﺮﻛﺖ‌های داﻧﺶ بنیان ﭘﺎرک ﻋﻠﻢ و ﻓﻨﺎورى مازندران) [ دوره17, شماره 1 - بهار سال 1401]
  • اکبری.مسعود اولویت بندی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان با استفاده ا ز مدل ECSI [ دوره6, شماره 1 - بهار سال 1390]
  • الحسینی.سید سرمد بررسی ادراکات قیمت و کیفیت در تصمیمات رفتاری مشتریان بانک های دولتی و خصوصی در ایران [ دوره3, شماره 2 - پاییز سال 1387]
  • الوانی.سید مهدی بررسی تاثیر بانکداری الکترونیک بر ساختار سازمانی در بانک کشاورزی [ دوره4, شماره 2 - پاییز سال 1388]
  • الهی حسین آبادی.حسنی تأثیر تلاش‌های بازاریابی در رسانه‌های اجتماعی بر ارزش ویژه مشتری در برندهای لوکس (مورد مطالعه: برندهای لوکس بازار پوشاک) [ دوره17, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • امامقلی.نازنین ارائه و اعتبارسنجی مدل ارتباط برند-مشتری در شبکه های اجتماعی [ دوره18, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • امامقلی.نازنین ارائه مدل ارتباط برند – مشتری در شبکه اجتماعی اینستاگرام [ دوره16, شماره 2 - تابستان سال 1400]
  • امامی میبدی.مریم تبیین اثرات آستانه‌ای فشار بازار ارز بر بازده سهام با اثرپذیری از شاخص‌های ریسک گریزی در راستای بهبود مدیریت بازاریابی در بازارهای مالی [ دوره20, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • امامی.لطیف ارائه مدلی برای رویگردانی مشتریان از بانک ملی با استفاده از معادلات ساختاریافته (مطالعه موردی: شعب بانک ملی استان ایلام) [ دوره10, شماره 1 - بهار سال 1394]
  • امامی.لطیف ارائه مدلی برای رویگردانی مشتریان از بانک ملی با استفاده از معادلات ساختاریافته (مطالعه موردی : شعب بانک ملی استان ایلام ) [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]
  • امیدزاده.رضوان بررسی تاثیر کیفیت خدمات اتوماتیک بر تعهد مشتریان در صنعت بانکداری [ دوره8, شماره 3 - پاییز سال 1392]
  • امیدی نجف آبادی.مریم بررسی تأثیرات اقدامات عوامل بازاریابی در توسعه صنایع تبدیلی و تکمیلی خرما در استان کرمان [ دوره13, شماره 4 - زمستان سال 1397]
  • امیدی.انوش بازاریابی احساسی، قابلیت‌های دینامیک و سودآوری سازمانی [ دوره12, شماره 2 - تابستان سال 1396]
  • امیدی.فریدون شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر توسعه همکاری‌های حمل و نقل، گمرک و ترانزیت ایران با سایر کشورها [ دوره18, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • امیر حسینی.زهرا تأثیر هویت برند مصرف‌کنندگان جوان بر وفاداری برند با میانجی‌گری رضایت مشتری در صنعت تلفن همراه [ دوره13, شماره 1 - بهار سال 1397]
  • امیراصل.الیکا بررسی تأثیر کیفیت ادراک شده و امنیت ادراک شده خدمات الکترونیکی بر ارزش ویژه برند [ دوره12, شماره 3 - پاییز سال 1396]
  • امیرخانی.فرشته سنجش ارزش ویژه برند مکان و تأثیر آن بر دلبستگی شهروندان؛ تحلیل نقش میانجی رضایت از مکان [ دوره13, شماره 1 - بهار سال 1397]
  • امیرشاهی.میر احمد بررسی میزان ملیت گرایی مصرف کنندگان در صنعت لوازم خانگی کوچک در ایران [ دوره2, شماره 2 - پاییز سال 1386]
  • امیرشاهی.میر احمد شناسایی موانع و محدودیت های اجرای بازاریابی رابطه مند در شرکت های بیمه دولتی در ایران [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1386]
  • امیرنژاد.قنبر رتبه‏ بندی و مدل سازی ساختاری تفسیری عوامل کسب و کار پایدار و نوآورانه اقامتگاه‏ های گردشگری سدهای استان خوزستان (مطالعه موردی اقامتگاه گردشگری سد مارون) [ دوره18, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • امیری مجد.مجتبی شناسایی شاخص‌ها، مولفه‌ها و ابعاد موثر بر خودناهمخوانی و رفتار مصرف‌کنندگان کالاهای لوکس [ دوره19, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • انصاری رنانی.قاسم عوامل مؤثر برحفظ مشتریان شرکت های اپراتور تلفن همراه [ دوره5, شماره 2 - پاییز سال 1389]
  • انصاری.راحله طراحی و تبیین مدل صفات شخصیتی مصرف کننده مبتنی بر رویکرد خرید تکانشی در بازارهای بین المللی با اتکا به رویکرد آمیخته [ دوره19, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • انوشه.مزدک نشانه‌شناسی بلاغت کلامی در تبلیغات چاپی – مطالعه چند موردی [ دوره14, شماره 4 - زمستان سال 1398]
  • ایزدجو.محمد امین رتبه‏ بندی و مدل سازی ساختاری تفسیری عوامل کسب و کار پایدار و نوآورانه اقامتگاه‏ های گردشگری سدهای استان خوزستان (مطالعه موردی اقامتگاه گردشگری سد مارون) [ دوره18, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • ایمان خان.نیلوفر ارائه الگوی برند مقلد در رفتار خرید برندهای لوکس در کسب و کارهای اینترنتی با استفاده از نظریه داده بنیاد [ دوره18, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • ایمانی.عباس بررسی تأثیر توسعۀ محصول جدید و استراتژی‌های بازاریابی بین‌الملل بر عملکرد صادراتی (مطالعه موردی: شرکت‌های تولیدی و صادراتی استان آذربایجان غربی) [ دوره11, شماره 1 - بهار سال 1395]
  • ایمانی.ملیحه تأثیر بازارگرایی بر نوآوری در خدمات درشعب بانک صادرات شهرستان اسفراین [ دوره11, شماره 3 - پاییز سال 1395]